Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: út červen 02, 2009 10:25 am Předmět: Manžeta |
|
|
U náboje levého předního kola mám děravou manžetu a chtěl bych jí vyměnit. O víkendu dodám foto. Dneska odpoledne jí doufám koupím novou v AutoKelly. Dá se to nějak normálně rozebrat - vyměnit - složit zpátky? Není na to potřeba nějakej přípravek kromě normálního nářadí? |
|
Návrat nahoru |
|
GoisT Puma Owner
Registrace: 14.5. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: út červen 02, 2009 3:59 pm Předmět: |
|
|
jo de to krasne akorat v kloubu je pak segrovka |
|
Návrat nahoru |
|
Tomopuma Puma Owner
Registrace: 7.7. 2008 Příspěvky: 62 Bydliště: Trnava
|
Zaslal: st červen 03, 2009 7:09 am Předmět: |
|
|
Ja som zrovna cez víkend menil lavu manžetu.Nie nepotrebujes k tomu žiadny špéci prípravok.V prvom rade si povol maticu na poloosi, potom vyšrobuješ šrob na spodnom čape-na ramene a potom čap vyrazíš.Následne vyrazíš poloos z náboja a vytiahneš poloos z prevodovky.Pozor vyteče ti olej, tak si tam podlož nejakú nádobu.Potom si upneš poloos do zveráku a opreruješ mne neišiel vyraziť homokynetický klb z poloosi tak som to robil cez druhú stranu.Vytiahneš segerovku, dáš dole kríž a už si pri manžete.Natlačíš tam novej vazelíny natiahneš manžetu, prichytíš ju a skladáš opačným postupom... Samozrejme nezabudni naliať naspäť olej do prevodovky, ja som nalieval cez kontrolný šrob, je na prevodovke spredu-šrob s hlavou torx 50. |
|
Návrat nahoru |
|
GoisT Puma Owner
Registrace: 14.5. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: st červen 03, 2009 5:53 pm Předmět: |
|
|
jezis vubec to celi nevyndavej v tom kloubu je segrovka akorat musis hledat . |
|
Návrat nahoru |
|
Jirula Puma Novice
Registrace: 18.12. 2008 Příspěvky: 11 Bydliště: U Tábora mezi kopci
|
Zaslal: st červen 03, 2009 7:02 pm Předmět: |
|
|
Ja jsem celou poloosu vyndal ven i bez toho abych vyndaval brzdy z prevodovky nic neteklo. je to tam usazeny v takovym trilistku.Hlavne budes mit mozna problem sehnat tu spravnou manzetu.Protoze tu co jsem chtel tam nemeli, tak jsem to vyresil tak ze jsem z ty stary uriznul to silny osazeni a novou manzetu navliknul pres to. Doporucuju koupit i novy pasky na utazeni pokud je mas v horsim stavu.A nezapomen si k tomu rovnou koupit i dva sacky s grafitovou vazelinou:-).Tak at se to podari! J jinak dve manzety, 4 pasky a dva sacky vazeliny me staly 405 Kc. tu manzetu u motoru jsem dal silikonovou, druhou normal. _________________ Puma 1,7 1:1
Subaru Impreza WRC 1:10
Nissan GTR 2008 1:10 |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: st červen 03, 2009 9:39 pm Předmět: |
|
|
Presne jak pise GoisT, nemusis ju z prevodovky tahat ven jde to v pohode i na aute. _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: ne červen 07, 2009 11:03 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem se k tomu tenhle týden nedostal, ale aspoň tu manžetu mám už doma. Sada z AutoKelly za 169 Kč. Je to sada - obsahuje samotnou manžetu, pytlík s vazelínou a dvě stahovací šroubovací pásky. Tak snad příští víkend ... |
|
Návrat nahoru |
|
|