Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mrfunky Puma Novice
Registrace: 14.1. 2007 Příspěvky: 10 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: ne červen 10, 2007 11:39 pm Předmět: Čidlo teploty vzduchu |
|
|
Jedu si to taklhle z Budejic k nam do Varu, po sto kilacich smer Vary slapnu spojku a otacky tradaa zacaly stoupat. Tak o 1500-2000, pak to kleslo. Nekolikrat v prubehu se to opakovalo (tak 20x). Rikal jsem si, mozna to bude zašpiněná klapka, ale mozna taky ne... a tak jsem radsi vzal na diagnostiku a prd: chyba cidla teploty vzduchu. Jinak vsechno ok. Servisman mi rekl, ze to cidlo je normalne v seriovym airboxu, ale vzhledem k tomu, ze mam K&N vzduchovej konusovej filtr, tak muze bejt kdekoli a je to prej naprd, ze si to takle muze myslet kdovico a pak to tak mava s tema otackama. Dosud jsem s Pumi najezdil asi 5000km a nedelalo to...nemate nekdo radu? |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver
Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne červen 10, 2007 11:54 pm Předmět: |
|
|
V airboxu, že by bylo nějaký čidlo teploty? To vubec nevim kde by bylo... Neni to spíš někde u váhy vzduchu? A ten KN máš jako kit nebo jenom uni konus? Kit si myslim, že by s čidlem počítal, jestli tam teda nějaký má bejt... _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po červen 11, 2007 12:23 pm Předmět: |
|
|
ja tam čidlo teploty mam,ale mam takovej pocit že na 1,7není možná se pletu
tady je braz motoru: vpravo dole nad datumem je to huř vidět čidlo teploty
po přiblížení je to vidět trochu lépe
čidlo2
detailní foto 1,7 ma MACANY _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Naposledy upravil Lopez dne po červen 11, 2007 12:44 pm, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po červen 11, 2007 12:32 pm Předmět: |
|
|
čidlo teploty vzduchu je v airboxu u 1.4 a možná u 1.6, ale u 1.7 je v sacím potrubí a je i dobře přístupné.. kdyby si ho potřeboval, samozřejmě u mě..
603 167 331 |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: po červen 11, 2007 12:34 pm Předmět: |
|
|
Koukal jsem na ten obrazek a 1,7 tam stopro nic takovyho nema... Mam taky celej kit sani a funguje to bezproblemu...zadny cidlo jsem nemusel resit... |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po červen 11, 2007 12:41 pm Předmět: |
|
|
Chlapi věřte mi..
na obrázku je 1.4 a tam je skutečně čidlo v airboxu.. úplně nahoře s šedivým kroužkem
u 1.7 není v airboxu a je skutečně v sacím potrubí a tak na rozdíl od 1.4, když dáš otevřený filtr sání, tak to řešit nemusíš.. uf.. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po červen 11, 2007 12:50 pm Předmět: |
|
|
Eltone tobě snad nejde nevěřit
kolik si jich už rozebral??? _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po červen 11, 2007 2:15 pm Předmět: |
|
|
7 ks.. |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: po červen 11, 2007 3:24 pm Předmět: |
|
|
Mám 1.6ku a tam byla stejně,jako u 1.4ky.Nyní jí mám tady,když jsem ji měl odpojenou,tak to vůbec nenastartuji! zde _________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
mrfunky Puma Novice
Registrace: 14.1. 2007 Příspěvky: 10 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: po červen 11, 2007 9:26 pm Předmět: |
|
|
Lidicky diky za radu, Eltone kdyztak se ozvu, ted jsem bohuzel pujcoval auto brachovi - svy daval do servisu, tak zjistim co a jak az pristi tyden. Kazdopadne diky. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út červen 12, 2007 9:56 am Předmět: |
|
|
2 puma dědek:a funguje ti to normal?? ja to řešil taky ale místo otevřenyho sem koupil sport vložku _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:43 am Předmět: |
|
|
FUNGUJE to normálně,tedy stejně,jako v airb. _________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:04 am Předmět: |
|
|
tak do toho pudu taky cetl sem tu diskuzi ohl vzduchače a mam na to stejnej nazor navic už sem vyhodil 15 stovek za vložku tak ted nebudu kupovat konus za 4ku _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|