Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
Zaslal: pá únor 26, 2010 11:31 pm Předmět:
Každý komu som sa dal previezť na pumke bol paf...
Jedna z jej predností je aj to, že si na ňu strašne rýchlo zvykneš, ľahúčko sa ovláda a je predvídateľná. V jednom teste to konkretizovali tak, že ty vieš čo máš čakať od nej a ona vie čo má čakať od teba. Chcel som svoju predať, ale robím všetko preto aby som nemusel (kvôli leasingu) Ale aj keby ju predám, hneď rýchlo našetrím a kúpim si ďalšiu v hotovosti a určite jedine 1.7.
Na to že ako to autíčko šľahá to má aj peknú spotrebu, má silu, ťah, v nízkych otáčkach nezdochýna jak niektoré novšie autá. Nemám jej vlastne ani čo vyčítať, väčšinou sa jej vyčítajú slabé brzdy ale pokiaľ ju nechceš pravidelne ťahať do extrémov tak sa nad tým ani nepozastavuj, predsa je to ABS. No a samozrejme je krásna a s nadčasovým a večne pekným dizajnom - ktorý nie len robí športové pozlátko okolo auta ale ona je fakt športová, resp. je to plnohodnotný športový voz so všetkým čo ku tomu patrí. Nie ako napr. imidžovky ako tigra. Treba sa proste previezť jeden raz a už sa jej nevzdáš!
Nezvyknem používať často slovo dokonalosť, ale sem to sekne. Do určitej miery v nej človek nájde aj komfort, samozrejme ak nečakáš audi, bmw style... Stále tam budú nejaké plasty vnútorné pukotať a tak tiež aj nápravy na naších cestách, ale inak motor je tichučký pod 4 000 otáčok, od 4 000 vyššie začína show a plynový pedál po prekročení tejto hranice už nepustíš... Na hrboloch ako sa pýtaš sa to dá vydržať, nie je to predsa hummer nie? Ale za to sa ti odvďačí v parádnych zákrutách s nohou na plyne na doraz. Údržba a tak nie je žiadna katastrofa, za ten niečo vyše rok čo ju mám spapala len spojkové ložisko a ventil topenia, čo na nej vraj pravidelne odchádza (cca raz za 10 rokov) inak nič. Len liať benzín a užívať si jazdu. Poteší elektrika v oknách a zrkadlách, klíma, servo, ABS, ASR, a hlavne VCT od yamahy vlastne táto jediná súčiastka asi robí auto tým čím je a samozrejme precízny nemecký podvozok ktorý tiež by som mohol vychvaľovať do nebies, aj keď je už "stará", je to jedno z najbezpečnejších áut čo sa týka kolízií. Nejak som sa rozpísal no, proste kúp to. Ľutovať nebudeš ,práve naopak, čím ďalej tým ju budeš mať radšej...
A ešte jedna vec: Má neuveritelne pohodlné sedadlá, nedám za nič ! _________________ Ja to auto milujem
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
Zaslal: so únor 27, 2010 11:35 am Předmět:
Sice krasne napsane, ale musim k tomu jeste dodat ty zapory..:
Sedadla mi prisli super kdyz sem vylez z favorita, ale sedni si do nejakejch OPRAVDU sportovnich sedadel a budes cucet jak se da pohodlne sedet v aute..
Zkratka sedadla nejsou spatny, ale rozhodne ne nejlepsi.. Brzdy jsou taky dost slabe, ale kdyz nebudes jezdit jako zavodnik a budes pri brzdeni dostatecne podrazovat- neni s nima problem!! Ze si mala nevadi, jak tu jiz kluci popisovali ma nastavitelnou vysku sedadla, takze ven uvidis urcite a konec kapoty stejne zadny ridic nesleduje, proste casem dostanes odhad..
Ale na zaver nejvetsi nevyhoda- Je z ni fakt blbe videt ven pri parkovani!!!
Sice je mala, ale do zadu je videt fakt prd.. Dokud jsem si neprizved sedacku (merim170cm) tak jsem se vecne opiral o auta za mnou. Bud jsem tam najel malo a nebo moc.. Tam se ten odhad ziskava dost spatne, ale na vsechno se da zvyknout.. Jedine na co si nezvyknu je jak mi chcije do auta kdyz je venku slejvak a ja potrebuju stirat steracema a u toho kourim- NEJHORSIII!
Kuraci jiste vedi o cem mluvim..
A jeste musim zminit pri vjizdeni do krizovatek davat VELKEHO majzla na OBROVSKE predni A sloupky.. Prez ty je taky videt pekny prd..
Ovsem na vsechno si casem zvyknes a budes si na to davat vetsi pozor..
Jinak od 1. chvile co jsem do auta sedl jsem si pripadal jako doma a cim ho mam dele tim vice ho chvalim..!!! Asi nejlepsi pomer CENA/VYKON...!!
Chod do toho a nebudeš lutovať. Puma je fakt skvelé auto.
Dnes som sa bol po dlhšej dobe previezť z Pumou a znova mi vyčarovala úsmev na tvári. (3 mesiace bola nedotknutá v garáži)
Skvelé riadenie a ta odozva podvozku a motora je proste bomba. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Jasne. Sneh už zliezol, cesty su suché ... znova si užívam každú jazdu za volantom Pumy. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory