Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
saolin Puma Driver


Registrace: 30.3. 2006 Příspěvky: 145 Bydliště: okr. Kolín
|
Zaslal: po únor 04, 2008 11:37 am Předmět: Klínový řemen.... |
|
|
Nemá někdo zkušenosti s výměnou klínového řemene a rozvodového řemene na pumce? Dá se to udělat svépomocí? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po únor 04, 2008 12:12 pm Předmět: |
|
|
klíňák - drážkový řemen zvládneš sám..
rozvody na ty opatrně - rád ti je udělá pán v Praze - viz odkaz AKCE Olej ELF 0W-40
doporučuju ho, protože to dělá dobře, levně rychle a se zárukou.. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po únor 04, 2008 4:08 pm Předmět: |
|
|
Rozvody rozhodně nech vyměnit u někoho, kdo tomu rozumí. Vzhledem k variabilnímu časování to není úplně jednoduché...
Klínový řemen vyměníš sám, resp. lépe ve dvou. Stačí jen povolit napínací kladku, shodit řemen a nahodit nový. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po únor 04, 2008 6:40 pm Předmět: |
|
|
Klíňák v poho.Měl jsem ho už dola asi 20x kvůli pískajícímu ložisku Teď jsem už na to profík a trvá mi to asi minutu.jen si raději nakresli jak vede než ho sundáš |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: po únor 04, 2008 7:51 pm Předmět: |
|
|
jen pro pripomenuti:
po kolkych km sa meni rozvodak a po kolkych klinak? _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po únor 04, 2008 8:56 pm Předmět: |
|
|
rozvoďák 150tis klíňák asi klasika 80tis |
|
Návrat nahoru |
|
erikfrog Puma Owner


Registrace: 1.2. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Rimavská Sobota
|
Zaslal: st únor 06, 2008 10:41 am Předmět: Rozvod na pume |
|
|
sa meni troska komplikovanejsie pretoze nikde nie su znaky. Vacky sa musia zafixovat a vycentrovat, kluka nema znaky a ani znak na zotrvacniku ale da sa nastavit dvoma sposobmi. Jeden jednoduchsi menej spolahlivy a druhy uplne super 100% original ako vo forde.
Najdolezitejsie je mat pripravok ktory sa montuje priamo do bloku motora medzi stenu a kluku. potom dalsi pripravok na zaistenie vaciek do vodorovnej polohy voci hlave (na kluke nejake 2-3mm nehra rolu) ale vacky je dobre centrovat s presnostou na 0,1mm)
Oba odskusane funkcne bez problemov menime rozvody.
Vymenit remen a nastavit rozvod je zalezitost asi 5min ale najhorsie je to vsetko oddeklovat brrrrr. Je tam az neobycajne malo miesta.
edit:
Ziadna z remenic na vackach alebo klukovke nie je nasunuta na drazke takze po uvolneni centralneho sroubu ste v haji, ten dotahuje aj remenicu drazkovaneho remena splu s ozubenym kolesom rozvodoveho remena. Preto sa musi priamo nastavit kluka a vacky.
A je uplne jedno ci je to 1,7 alebo 1,4, fiesta 1,25, Puma 1,6.
mod.edit: precti si pravidla a pouzivej edit! |
|
Návrat nahoru |
|
|