Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: st duben 22, 2009 3:00 pm Předmět: Zahřátí motoru |
|
|
Pánové a dámy.
Potřebuju poradit ohledně sporu co se rohořel v práci.
Zahřívá se rychleji dieslový motor nebo benzínový?
(nemyslim co driv zacne topit ale kterej motor se driv zahreje na provozni teplotu) _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
vain Puma Owner
Registrace: 18.12. 2007 Příspěvky: 53
|
Zaslal: st duben 22, 2009 3:36 pm Předmět: |
|
|
Nejsem žádný odborník, ale teoreticky by to podle mě měl být nafťák, jelikž se nafta co je mě známo spaluje při větší teplotě než benzín a tedy se motor rychleji zahřeje, ale jak říkám, teoreticky, pravda to být nemusí. |
|
Návrat nahoru |
|
sanchenss Puma Owner
Registrace: 2.6. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: st duben 22, 2009 3:42 pm Předmět: |
|
|
rychlejs se zahřeje benzín, ale nevim proc |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: st duben 22, 2009 4:01 pm Předmět: |
|
|
Podle me by se tychleji mel zahrat benzinak, protoze naftaky jsou preci jenom vetsi, protoze snaseji vetsi tlaky = vic hmoty a tudiz je toho vic k zahrivani. A nejsem si jestej ale myslim ze pri spalovani benzinu vznika vyzsi teplota nez u nafty.... .... _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: st duben 22, 2009 9:15 pm Předmět: |
|
|
Rychleji benzin,vis proc? ma mensi ucinnost nez nafta vice tepla odchazi pryc u dieslu je to pomaleji protoze pracuje s vyssi ucinnosti a malo tepla odchazi na ohrev protomaji diesli pridavne vytapeni vody aby driv topili. |
|
Návrat nahoru |
|
july Puma Racer
Registrace: 5.5. 2007 Příspěvky: 586 Bydliště: Sabinov
|
Zaslal: st duben 22, 2009 10:00 pm Předmět: |
|
|
(jano)..benzin skor,mam firemnu dodavku Peugeot Boxer 2.2HDI a ta kym sa zohreje... _________________ ..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ... |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: čt duben 23, 2009 6:56 am Předmět: |
|
|
mal som dve rovnake auta (Citroen XM) bol to rovnaky rocnik jeden bol 2.0i a druhy 2.1TD. tomu ropaku to trva vzdy dlhsie kym sa zahrial. Takze teoreticky benzin sa hreje rychlejsie ale mozno pri inych autach to neplati _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt duben 23, 2009 8:42 am Předmět: Re: Zahřátí motoru |
|
|
Tak jednoznacne vic prebytkoveho tepla ma naftovy motor nez benzinovy. Logicky staci, kdyz mrknete na velikost chladice. Naftaky ho maj vzdycky vetsi nez srovnatelny benziny...Jenze otazka znela co se drive zahreje na provozni teplotu a v tom pripade je vysledek obraceny jelikoz ja bych to bral tak, ze takto zahrate auto ma cely obsah chladici kapaliny zahratou na provozni teplotu a v tom pripade vyhrava benzin, jelikoz diesel se v praxi zahriva jednou tak dele.. _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: čt duben 23, 2009 10:15 pm Předmět: |
|
|
Mas pravdu as na to ze diesl ma vic prebytkovaho tepla,to neni pravda.u dieslu se promeni vic tepla v praci ale u benzinu min a vic tepla odchazi do okoli. nebo jinak z 1litru paliva vyroby diesl vic prace a min tepla nez benzin. |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: pá duben 24, 2009 3:01 pm Předmět: |
|
|
No tak to nevim, ale proc by pak diesely mely znatelne vetsi chladice?? Nepletes si to nahodou s ucinnosti motoru? Tam je to o chlup na strane dieselu... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: st duben 29, 2009 9:00 pm Předmět: |
|
|
To: Aluna
Nemáš pravdu, naftový motor má vyší učinost, menší ztráty, malé odpadní teplo.
Co máme focuse TDCIčko tak se ohřeje tak po 7-9 Km, puma tak po 1,5Km |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt duben 30, 2009 9:03 am Předmět: |
|
|
Precti si muj prispevek jeste jednou...psal jsem, ze diesel ma vetsi ucinnost, ale s tim ohratim to bude asi naopak...ale kdyz mi nekdo vysvetli ten vetsi chladic u dieselu, rad se necham poucit... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: út květen 05, 2009 11:25 am Předmět: |
|
|
Větší chladič může být třeba proto že je tam víc vody, a celkově je ten motor větší a robustnější, nevím |
|
Návrat nahoru |
|
|