Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so březen 22, 2008 7:34 pm Předmět: autoteploměr |
|
|
Koupil jsem si autoteploměr ale připojuje se do zapalovače, tam mám většinou ale zapojený jiný věci, ani to není moc estetický když vede od teploměru kabel do zapalovače, takže bych ten kabel chtěl naletovat na nějakej kabel, do kterýho jde proud až po otočení klíčkem, nevíte kde bych nějakej takovej našel? Ten teploměr má podsvícení proto v tom kabelu nesmí bejt šťáva pořád, protože by teploměr pořád svítil a vybíjel baterku... |
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: so březen 22, 2008 8:00 pm Předmět: napajanie |
|
|
Skus popozerat napajania od radia |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: so březen 22, 2008 8:26 pm Předmět: |
|
|
radio urcite ne.. to jde pustit i bez klicku v zapalovani = jde tam proud.
kazdopadne pokud se nepletu tak prave do zapalovace proud nejde kdyz neni klicek ne? tak co to napajet zevnitr na zapalovac?? _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so březen 22, 2008 8:28 pm Předmět: |
|
|
já mám pravěže pocit že do zapalovače mi jde pořád, když mam vypnutej motor a klíček venku tak mi normálně jde zapnout antiradar kterej je v zapalovači...
mod.edit: NEQUOTUJ tobe predchazejici prispevek, pouzivej post reply kdyz odpovidas na posledni prispevek ve thredu, viz pravidla |
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: so březen 22, 2008 8:33 pm Předmět: |
|
|
SiD napsal: | radio urcite ne.. to jde pustit i bez klicku v zapalovani = jde tam proud.
kazdopadne pokud se nepletu tak prave do zapalovace proud nejde kdyz neni klicek ne? tak co to napajet zevnitr na zapalovac?? |
Urcite tam najdes plus ktory sa objavi len ked otocis klucom !!! |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: so březen 22, 2008 8:34 pm Předmět: |
|
|
mno nejsem si jistej jak to v te pumici je.. celou zimu sem v ni nesedel bo sem nemel zimaky.. ale uz se tesim hned jak bude teplo a nebudou ranni mraziky tak ji du vytahnout... juchu :) _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
dreamcatchers Puma Driver
Registrace: 21.4. 2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so březen 22, 2008 10:02 pm Předmět: |
|
|
Plus po klíčku je tam na 100% takže to chce jen oměřit a připojit _________________ Ford puma 1,7 16V limited edition Mc QUEEN vyrobeno 300 ks ale nic limitovanýho jsem nenašel moje je 31. lehký tuning
PRODÁNO teď se vozím v Mondeu combi r.v. 98 1.8 16V; r.v.03 2.0 TDCI; r.v. 10 2.0 TDCI
DIAGNOSTIKA NA VOZY FORD |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so březen 22, 2008 11:03 pm Předmět: |
|
|
no to jo, po klíčku je tam proud určitě, ale jde o to aby tam bez něj nebyl aby podsvicení toho teploměru nevybíjelo baterku |
|
Návrat nahoru |
|
Puma_racing Puma Driver
Registrace: 22.3. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 6:54 am Předmět: teploměr |
|
|
Tam existuje jiné řešení:
1. můžeš si to dát na spínač osvětlení, že po otočení ovladače na sepnutí světel ti to začne svítit.
2. na normální vypínač, zapneš si to manuálně.
no už mě tak nic moc nenapadá. |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 11:08 am Předmět: |
|
|
Přes rádio by to jít určo mělo.Jsou tam dva napájecí dráty.Jeden stálé napětí(pravděpodobně žlutý) a druhý spínané napětí po otočení klíčku(pravděpodobně červený) |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 12:56 pm Předmět: spínač světel |
|
|
s tím spínačem světel je to dobrej nápad, nevíš ale kde ten kabel najdu? a bude mi při tomhle zapojení fůngovat ten na teploměru ukazatel stavu baterie? dik moc, v elektrice se fakt moc nevyznám... |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 2:13 pm Předmět: |
|
|
ttoomm: mozna by nebylo od veci sem dat odkaz nebo fotku toho teplomeru co mas, pak ostatni budou mit vic sanci ti poradit, konretne ted jak si napsal ze teplomer ma ukazatel stavu baterie tak si me dost zmatl.. _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 2:18 pm Předmět: teploměr |
|
|
tady přidávám link na teploměr:
Kód: | http://www.dstechnik.cz/digitalni-autoteplomery-analizatory/car-0961-teplomery-do-auta-2183.html?qkk=e8479756684f19daf71b358f1db4df70 |
je to standartní teploměr s ukazatelem vnitřní a venkovní teploty + ukazuje napětí baterky...
mod.edit: link do CODE, viz pravidla |
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 3:54 pm Předmět: |
|
|
Tenhle je fajn. Já mám jednodušší, bez "bateriometru" a ten má podsvícení napájené tužkovou baterkou. Tak jsem místo ní dovnitř prdl dva odpory a napájím podsvětlení přes odporový dělič z těch 12 V.
Co se týká napájení, já jsem zapnul klíček do první polohy a pak hledal voltmetrem v prostoru rádia (rádio nemám, tak to šlo dobře) drát, který má 12 V a když klíček vypnu, tak nula. A na něj jsem udělal odbočku pro napájení teploměru. Vcelku v pohodě. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 8:08 pm Předmět: |
|
|
jak pise cochee mam to udelany uplne stejne a v pohode mam ten druhej na tom odkazu dole _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|