Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: st březen 02, 2011 5:20 pm Předmět: Přední blatníky-demontáž.. Jak nato ? |
|
|
Viz nadpis.. Bojoval jsem asi hodinu s předníma blatníkama a nic 3x šroub ze vnitřku dveří, hromada na hoře atd... Přede k už nedrží, spodek taky nic, ale nejde mi to oddělat.. Prosím o pomoc díky |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: st březen 02, 2011 10:23 pm Předmět: |
|
|
Notáák žádná zkušenost ? Silnice nádherný, počasí krásný a já se musím štrachat s 1.4rkou |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st březen 02, 2011 10:29 pm Předmět: |
|
|
Zkušenost mám bohužel asi takovou jako ty. Moje blatníky se opravovaly a stříkaly na autě, protože to drželo jak sviňa. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: st březen 02, 2011 10:57 pm Předmět: |
|
|
Zober rozbrusku a potom zakituj |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: st březen 02, 2011 11:55 pm Předmět: |
|
|
je akorat na takovem silikone! (v praci tomu rikame medvedi hovno) _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 12:56 am Předmět: |
|
|
přsně tak ja je podřezával lámacím nožem děs a hrůza _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Bzikkk Puma Owner
Registrace: 11.5. 2010 Příspěvky: 35 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 7:17 am Předmět: |
|
|
V místech kde je blatník na tom medvědím hovně tak to nahřej horkovzduškou,a pak to z toho pěkně sundáš, a potáhne se ti to jak žvýkačka |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 8:18 am Předmět: |
|
|
v praci to dealme dnes a denne je to hnus ale oddlamovacim nozikem to de! _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 10:49 am Předmět: |
|
|
Aha, a když tam ten blatník budu vracet tak co ? To lepidlo tam bejt nemusí ? |
|
Návrat nahoru |
|
Bzikkk Puma Owner
Registrace: 11.5. 2010 Příspěvky: 35 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 11:29 am Předmět: |
|
|
Pak to dej na KD Lepí+Těsní.Je to takový tmel, který na to používají karosáři.Vyrábí to Würth. |
|
Návrat nahoru |
|
Fordman Puma Driver
Registrace: 23.7. 2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Soběslavice 1
|
Zaslal: čt březen 03, 2011 4:44 pm Předmět: |
|
|
mě to šlo ven bez problémů a nevim o tom, že bych ho měl něčím zalepenej _________________ Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1999 (stříbrná)
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1998 (zelená) - KO
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1997 (oranžová)
Ford Cougar 2.5 125kw 170hp 1999
www.autoservis-sedlacek.eu |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: pá březen 04, 2011 7:51 pm Předmět: |
|
|
z5 ho muzes dat na Distik (tuba stoji cca 70kč) _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so březen 05, 2011 6:09 pm Předmět: |
|
|
ja ho zalepil zpět karosářským tmelem z obi aby to nevybrovalo
2fordman tak už ti ho někdo vyměnil a moc se stim nesr.l _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Angeles-dancer Puma Owner
Registrace: 12.3. 2011 Příspěvky: 64 Bydliště: Dvůr Králové n. L.
|
Zaslal: ne září 18, 2011 10:25 pm Předmět: |
|
|
staci oddelat tu penovou izolaci nebo co je to a tam sou jeste 2 srouby kolo do ,,rejdu" smerem u dveri to je..a pak pujde sundat.. levej de v pohode pravej je na prd kuli ostrikovacum ale postup stejnej.. je to doba ale dyby muj prizpevek nekomu pomohl... |
|
Návrat nahoru |
|
|