Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po duben 16, 2007 5:20 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:12 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po duben 16, 2007 5:49 pm Předmět: |
|
|
na jizdu prevazne po dalnicich bych taky volil jiny auto.. Da se to ale je to hlucny a nepohodlny a moc to nejede.. Dalnicni expresy jsopu jiny auta
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Pepen Puma Owner


Registrace: 31.5. 2006 Příspěvky: 33 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: po duben 16, 2007 6:23 pm Předmět: |
|
|
Na jízdu po dálnici tomu chybí šestej kvalt.
Pokud nebudu počítat olej, filtry, benzín, pneu, pojištění, tak není věru mnoho, asi jako každý, takhle starý auto, jen možná trochu náchylnější na př. nápravu. Mám ji asi 3 roky a menil jsem tlumiče, a zadní tlumič výfuku, stabilizátory, svíčky, a všechny brzdy a určitě ještě něco, ale nemůžu si vzpomenou, asi to nebylo důležitý.
|
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: po duben 16, 2007 7:27 pm Předmět: |
|
|
Mam na Pumě otevřený sání a vejfuk , ještě k tomu duplex a neznám hezčí zvuk než vytočená pětka na 6 tisíc. Každýmu se líbí něco jiného, ale můžu doporučit Mazdu 323 F, kterou sem měl a na tvoje ježdění jak píšeš by ti stačila. Je tichá , pohodlná a vcelku úsporná. Ale Puma je Puma.
_________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: po duben 16, 2007 11:02 pm Předmět: |
|
|
Měl sem na mysli tu starší s těma mrkačkama, a dá se sehnat pěknej kousek z roku 94. V čem je lepší? Určitě na to pohodlíčko a komfort,větší kufr a více místa vzadu. Na Pumu ale nemá v jízdních vlastnostech a zábavnosti.
_________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Timebuster Puma Owner


Registrace: 10.4. 2007 Příspěvky: 43 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út duben 17, 2007 2:38 am Předmět: Re: Jaký je hluk při jízdě po dálnici, atd |
|
|
nějak nerozumim tady tomu tematu:o) tázající chce auto na dálnici a baví se o tvrdé a sportovní Pumě??? To snad ne??
|
|
Návrat nahoru |
|
Bruni Puma Owner


Registrace: 5.2. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Košice,SK
|
Zaslal: út duben 17, 2007 8:50 am Předmět: |
|
|
chod radsej do Focusa.bude to sice za viac penazi,ale mas super auto s perfektnym podvozkom a technikou.a ani na dialnici ti nebude robit tempo problem.
co sa tyka otacok,facko ti tocilo 3000rpm presne na 100-vke
moja primera GT na 3000otackach ide 110kmh a ta prevody mam fakt velmi dlhe
_________________ Japan positive |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: út duben 17, 2007 9:11 am Předmět: |
|
|
Mozna bych sel spis do Mondea nez do Focuse byt tebou.. Co Mondeo ST kdyz chces i zabavu..?
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Laizionka Puma Driver


Registrace: 12.12. 2006 Příspěvky: 243
|
Zaslal: út duben 17, 2007 10:37 am Předmět: |
|
|
prave mondeo je jedno z vybornych aut, pokud se o nej clovek stara, jinak 1,7 na dalnici pri 170 uz pekne huci ...ale s tim se musi pocitat, kdyz ma takovou stavbu. pohodlny jsou jeste peugeoti, ale vsechny skodovky jsou pro me pase, nensasim interier, ktery je tvrdy a zadny prostor. Nekomu to vyhovuje, ja to nesnesu, zalezi, na co clovek to auto chce, bud kuli stavbe a vlastnostem nebo pohodlnemu jezdeni...
|
|
Návrat nahoru |
|
Bruni Puma Owner


Registrace: 5.2. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Košice,SK
|
Zaslal: út duben 17, 2007 3:59 pm Předmět: |
|
|
moj tip: PRIMERA GT...sam to mam a som absolutne spokojny.slusna cena,nahradne diely nie su problem/tie takmer netreba/,komfort,priestor bezpecnost,spolahlivost...a mohol by som dlllho pokracovat.aj poistky sa daju zniest.ja mam svoje GT poistene za 4500SKK rocne/a je to 150PS dvojliter/
_________________ Japan positive |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: út duben 17, 2007 5:27 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:12 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: út duben 17, 2007 6:16 pm Předmět: |
|
|
Antikovi asi nejde moc o velikost auta, pumu vybral protoze se mu libi.. 1,4ku vybral protoze teoreticky ma mensi naklady.
Primera GT je prej dobry auto no.. Ale asi chce pekny auto..
co ten Cougar ten vypada dobre, relativne jede a relativne nezere, nebo Fiat Coupe ale ten se zas sere
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út duben 17, 2007 7:08 pm Předmět: |
|
|
fiat cupe se sere jenom v turbu a to stoho duvodu ze se s nim nikdo nemazli ten motor neni stavenej na turbo vim ze skoro vlastni skusenosti(brachanec) ale staci vzit 2,0 16 a je to bezproblemove rychle a solidni auto az na ty prolisy na bocich asi proto mam pumu
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Bruni Puma Owner


Registrace: 5.2. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Košice,SK
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út duben 17, 2007 11:07 pm Předmět: |
|
|
ja sem nerekl ze je primera oskliva
ale jak sem psal po vymnene motoru za obyc 2.0 16v je to super kara a to fiaty moc nemusim ale je taky mozny ze je to kus vod kusu
mam jeste cinquecento a tam se vy...alo snad vsechno vod elektriky po vodni pumpu to auto nesnasim uz stalo takovej prachu ze bych za nej mel 3 dalsi
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|