Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
geco Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 173 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 2:08 am Předmět: Dvojitý výfuk |
|
|
Přemejšlím o dvojitým vejfuku, a zaujaly mě tyhle, co na ně říkáte? a není problém ho přidělat? nevadí třeba rezerva, nebo něco?díky za rady Kód: |
http://www.spei.cz/eshop/main.php?pageid=40&get_type_car=6908&get_model=7462&get_type=14646&get_item=14759&get_order=&x=23&y=6 |
_________________ Ford Puma 1,7, black |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:03 am Předmět: |
|
|
asi zalezi od typu vyfuku ale ked som sa na to pozeral podla mna rezerva musi ist von a musis ju prehodit do kufra napriklad. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:07 am Předmět: |
|
|
Bude ti tam ta rezerva zavazet, takže ji budeš muset dát pryč. Jinak žádnej jinej problém s tím není. Montoval jsem to nedávno na 1,7 viz foto
mod.edit: fotka smazana - uprav na rozliseni max 800*600, pote vloz znova _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:11 am Předmět: |
|
|
Jo jestě budeš muset udělat 1 držák výfuku navíc, ale to je nic _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
geco Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 173 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 3:03 pm Předmět: |
|
|
u mě to do kufru nehrozí , mám tam tubu, sem rád když tam dám nákupní tašku, ale někde sem zaslechl, žeto chcou zrušit jako součást povinný výbavy . a jakej byste mě doporučily, oni tam nemaj uvedený rozměry, tak aby to nebyly nějaký chcípaci . Jo a mám upravenej nárazník, takže doufám, že bych do něj nemusel řezat díru, kdyžtak foto v profilu _________________ Ford Puma 1,7, black |
|
Návrat nahoru |
|
geco Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 173 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 3:04 pm Předmět: |
|
|
For asps. na kolik těto vyšlo, a kdes koupil ty vejfujy? Vypadaj moc hezky _________________ Ford Puma 1,7, black |
|
Návrat nahoru |
|
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 3:27 pm Předmět: |
|
|
pokud chceš kupovat ten výfuk co je v tom odkazu od tebe, tak nebudeš muset oddělávát rezervu, poněvadž tlumič je normálně podélný (ne jako u aspse) a trubka s koncovkou výfuku ti vede na druhou stranu mezi rezervou a nádrží (alespoň myslím , jinak opravte). Akorát uděláš držák a mělo by to pasovat se zachováním stávající rezervy....Karel |
|
Návrat nahoru |
|
geco Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 173 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 4:20 pm Předmět: |
|
|
for Karel. Tak toby bylo super, a nevis rozměry těch koncovek? aby to nebyly nějaký chcípačci , aspon 120/80 bych rád _________________ Ford Puma 1,7, black |
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer
Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 6:52 pm Předmět: |
|
|
Ta Puma na obrázku není moje, je to mého rakouského zákazníka, ten výfuk si sehlnal v Milsbachu za cca 15000 kč, já mu ho tam jen montoval, Je komplet celej výfuk až k pletenci. Dřív tam měl taky dvojitej ale s normálním tlumičem takže tam měl rezervu a ten nárazník už byl tak špatně uřezaný. proto ještě hledá novej nárazník _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne březen 01, 2009 6:41 pm Předmět: |
|
|
tenhle ulter je jedinej kterej se da namontovat se zachovánim rezervy _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: ne březen 01, 2009 8:23 pm Předmět: |
|
|
Už sa to tu riešilo, treba HLADAŤ !!!
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2266 _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Lukinho Puma Owner
Registrace: 8.2. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: ne březen 01, 2009 8:36 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,
já mám ulter sport(viz profil) a musel jsem rezervu oddělat. Ale nakonec jsem pár věcí převařil a dal jsem užší rezervu.tak jedině to tam vlezlo. |
|
Návrat nahoru |
|
geco Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 173 Bydliště: Žďár nad Sázavou
|
Zaslal: po březen 02, 2009 12:30 pm Předmět: |
|
|
For Lukinho- Tvůj vypadá dobře, na kolik té to vyšlo? _________________ Ford Puma 1,7, black |
|
Návrat nahoru |
|
Lukinho Puma Owner
Registrace: 8.2. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út březen 03, 2009 12:23 am Předmět: |
|
|
Vyšlo mě to něco málo přes 6 tisíc. ale to jsem kupoval před půl rokem na
mod.edit: link mimo forum patri do code, viz pravidla |
|
Návrat nahoru |
|
|