Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st listopad 01, 2006 3:14 pm Předmět: |
|
|
To napsal blb co chtěl bejt tunerrem, auto měl hnusný a ty kluci tunerský ho mezi sebe nevzali tak teď píše kritiku, protože se cejtí u ukřivděnej. Pokud to měl bejt vtip tak jo _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st listopad 01, 2006 3:42 pm Předmět: |
|
|
Johnik napsal: | To napsal blb co chtěl bejt tunerrem, auto měl hnusný a ty kluci tunerský ho mezi sebe nevzali tak teď píše kritiku, protože se cejtí u ukřivděnej. Pokud to měl bejt vtip tak jo |
Asi tak. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: st listopad 01, 2006 4:08 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:26 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: čt listopad 02, 2006 2:43 pm Předmět: |
|
|
souhlas s Johnikem
a s tim naklonem a tak taky... ja jezdim na sport podvozku a mel sem pucenou seriovou pumu od rema a musim rict ze rozdil byl cejtit hned pri vyjedzu z parkoviste.. cele se to nejak podezrele houpalo a naklanelo... . _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Ace Puma Driver
Registrace: 27.7. 2006 Příspěvky: 438 Bydliště: Holice
|
Zaslal: čt listopad 02, 2006 5:29 pm Předmět: |
|
|
taky souhlas...ten, kdo to psal, to je asi naky pako a hraje si na kritika... a beztak jenom zavidi, ze ma nekdo lepsi auto nez on... |
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: pá listopad 03, 2006 10:13 am Předmět: |
|
|
Maw napsal: | Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin). |
Nehodnotím článek, každý má svůj názor.
Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: pá listopad 03, 2006 6:37 pm Předmět: |
|
|
Kdo napsal: | Maw napsal: | Protože pokud se sníží těžiště, vůz se chová úplně jinak - čitelněji (menší náklon a menší náchylnost k rozhoupání - menší zdvih pružin). |
Nehodnotím článek, každý má svůj názor.
Hodnotím tento výtažek od Maw-a. Hlavně slovo "čitelněji". V závorce je text přijatelný. Ono to je složitější. Mluvím z vlastních zkušeností a nasosaných informací. Pokud snížíme těžiště, pružiny, ztvrdíme tlumiče a ještě raději nízkoprofilové pneu, tak takto postavený vůz se chová jak uvedeno v závorce, ale ne ČITEJNĚJI. Na silnici, při průjezdech zatáček jede jak po kolejích, ale je ZÁLUDNĚJŠÍ, protože meze adheze je velmi úzká. To znamená, že pokud by se jelo na limitu, tak okamžik ztráty adheze není tak signalizován jako u řekněme standardního vozu, ale přijde naráz a bez varování, tedy daleko razantněji a pak už záleží jen na umění řidiče. Proto i piloti se s autem musí sžít, aby znali jeho meze a raději se k nim ani nepřibližují. |
presne tak, a jeste bych dodal par veci: tvrdej podvozek nepropruzi nerovnosti na vozovce např. v zatacce a pak uskakuje.. Proto je pro norm. silnice lepsi a podle me i ve vetsine situaci rychlejsi seriovej podvozek.. (a i ten je malo poddajnej)
na okruhu v Brne by byl nesporne rychlejsi sportovni podvozek..
s cim naprosto souhlasim je to ze kdyz je to snizeny tak to vypda lip... _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: pá listopad 03, 2006 7:41 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:28 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: so listopad 04, 2006 8:40 am Předmět: |
|
|
souhlasim.. a limit prilnavosti jeste hodne ovlivni pneumatiky.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: so listopad 04, 2006 2:41 pm Předmět: |
|
|
jj. presne tak. na tech 215tkach a snizenej podvozek je fakt luxus.. drzi jak pribita ale problemek nastava v mokru a na lede.. vic to klouze _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: so listopad 04, 2006 5:30 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:29 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: ne listopad 05, 2006 8:06 pm Předmět: |
|
|
Maw napsal: | Prostě člověk musí vědět, jak má jezdit a co si může dovolit. Nejsem žádnej janek, abych využíval maximum možností vozu v běžném provozu |
Jedna z veci kvuli kterejm jsem kupoval Pumu je jeji hravost a čitelnost v zatackach projizdenych na limitu.. Na limit se bezproblemu dostanu v beznym provozu.. (samozrejme jen kde to znam a vidim a prihlizim na pocasi..) cejtim ze to mam pod kontrolou..! Tim tuningem se tyhle vlastnosti upravuji a oddaluje jejich dosazitelnost a tim je nebezpecnejsi to pokouset..
Cely co jsem tim chtel rict je ze v se v beznym provozu dostavam na hranice auta a prezto nejsem janek..
Janka jsem potkal ted o vikendu s 5kovim BMW a predjizdel na horizontu.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|