Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
yoshi Puma Owner
Registrace: 25.8. 2009 Příspěvky: 73
|
Zaslal: út leden 18, 2011 11:09 am Předmět: škrabance na skle |
|
|
Čaute, neviete ako by som odstránil alebo zamaskoval škrabance na prednom skle?
_________________ Ford Puma 1,4 1998
Audi Q5 2,0 TFSI 2014 |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út leden 18, 2011 7:49 pm Předmět: |
|
|
Mám s tím vlastní zkušenost (slabší rýha od stěrače, za který se dostal na chvilku kamínek) a můžu ti říct, že je to pěkný ojeb. Něco málo se dá rozleštit, ale je to makačka a není to za 5 minut. Výsledek je nejistý. Záleží, jak je ten škrábanec hluboký. Pokud přes něj přejedeš nehtem a necítíš to, tak je to ještě docela dobrý a něco se s tím dá udělat (aspoň je to pak méně vidět), ale když je to hlubší rýha, tak s tím asi moc nevymyslíš.
V domácích podmínkách se dá použít nějaká brusná pasta na sklo, kterou ideálně rozlešťuješ leštičkou. Jestli to budeš dělat rukama, tak si připrav náhradní hnáty a vem si den dovolenou, protože vyleštit ručně celou karosérii je proti tomu absolutní relax.
Pozor na příliš vysoké otáčky leštičky (nebo brusky), protože se ti to sklo může lokálně příliš zahřát a prasknout. Druhý extrém je, že se dá probrousit to sklo příliš hluboko a místo škrábance budeš mít na tom místě lupu.
To sice podle mě hrozí jen při použití nějaké hodně drsné profi pasty v kombinaci s přehnaným tlakem na leštičku, ale i o tom jsem už slyšel.
Další možnost je nechat to profesionálům ve skloservisu, ale stojí to dost peněz, takže je otázka, jestli se to vůbec vyplatí.
Poslední a nejjednodušší způsob je výměna předního skla z připojištění.
Tady jsou nějaké linky (pasty, leštění apod.):
Kód: | http://www.autio.cz/cz/produkt/lestenka-na-sklo-s-cisticim-ucinkem-a-odstranenim-skrabancu-150g/ |
Kód: | http://www.netpraha.cz/kat/odlestovani-skel-glass-scratch/ |
Kód: | http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko/lestenie-autoskiel-svetiel-t15117-15.html?sid=907f40bee820a5fe1901ad1042782328 |
Kód: | http://www.auto-pilot.cz/Catalog.aspx?product=3774773 |
|
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver
Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: út leden 18, 2011 8:01 pm Předmět: |
|
|
Prej tohle je dobrý. Perfekně to lepští plexi i skla. Zatím s tim zkušenosti nemám, teprve si to budu kupovat na přední světla.
Komentář: |
|
Velikost: |
71.9 kB |
Zobrazeno: |
7022 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út leden 18, 2011 8:07 pm Předmět: |
|
|
No ale nevím, jestli to bude stačit na čelní sklo...
Píšou tam na akrylátové sklo a plexi.
Kód: | http://eshop.motoservis-travnicek.cz/motokosmetika-1477/prilby-1479/odstranovac-ryh-xerapol-50-g-20223.html |
|
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: út leden 18, 2011 9:25 pm Předmět: |
|
|
ja mam na nefunkcnej pume pekne neposkriabane vyhrievane sklo len som si nie celkom isty ci zvladnem vymenu sam doma a ci je s tym vela prace. ak tu niekde je navod tak by ste mi mohli dat link lebo som hladal a podla mna nic podstatne nenasiel. vdaka
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po leden 24, 2011 6:02 pm Předmět: |
|
|
přední sklo je lepený nedělal sem to na pumě ale na jinym autě připrav si kamaráda protože sám to dělat je děsný.Pokud ti na tom autě nezáleží vem vrtačku a co nejblíž okna vyvrtej malou dirku zkrs těsnící gumu a a silikon pak si připrav strunu nejlépe C (s kytary) radši víc neboť odcházej hodně protáhni vyvrtanou dirkou a řež pokud ti na autě záleží odvez ho k autosklenářům ty ti určitě nenaříznou žádnej plast ani palubku
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|