|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
satan77 Puma Driver
Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 4:10 pm Předmět: |
|
|
Aha, tak som to neskúšal s otvoreným výkom, ja som to nechal pár krát prevrieť
Tak ja som to ako odvzdušňoval až po výmene ventilu a po nasadení hadice, ak máš tú hadicu ulomenú, samozrejme že by si nemal jazdiť, mne dymel motor, aj keď len kvôli tomu, že na neho tiekla voda z tej hadice. Ak máš hadicu už vyriešenú a niečo máš s ventilom, tak neviem... Nemal by byť problém, ono sa to počas jazdy chladí.
_________________ Ja to auto milujem |
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 7:55 pm Předmět: |
|
|
Hadice sem nesundaval nic takovýho. Odvzdušňovat by se to mělo samo.
Pravděpodobně ten ventil, ale nevím kde je. Nemohl by to být ten ventil ? Díky moc
Komentář: |
|
Velikost: |
73.66 kB |
Zobrazeno: |
6290 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
95.25 kB |
Zobrazeno: |
6290 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st říjen 07, 2009 10:47 pm Předmět: |
|
|
Tohle co máš na fotkách je ten ventil topení. Je to celej ten plastovej díl s tím elektroventilem na co míří šipka.
Jen je mi prostě divný, že by tohle mohlo způsobit to, že ti padá rafička teploty. Zkus zjistit odkud jde ten divnej zvuk o kterym píšeš. Tenhle ventil jen přepíná koloběh vody. Voda přitejká jednou hadicí od motoru a ten ventil ji buďto hned vrátí zpět tou duhou hadicí k motoru, nebo ji pustí dál do topení (hadice ze strany za přepážkou, ta prolítne topením a druhou hadicí se zas vrací zpět. Nic jinýho to nedělá.
|
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 7:35 am Předmět: |
|
|
Mě je právě divný, že ten zvuk vychází odkudsi za středovým panelem a tam sem našel jen tohle. Třeba ten ventil už je taky špatnej. Nevím co by to mohlo být. Ale chtělo by to asi vyměnit i termostat. Nejde ten ventil vyndat, skouknout a vyčistit? Mělo by to nějaký efekt ?
|
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 8:47 am Předmět: |
|
|
Vyndat ho určitě můžeš. Koukam že máš klimu, takže to trošku znepříjemňuje vyndavání těch hadic vzadu, ale jde to.
Je to tak půlhoďka až hoďka práce. Určitě by šel i nějak vyzkoušet. Když na něj připojíš napětí, tak by se měl přepínat. Ale to jsem nezkoušel, mám ten starej ještě doma tak bych ho moh zkusit. Snažil jsem se ho doma i rozebrat, ale bohužel šrouby co ho drží mam už děsně shnilý, takže jsem na jednom zničil drážky tak jsem se na to pak vyprdnul.
Každopádně ho měnil snad skoro každej, tak když bys ho vyměnil už jenom preventivně tak asi chybu neuděláš.
|
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 9:16 am Předmět: |
|
|
Asi jo. Už to tady někdo i psal, že to čeká každýho. Nevíš dyštak, kde ho sehnat na autokelly sem ho nenašel. Nechci to dávat do servisu, když to jde, raději si to udělám sám.
|
|
Návrat nahoru |
|
Hudson Puma Driver
Registrace: 28.9. 2008 Příspěvky: 137 Bydliště: Horehledy
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 2:00 pm Předmět: re |
|
|
já ho kupoval ve fordu za 1120 kč ......
|
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 6:31 pm Předmět: Re: re |
|
|
Tos měl i s prací, ne ?
|
|
Návrat nahoru |
|
MAJKO Puma Novice
Registrace: 17.10. 2008 Příspěvky: 12 Bydliště: Diviacka Nová Ves,okres Prievidza,SR
|
Zaslal: ne říjen 11, 2009 10:11 am Předmět: |
|
|
cavte...
takze,ja ked som kupil pumcu mala taku vadu.ootrhnutu hadicu na ventile kurenia,no a vyriesil som to tak ze som ho zhodil,vzal za sustruznikom a zo spojek na hadicu sme stocili a narezali vrubky,potom somvylamal aj ostatne vyvody z ventilu,pretoze boli moc krehke,navrtal som o desatinu veci otvor do vyvodov,tak aby sa mi tam vyrobene prechody zmestili natesno.samozrejme som ho potom poriadne vycistil,vyfukal,aby tam nezostal ziadny bordel,potom by to mohlo robyt sarapatu.vzal som dvojzlozkove lepidli pre lepenie kov-palst,prilepil som ich tam a nemam zjadne starosti a ani zjadnu obavu ze sa mi to znova otrhne,je to dost masivne.no a este pred tym nez som to sjel robyt som hadice ktore vstupuju do ventila prepojil spojkov aby som mohol behat na nej,aby som mal uzavrety kolobeh vody.sice bez kurenia som bol ,ale slapalo to.
dufam ze to niekomu pomoze,zaslem aj foto. no a vyslo ma to uplne zdarma
slouceny prispevek:
a este nieco,netreba to odvzdnustovat.staci to ponapajat a nastartovat motor,nechat ho chvilu bezat,vzduch ktory tam ostal sa vytlaci do nadobky pre nalievanie vody.akurat po doliati a prejdeni par km treba skontrolovat hladinu vody,,ale hlavne je aby si mal pustene kurenie,nech ti ta voda prebehne vsetkymi hadicami,aby neostal vzduch napr v kureni niekde dolu a neboj sa dat kurenie naplno.
mod.edit: smazany fotky - pravidla o rozliseni plati pro vsechny + slouceny prispevky, priste pouzij EDIT!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|