Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
turnik Puma Driver
Registrace: 10.9. 2006 Příspěvky: 179 Bydliště: Bruntál
|
Zaslal: so srpen 02, 2008 6:56 pm Předmět: škubaní plyvání motoru |
|
|
zdravím....mam takovy problem a to ten ze kdyz je pumicka pri nizkych otačkách např. 2100 tak začne jakokdyby plyvat a dusit, cukat, čím to může být?? palivový filtr??ten sem hodně dlouho neměnil....je to náročné na výměnu??díky za postřehy |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: so srpen 02, 2008 7:39 pm Předmět: |
|
|
Pozri vzduchový filter,palivový a váhu...
Zvládnuť by to mal každý "FORDÁK" _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver
Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne srpen 03, 2008 4:00 pm Předmět: |
|
|
Mě to dělalo taky. Byly to špatný kabely ke svíčkam. Projevovalo se to ve stejnych otáčkach jak řikáš ty. Motor najednou začal jít na tři válce (to by mohlo bejt to plivání do vejfuku) a cukalo to, ale dělalo to jen někdy, tak mi trvalo asi rok než sem přišel čim to je. Já měl jeden kabel trochu naprasklej a stávalo se to tak, že jiskra občas "nedošla" kabelem až do svíčky, ale cestou to probilo někde do bloku motoru.
Můžes zkusit nastartovat a při běhu motoru odpojit jeden kabel a uvidíš jestli to dělá to samý. Nebo někde ve tmě koukej a poslouchej jestli to někde neprobíjí.
Nový kabely sem sehnal asi za 750,- a je klid. _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
|