Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: st říjen 11, 2006 12:23 am Předmět:
MeToYou01 napsal:
ja take na 70% jedu
Abych vylepsila skore chlapy : zensky
hurey.. a pojedes s nama pres chrudim nebo mas naplanovanou jinou trasu? pokud chrudim tak pak uz mam vyresene odkud pojedu ja (z pce samozrejme ) _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
Zaslal: st říjen 11, 2006 9:26 am Předmět:
Frostik napsal:
...a z "bitevníku L39" by jim na traktor upad kulomet
Omlouvám se za off topic, ale jen pro zajímavost : L39 je cvičný letoun, jen verze L-39ZA byla vyzbrojena dvojhlavňovým rychlopalným KANÓNEM GŠ-23 (ráže) ruské konstrukce pevně připevněným pod trupem za příďovým kolem a nábojovou schránou v trupu pod podlahou kabiny pilotů. Nejedná se ale o "bitevník". Bitevník a ještě jen lehký je L-159, která může nést na podtrupovém závěsníku podvěsný kontejner se dvěma kanóny "Plamen" českého původu. Kontejner obsahuje i schránu s náboji. Takže kulomet (výraz používaný pouze do ráže 12.7mm) z bitevníku L39 určitě neupadne.
Jeden obrázek L-39ZA v akci:
http://www.military.cz/czech/air/L_39/images/l139_2.jpg
Ty bílé flíčky pod a za kanónem jsou prázdne nábojnice. To víte, je to fofr, při zásobě 250 nábojů a kadenci 3.000 ran za minutu je to venku za chviličku.
Pod kryt kanónu je dá připevnit ještě menší kryt, do kterého se zachytávají články pásu.
Naposledy upravil Kdo dne st říjen 11, 2006 12:06 pm, celkově upraveno 2 krát.
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: st říjen 11, 2006 10:19 am Předmět:
to Kdo : díky za info; "off topic" byl samozřejmě už můj původní příspěvek; ten název "bitevník" mi přišel vtipej, tak jsem to použil ... navíc z Bechyně už dávno stíhačky nelítaj, poslední tak někdy před rokem 89 _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: st říjen 11, 2006 11:37 am Předmět:
nechci příliš zasahovat do organizace srazu, ale místo řešení takovejch hovadin jako jsou vysílačky (sorry SiDe, ale Johnik to napsal přesně) bych se pro začátek zabejval 3 základníma věcma :
1) v kolik hodin "začne" sraz - bude to 4.11. takže se bude docela pozdě rozednívat - navrhuju pro začátek ne dřív, než v 10:00 - pro ty co jedou z daleka to znamená, že část trasy určitě pojedou zatmy a tím, že se chcete postupně "srážet" se akorát o to víc zdržite, s tím, že vás zdrží i následná společná jízda, takže zvažte jak rychle se do Tábora (teda vlastně na letiště) reálně dostanete - měli by jste si taky zjistit odkud do Tábora přijedete (trasa v mém předchozím příspěvku platí výhradně pro příjezd přes Košín !) - započítání případné rezervy na "drobné bloudění" by taky nebylo od věci
(neberte te to jako nějaký prudění, já do Tábora jezdím x let, takže z Prahy budu na letišti nejpozdějc za hodinu )
2) jakej bude program, když bude slušný počasí - stejně už bude docela zima
3) jakej bude program, když nebude slušný počasí -
to SiD a "druhá věc" - kolik lidí přijede samozřejmě nikdo netuší, moje předchozí reakce na tohle téma jsi si jistě přečetl ; na AUTOIN bych se rozhodně neobracel, leda, že by se sraz přesunul do "Pce" a ani tak mi není jasný, v čem by nám pomohli (leda, že by mi po dobu životnosti mojí Pumy zapůjčili závodní ECU pana šéfa ) _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: st říjen 11, 2006 3:13 pm Předmět:
2frostik:
add 1: ten zacatek se psal uz driv ze zrovna to se dohodne pozdeji.. v tech 10 mi to prijde idealni, mozna bych to i klidne posunul na 11.. pokud teda opravdu pojede nekdo az z ostravy.. preci jen to je pres celou republiku
add 2: program kdyz bude pekne.. po prijezdu nejspis nejake osobni seznameni (aspon co se tyce me), nasledne zhruba zmereni trate /pokud jeste neni/, trocha sprintu pri nichz by se dalo aji tak nejak pokecat o autech a zhodnotit co kdo a jak a proc, pak nejak ten obidek a spanila jizda.. samozrejme nejake ty spolecne fotecky
add 3: program kdyz bude hnusne.. >> nesmi bejt hnusne
co se tyka autoIN.. na to sem se jen ptal. nazory sem dostal a to mi staci.. _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Co píše SID je celkem O.K. Jenže jestli si dáte někdo sprinta, a pak budete mít časem tu smůlu, že se někam opřete, vystavujete se riziku, že se do vás nějakej přiblblej anonym začne navážet a dělat z vás přede všemi členy naprostý idioty. A ještě takový pindy že nikoho nezabil a nezranil - takhle přece nepíše někdo, kdo si koupí sportovněji lazený auto. Já se rád kouknu na někoho, kdo to má pevně v ruce a umí. Sám umím prd, protože Pumu mám druhej tejden a ještě jsem na ni nepřišel. Vemu sebou foťáček i kamerku, a co bude zajímavý, to si zvěčníme, nebo na dalším srazu porovnáme co je s autíma novýho atd. Já bych ten sraz rád přátelskej - moc se na něj těším - na nový lidi se kterýma píšu přes ICQ a vůbec nevím jak vypadaj. Nebo zajímavý úpravy a nápady na autech co by se mi líbily. Problém je v tom, že na Pumě se toho vzzhledově už moc upravit nedá - mně se líbí jak je - i ty kola má skvělý. Sám se časem na nějaký změny chystám, ale jen opatrně - není problém něco zmršit. Tak 4.11. nashle. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: st říjen 11, 2006 9:21 pm Předmět:
co se tyce tech sprintu tak pro anonymni rejpali: sou z cela dobrovolne a nebude se do toho nikdo nutit navic pokud se nepletu sprint se jede jenom rovne.. a na silnici musime jezdit slusne. teda aspon ja jo.
jinac jestli se nepletu.. kdo to ted skoncil v prikope?? sotnik? nejsem si jiste ale byla tam fotecka stribrne pumicky a taky za to nemohl.. mohl za to clovek v R19 jestli si dobre pamatuju co sem cetl.. ono mit sportovne lazeny auto neznamena jezdit s nim jako hovado, bourat a zranovat lidi.. !
btw: at se drzim temata.. koukal sem ze je napsanej 13 lidicek na sraz.. takze piste piste.. at nas tam je co nejvic ted sem o vikendu rikal slecne v PCE o puma klubu tak ta to ma povinne na ten sraz prijet tak doufam ze se tu napise pak by nas z te chrudimi jela slusna kolonka _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: čt říjen 12, 2006 11:37 am Předmět:
to SiD :
- 400 m na sprint je dávno vyměřeno (s ohledem na pomůcky snad poměrně přesně ); jde jen o to, jestli značky budou ještě vidět (viz. foto)
- k čemu vlastně bude "sprintování" bez časomíry dobrý, to je samozřejmě otázka
- žádnej chytrej anonymní příspěvek o sprintech tu nevidím _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: čt říjen 12, 2006 11:55 am Předmět:
Johnik napsal:
... takze kdyz prijede aspon 5-6 aut bude to dobry
a hele optimista ... když tak si chvíli zablbneme na letišti, zajedem na nákup do Lidla ... na oběd do "Mekáče" ... pokecáme, já znova dotankuju benzín , a stylem "PumaBall 3000" vyrazíme k domovům ... právě jsem vymyslel univerzální program _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory