Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Rider Puma Owner
Registrace: 29.7. 2007 Příspěvky: 89 Bydliště: Mariánské Lázně, Plzeň
|
Zaslal: po prosinec 17, 2007 5:22 pm Předmět: Otáčky... |
|
|
Zdravim, nějak mi začala puma zlobit. Motor zůstává viset v otáčkách kdykoliv přeřazuju nebo vyhodím rychlost... Např.: mám tam 4tis. otáček vyhodím rychlost a otáčky zůstanou na 4tis. Jednou se mi dokonce stalo, že otáčky začaly samovolně stoupat. Zajímavý je, že se to děje, jen když je auto v pohybu. Když to protáčím na místě, tak se otáčky vrací zpět na volnoběh... Jsem fakt zvědavej, co to je ... |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po prosinec 17, 2007 5:46 pm Předmět: |
|
|
mozna timhle nbeporadim ale myslim si ze pomuzu lokalizovat zavadu, parkrat mi tohle Pumicka udelala kdyz mi chcipla v krizovatce a potreboval jsem po nastartovani hned rychle zmizet.. ale tak po 5ti vterinach to zmizelo.. celou tu dobu sviti kontrolky ABS a ASR _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Rider Puma Owner
Registrace: 29.7. 2007 Příspěvky: 89 Bydliště: Mariánské Lázně, Plzeň
|
Zaslal: po prosinec 17, 2007 5:58 pm Předmět: |
|
|
mně právě ani jedna kontrolka nesvítí..., mám tip, že by to mohl být snad volnoběžnej ventil nebo snímač rychlosti, ale nevím...
|
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: po prosinec 17, 2007 7:56 pm Předmět: |
|
|
ked si das do vyhladavania otacky alebo pozries podrobne toto forum tak sa to tu uz xkrat riesilo.
takze nabuduce posurfuj po fore...
ale no tak kveci: teto isty problem som mal presne aj ja (dokonca tiez mi to ostavalo vysiet na 4000). bol som vo forde a tam mi tvrdili ze to je ventil volnobehu , ale nakoniec sa ukazalo, ze bol studeny kontakt v zapojeni elektroinstalacie pri skrtiacej klapke a pri sani (hned za krabicou airboxu) _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
AndrewN Puma Driver
Registrace: 13.6. 2007 Příspěvky: 122 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
Zaslal: po prosinec 17, 2007 8:23 pm Předmět: |
|
|
To Mircelo: Jak si na ten studeňák přišel? Šel po něm někdo na jisto, nebo si musel zkoušet a hledat? |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: po prosinec 17, 2007 8:51 pm Předmět: |
|
|
bol som najskor vo forde a tam po diagnostike hned na mna vybehli ze je treba vymenit ventil volnobehu- cena 6000Sk. tak som sa len usmial a isiel som za znamimi do druheho servisu a tam ked sa cistila skrtiaca klapka a ventil volnobehu tak sa prislo na to ze mam prasknuty a nedoliehajuci jeden konektor na skrtiacej klapke... ocistili sa kontakty, zalepilo sa sekundakom a po skusobnej jazde max. spokojnost. namiesto 6000Sk ma cela oprava stala necelych 600Sk. _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 10:35 pm Předmět: |
|
|
tipnul bych si taky volnoběžný ventil a nebo zkontroluj těsnost hadiček a trubiček a záslepek na sání.. někdy to dělá taky docela problémy.. |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 7:07 pm Předmět: |
|
|
... tak toto robilo presne aj mne , vyradil som a otacky sami sup na 4000. musel som zaradit daky prevod aby som ich dostal dolu...
schvalne skontroluj si tu elektroinstalaciu pri skrtiacej klapke _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|