|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: st srpen 18, 2010 9:51 pm Předmět: |
|
|
s4nch3z napsal: | Tak to je v prdeli.
Jinak potvrzuju, že u Kooperativy by měla být automaticky v povinném ručení i pojistka proti živlu. Jak pak probíhá případné plnění a jestli je tam nějaká spoluúčast, to ale nevím. |
Přítel dcery to má právě u Kooperativy a dopadl asi takto: při nahlášení škody mu ta ženská řekla, že musí do jejich smluvního servisu, což žádný není od Hondy, takže tam nee (řekněte mi důvod) tak jel kamsi do Uhřiněvsi do Škoda servisu. Dneska tam byl likvidátor a ačkoliv mu napočítal, co se dalo, sdělil mu, že podle tabulek jeho auto má menší cenu (cca 120.000.-), než cena opravy, tudíž mu servis auto neopraví, protože faktura by převýšiia cenu auta. Udajně by šlo, že mu pošlou na účet tabulkovou cenu auta mínus nějaké procenta (cca 80.000.-) s tím, že si nechá auto opravit nějak a někde. Takže východiskem bude asi koupení kapoty, kufru na vrakáči, střechu nechat vykitovat, vše přestříkat a okna v nějakém tom sklo-servisu, na něčí pojistku. Jinak jen na střeše mu napočítal 110 ďúlků a další zajímavostí je, že údajně za vytažení jednoho si ty firmy účtují až 1.000,-, takže může vyjít koupení i nové haubny s lakem levněji. Dále mám pocit, že ceny Pumiček se asi tak vysoko nedostanou, aby vůbec při "standardním" poškození mělo cenu to zkoušet přes servis a plnění Koopeativy na účet nedosáhne na cenu opravy.
Dcera má naštěstí havarijku i na živel, cena jejího auta je vyšší, takže jsme auto odvezli do Hondy v MB - Honda na Chodově je úplně zaplněná (btw, mají tam zničená i úplně nová auta, co stály na dvoře). Domluvili jsme se, že oprava proběhne ve dvou etapách, první je výměna skel (zítra si pro auto jedeme) a v druhé ji (až nebude tak plno) opraví karoserii, co půjde vytažením, ev. výměnou dílu, střechu překitovat a pak lak. Navíc jí půjčili i náhradní auto. |
|
Návrat nahoru |
|
Falcon Puma Owner
Registrace: 15.7. 2010 Příspěvky: 64 Bydliště: Louny
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 8:29 pm Předmět: |
|
|
Kdysi jsem četl prastarý postup, aplikovaný na auta dřív (myslim že to bylo z dob Spartaků a Oktávek, tak 50.-60.léta) pro odstranění nebo zmírnění následků krup.
Auto se postaví na sluníčko (pořádný pražící) a přes důlek se dá černý hadr, aby se karosérie pořádně rozpálila. Potom se do důlku naleje ledová voda. Opakuje se do zblbnutí.
Nevím, jestli to funguje, ale tepelná roztažnost by fakt mohla zabrat. _________________ <i>Když mi bylo šest, měl jsem mnoho přání, ale nebyly prachy... Teď prachy jsou a šest je mi pořád.</i> |
|
Návrat nahoru |
|
Hudson Puma Driver
Registrace: 28.9. 2008 Příspěvky: 137 Bydliště: Horehledy
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 8:42 pm Předmět: re |
|
|
jj tzv vytahování plechu za studena...........ale dnes jsou jiné a lepší metody...... |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 8:48 pm Předmět: |
|
|
Ale i takové které si někdo muže udělat doma ?? Zadarmo |
|
Návrat nahoru |
|
Hudson Puma Driver
Registrace: 28.9. 2008 Příspěvky: 137 Bydliště: Horehledy
|
Zaslal: čt srpen 19, 2010 8:55 pm Předmět: re |
|
|
no dělá se to pomocí elektrod...starý fachman,klempíř,by to měl umět...... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|