Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - sprintíky
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
sprintíky Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: pá srpen 11, 2006 12:02 pm    Předmět: Citovat

Nezáleží, jen na výkonu, ale taky na tom, jak řadíš a jak jedeš, já sem třeba dal Mazdu MX3 v6, která byla taky upravená a měl tam tuším přez 140 koní, stejně tak kamoš kterej má taky pumu se na sprintech nechytá a to ji máme uplně stejnou, oba motor v základu.
Dál taky záleží, jakej máš start, je potř.eba vyjet hned, abys zbytečně nehrabal, je to zbytečná stráta
Takže má rada zní: Zajed si ještě pár sprintů a vychytej si řazení a start!!

_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: so srpen 12, 2006 3:33 pm    Předmět: Citovat

Sajmon.Fenix napsal:
Nezáleží, jen na výkonu, ale taky na tom, jak řadíš a jak jedeš, já sem třeba dal Mazdu MX3 v6, která byla taky upravená a měl tam tuším přez 140 koní, stejně tak kamoš kterej má taky pumu se na sprintech nechytá a to ji máme uplně stejnou, oba motor v základu.
Dál taky záleží, jakej máš start, je potř.eba vyjet hned, abys zbytečně nehrabal, je to zbytečná stráta
Takže má rada zní: Zajed si ještě pár sprintů a vychytej si řazení a start!!

Presne tak nauc jse poradne radit pod plinem bez prokluzu, a udelas ten 2 liter kdyz v nem bude lama.

Cvic hlavne starty starty 1 na 2 tam jse nejvice straci, drsnit musis as tu trojku, jde hlavne o praci se spojkou, vyznac jsi treba na otackomeru vrsek kroutaku pod to by jsi se nemal dostat nikdy, a znat svuj motor mit cit proto kdy radit. Treba nekdo jedna vubec extremne nevitaci a hned radi za dve. Coz asi plati vsude pokud clovek nema neco co toci 9 000 nebo nestartuje treba dokopce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2006 5:22 pm    Předmět: Citovat

No, já abych řek pravdu, tak jedničku i dvojku taham při sprintech až do 6000 ot a jede jak čert. A vždycky když řadím dvajku tak vidím jak tomu vedle mě uplně ulítávám, takovaj šílenej skok, že to auto fakt zabere.
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2006 8:10 pm    Předmět: Citovat

Sajmon.Fenix napsal:
No, já abych řek pravdu, tak jedničku i dvojku taham při sprintech až do 6000 ot a jede jak čert. A vždycky když řadím dvajku tak vidím jak tomu vedle mě uplně ulítávám, takovaj šílenej skok, že to auto fakt zabere.


Jiste, to je take cesta, ale setrne to k motoru asi neni, je pravda ze to je asi jako rika nekomu aby setril pneu pri driftech.

Co bych asi ja resil pro sprint mimo upravu motoru, prevodovky, a odlechceni auta, myslim asi kvalitni samosvorný diferenciál Torsen nebo Quaif.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2006 9:19 pm    Předmět: Citovat

jj, k motoru to sice šeterný není, ale zase si říkám, že těch 400 m sprintu je taková chvilka že to to autí přežije. A přecejenom závodím abych vyhrál, ne abych šetřil auto.
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: ne srpen 20, 2006 11:58 pm    Předmět: Citovat

No, musíš dávat pozor, abys to nepřetáh, jak do vezmeš moc a chytne to omezovač, tak máš po sprintu, to už se těžko dohání. Omezovač je tuším někde při 6300 ot/m, jestly se nepletu.
Ale co cem jezdil, tak na jednočku dám přez 60km/h, snad skoro 70, jestly si to dobře pamatuju.

_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2006 11:27 am    Předmět: Re: vobi Citovat

vobi napsal:
Tak to je neco spatne me se to na jednicku kdyz ji takhle nalozim hlti jak svine a vykon nikde


To jsem take zazil, podle mne to neni v poradku, pocitove to vypadalo jako by vubec nejelo VCT.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: po srpen 21, 2006 11:41 am    Předmět: Citovat

Sajmon.Fenix napsal:
No, musíš dávat pozor, abys to nepřetáh, jak do vezmeš moc a chytne to omezovač, tak máš po sprintu, to už se těžko dohání. Omezovač je tuším někde při 6300 ot/m, jestly se nepletu.
Ale co cem jezdil, tak na jednočku dám přez 60km/h, snad skoro 70, jestly si to dobře pamatuju.


Ono jse take muze stat ze na jednicku nestaci ten omezovac reagovat. A nebo bude reagovat drive. Mel by reagovat az na 6 875 ot./min..

Jinak asi nejlepsi je vzit nejake treba GPS mereni a vyskouset to v realu,
treba, podle mne bude lepsi preradit uz 6000 ot/m, zmerit jsi nekolik moznosti. Ale asi bych teke skusil jednu moznost radit az 6 875 ot./min..

tovarni udaje km / h
1. rychlostní stupeň 0 - 59
2. rychlostní stupeň 21 - 96
3. rychlostní stupeň 29 - 131
4. rychlostní stupeň 37 - 168
5. rychlostní stupeň 47 - 203
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: út srpen 22, 2006 11:20 am    Předmět: Citovat

jj, souhlasim, tak nejak sem to i malinko skousel, když sem měři 0-100 km/h Možná by i pomohlo řadit o něco dýl, ale vždycky se bojím, aby to nevzal omezovač, mám pocit, že mi bral někdy kolem 6500, ale ted to nevím jistě, jak budu mít vyměněnej olej, tak to vyzkouším.
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: út srpen 22, 2006 10:00 pm    Předmět: Citovat

S tím olejem by mě to taky zajímalo, měním ho zejtra, ale možná to chce pár kilometrů zajet, at to hned nehoníš, ale nevím.

Jinak souhlasím s těma 6400, mám pocit že mi omezovač taky bere nějak před 6500 ot/min Proto řadím zhruba při 6000 ot/min a zatím jsem spokojenej.

_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sajmon.Fenix
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: st srpen 23, 2006 9:44 am    Předmět: Citovat

jj, zahřát motor je potřeba, se studeným snad ani nejde jet nějak rychlejc, každopádně než se dojede na letiště tak je motor dostatečně zahřátej, stejně trak gumy.
_________________
Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: st srpen 23, 2006 1:50 pm    Předmět: Citovat

prijedes teda taky? ja se tam chystam uz v patek.. pokud do toho teda neco nevleze.. ale snad ne..

btw: vy co tam jezdite casteji, je tam moznost nekde prespani? v pume sem spal ted o vikendu a uprime na rovnem se spi lip... a do stanu mam strach po tom co se stalo v HK na matadoru..

_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Naposledy upravil SiD dne út červen 12, 2007 11:22 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: čt srpen 24, 2006 9:31 am    Předmět: Re: vobi Citovat

nezavidim.. ale zkus to nejak poresit Wink ja dnes delam 15 hodin abych mel patek a sobota volno Smile a v nedeli zas makat Sad
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Naposledy upravil SiD dne pá květen 04, 2007 10:46 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: pá listopad 24, 2006 10:13 pm    Předmět: Re: sprintíky Citovat

vobi napsal:
Měl jsem možnost změřit koníky s pár autíčky je fakt že to byla samá ůprava ale tři skalpy mám Fabia 1.9 TDI vse červené a ještě čiplá, pak octavia a clio 1.8, jen Calibra mě dala o půl auta měl v tom dvou litra potřebuju nějak rozumě zvednout konske síly poradte ??????


tak MX3 V6 a Superbu 2,0TDi se bat nemusime.. Dame je i ve dvou lidech v aute Wink

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2007 6:24 pm    Předmět: Citovat

honil jsem se s Hyundaiem coupe s tim novym modelem a jeli jsme nastejno z 80ti na 160..
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund