Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Skeon26 Puma Novice


Registrace: 10.5. 2006 Příspěvky: 10 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: pá červen 30, 2006 7:50 am Předmět: |
|
|
Ahoj, mrkni sa na clanky - motory, su tam uvadzane spotreby, malo by to byt +- to iste, osobne s 1.4 skusenosti nemam, ale s 1.7 jazdim po meste za cca 8-9 l samozrejme s lahkou nohou na plyne  |
|
Návrat nahoru |
|
sztefi Puma Novice


Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 17 Bydliště: Kroměříž
|
Zaslal: pá červen 30, 2006 10:17 am Předmět: |
|
|
Jezdím denně s 1,4 (rok 2000) a právě z důvodu spotřeby jsem volil verzi 1,4. Při jizdě z větší části město a okolí se spotřeba pohybuje kolem 7,5 litrů, to ji moc nešetřím. Záleží při volbě - kdo má jaké nároky a kolik ročně ujede.
Zdravím ostatní pumaře. |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červen 30, 2006 3:56 pm Předmět: |
|
|
za 1,4 budeš platit i nižší povinný ručení  _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 03, 2006 11:05 am Předmět: |
|
|
Psycho napsal: | Frostik napsal: | za 1,4 budeš platit i nižší povinný ručení  |
předpokládám že pojistka je od 1350 ccm do 1850 ccm,takže rozdíl v pojistce nebude. |
é, omlouvám se, nějak jsem měl v hlavě, že je to 1350-1600 ccm  _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po červenec 10, 2006 12:39 am Předmět: |
|
|
Zdravim. Já sem už několikrát slyšel, že jednasedma je úspornější než jednačtyrka. Naposled to psali ve Světě motorů 25/2006 kde byla puma v bazar rubrice... _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po červenec 10, 2006 12:42 am Předmět: |
|
|
PS: Kolik žere moje auto nevim protože ho mam teprve chvilku. Ale nebude to žádná velká pecka.  _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: ne říjen 29, 2006 9:17 am Předmět: |
|
|
co se tyce spotreby tak jsem ji ted pocital a od ty doby co jsem Pumu prestal ukazovat znamym je spotreba 6,5l coz me dost prekvapilo.. Nejezdim pomalu a ani moc rychle.. a obcas me to chytne a pak ukazuju zač je toho PUMA...
tech 6,5 je tak 50:50 mesto : okresky+dalnice+vesnice (ten poměr neni v najetych km, ale ve stravenym času..)
PS: mam 1,7
ale svoji pritelkyni kdybych kupoval Pumu tak asi tu 1,4ku _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: ne říjen 29, 2006 9:23 am Předmět: |
|
|
Matěj napsal: | ale svoji pritelkyni kdybych kupoval Pumu tak asi tu 1,4ku |
a dal bych gumovy blatniky a nárazníky..  _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God


Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: so listopad 22, 2008 10:53 am Předmět: |
|
|
1.7 je oproti 1.4 ovela zábavnejšia.
Ked som prvykrát sadol do 1.4 bol som naozaj prekvapený aké je to skvelé auto.S kúpou som počkal a ked som sa odviezol v 1.7 nič iné som už nechcel.
Samozrejme treba pozerať na celkový stav Pumy a podla toho vyberať.
Na bežné jazdenie 1.4 v pohode.
90 koní na 1100 kg je celkom slušné...ale 125 koní sa hodí najma pri predbiehaní a pod.
Treba vyskúšať obe...ahoj
Beastie  _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer


Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so listopad 22, 2008 11:42 am Předmět: |
|
|
Na normalni jezdeni ti staci i 1.2 Fabie Ale pokud si chces jizdu i trochu uzivat, tak 1.7 muzu doporucit Nemam sice extremne nizkou spotrebu, ale ani vysokou a za cenu toho vykonu a stylu jizdy mi to stoji  _________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
diesel Puma Owner


Registrace: 15.10. 2008 Příspěvky: 41 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so listopad 22, 2008 1:12 pm Předmět: |
|
|
Ja kdyz jsem kupoval pumu tak jsem se projel v 1.4ce a hned potom v 1.7 a musim rict ze to je dost rozdil.  |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: út listopad 25, 2008 10:09 am Předmět: |
|
|
muzu ti zarucit, ze kdyz pojede za sebou 1.4 a 1.7 obe treba ve trech lidech a sviznou jizdou, tak bude mit ta 1.4 vyssi spotrebu, protoze bude mit porad plnej plyn aby se neztratila nekde v daali...  _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
|