Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Paradko Puma Owner
Registrace: 22.7. 2007 Příspěvky: 88 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 12:12 pm Předmět: |
|
|
Uz mam ten link:
Kód: | http://www.luenecom.de/vereine/fordclub/index1.htm |
edit: Nasiel som a som s toho poriadny jelen .Vobec nechapem tu schemu.skuste pozriet na to niekto skusenejsi.Danke shon.
Zase som trosku porozmyslal a mozno som uz na to prisiel.
Jednoducho na orange kapel(+ kabel k elektromagnetu) pripojime kabel na neho rele.Z rele potom na kostru a na tlacidlo.Z tlacidla na poistku a z poistky na nejake trvale plus.Opravte ma ak sa mylim.A este nieco,je tam potrebne to rele?
|
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 2:59 pm Předmět: |
|
|
Řešil bych to asi tím vypínačem,jak navrhl Sid.....
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Naposledy upravil PumaDedek dne ne březen 23, 2008 3:05 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 2:59 pm Předmět: |
|
|
Dělal bych to bez relé.Dal ho tam asi kvúli vypínače aby ho chránil proudově,ale stačí koupit vypínač,ktery to snese a není problém.Proud tam velký určo není.Jiný důvod mě nenapadá.
|
|
Návrat nahoru |
|
Paradko Puma Owner
Registrace: 22.7. 2007 Příspěvky: 88 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 4:35 pm Předmět: |
|
|
Nieco som v tom obore vystudoval a tak si myslim,ze to nie je celkom pravda co tvrdite.Elektromagnet dvere nedrzi,len ich pootvori.Natiahnut 2 kable a dat vypinac?Ten elektromagnet potrebuje el. impulz na otvorenie,cize potrebujem tam el. prid priviest a nie vypinacom EM. odpojit.Vypinac nemoze byt chraneni relatkom,vsak vypinac da pokyn,aby sa relatko zoplo.A ze tam nemoze byt velky prud?Neviem,ale ani to sa mi moc nezda.Nepisem,aby som kritizoval,ale aby som sa vyhol vlastnym chybam,dufam,ze to chapete.
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 6:08 pm Předmět: |
|
|
imho nevim co tu resite.. pokud si dobre pamatuju tak staci na ten elektromagnet privest 12V impuls a elektromagnet uz kufr - respektive zamek kufru - odjisti, takze tak jak je na tech nemeckych strankach, jedine co bych resil ja tak nejake tlacitko ktere je vzdy rozpojene a spojene jenom pri stisku - jeden konec pichnout na 12V - treba od zapalovace jak je na tech nemeckych strankach a druhej konec pichnout k tomu elektromagnetu a pokud dobre koukam tak to je zrona na ten oranzovej dratek..
vic bych se s tim fakt netrapil..
edit: jo a jeste jak na to koukam asi by nejaka pojistka nebyla od veci mezi spinac a elektromagnet..
_________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Paradko Puma Owner
Registrace: 22.7. 2007 Příspěvky: 88 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 6:30 pm Předmět: |
|
|
O tom som tu pisal.Vyseriem sa na relatko,dam tam len poistku.Len nechapem na co tam mal to rele.
Skusi niekto prelozit a poradit?
+
Relaisbelegung:
86 = Pluskabel zum Taster
85 = Massekabel mit Ringöse ca. 30cm lang
30 = Dauerplus mit Sicherung, als Sicherungshalter kann man 2 Flachhülsenstecker verwenden. Das Dauerplus habe ich von meiner Endstufe.
87 = Pluskabel zur Lötstelle
Je to zapojenie toho autorele.
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 7:22 pm Předmět: |
|
|
popravde nevim, nemecky neumim ani kvaknout a rozhodne k tomu obrazku me to ani netrapi.. mozna to daval pres rele kvuli toh aby nemusel davat pojistku.. nebo tak neco..
_________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Ace Puma Driver
Registrace: 27.7. 2006 Příspěvky: 438 Bydliště: Holice
|
Zaslal: ne březen 23, 2008 10:35 pm Předmět: |
|
|
Tady je můj hodně hrubý překlad, třeba z toho něco vydedukujete:
schéma relé:
86 - Plus kabel k tlačítku
85 - Kostřící kabel (uzemění) s ....?....(to nevím) cca 30 cm dlouhým
30 - Dauerplus (dauer - znamená doba nebo trvale - tak si to nějak spojte, nic mě nenapadá) s pojistkou, jako držák pojistky se můžou použít 2 .....?.....(to taky nevím). Dauerplus mám od koncového stupně.
87 - Pluskabel k spájenému spoji
To je vše, je to hrozný, já vím, ale líp se mi to nepovedlo. Třeba to někdo přeloží líp.
_________________ Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car |
|
Návrat nahoru |
|
Paradko Puma Owner
Registrace: 22.7. 2007 Příspěvky: 88 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: po březen 24, 2008 8:01 am Předmět: |
|
|
SiD:Oni tam davali aj tu poistku,preto mi to nejako nehra.Pouzite je tam autorele 12V a pracuje s prudom do 40A.Mozno,ze ten elektomagnet potrebuje chvilu podrzat napatie.Ja som sice elektotechnik,ale zameranim na zeleznicnu trakciu,preto iba hadam a snazim sa spomanut na skolske casy.
ACE:Diky moc,nejako tak som si to desifroval priblizne aj ja.
Uz mi to je vsetko jasne.Konecne!Tie jazykove bariery su vazne problem
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: po březen 24, 2008 5:48 pm Předmět: |
|
|
mno uvidis a vyzkousej :) kdyz se zadari tak sem urco hod nejake postrehy co kde a jak si udelal :)
_________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Paradko Puma Owner
Registrace: 22.7. 2007 Příspěvky: 88 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: po březen 24, 2008 6:36 pm Předmět: |
|
|
To urcite dam,ked s tym otravujem tolko ludi
Tak uz som to tam namontoval a funguje to skvele.Nie je stym ziaden problem.Tlacitko som vyviedol do plastu na odkladanie veci,co je na stredovom tunely.Bez rele by to neslo,je tam velky rud a vypinac by to zaoxidovalo.
|
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út červen 03, 2008 10:11 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem si konečně tyky namontoval to otevírání kufru tlačítkem. Použil jsem jen tlačítko přes,které spínám napájení ze zapalovače a posílám ho na servo.Mínusový vodič je u serva ukostřený,takže stačí tahat pouze jeden drát.Tlačítko snese mam poci 3A,takže by neměl být problé.Mám to už týden a funguje to v poho.
Komentář: |
|
Velikost: |
54.32 kB |
Zobrazeno: |
9135 krát |
|
Naposledy upravil maxa dne st červen 04, 2008 10:26 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
semo1 Puma Owner
Registrace: 18.2. 2008 Příspěvky: 902
|
Zaslal: st červen 04, 2008 8:39 am Předmět: |
|
|
tak to si vymyslel perfektne ja premyslam o starte cez tlacitko
|
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st červen 04, 2008 10:20 pm Předmět: |
|
|
s tím startem to tak jednoduché nebude.Musel by jsi vlasatně stejně klíčkem otočit aby ti všechno naběhlo a pak to jen přes to tlačítko startnout.Bylo by to jen na efekt.Tedy asi,moc jsem nad tim nepřemýšlel. Ale taky se mi strat přes tlačítko moc líbí
|
|
Návrat nahoru |
|
|