Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - 3 dveře - kufr
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
3 dveře - kufr Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 12:12 pm    Předmět: Citovat

Uz mam ten link:
Kód:
http://www.luenecom.de/vereine/fordclub/index1.htm


edit: Nasiel som a som s toho poriadny jelen .Vobec nechapem tu schemu.skuste pozriet na to niekto skusenejsi.Danke shon.

Zase som trosku porozmyslal a mozno som uz na to prisiel.
Jednoducho na orange kapel(+ kabel k elektromagnetu) pripojime kabel na neho rele.Z rele potom na kostru a na tlacidlo.Z tlacidla na poistku a z poistky na nejake trvale plus.Opravte ma ak sa mylim.A este nieco,je tam potrebne to rele?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 2:59 pm    Předmět: Citovat

Cool Řešil bych to asi tím vypínačem,jak navrhl Sid.....
_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.


Naposledy upravil PumaDedek dne ne březen 23, 2008 3:05 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 2:59 pm    Předmět: Citovat

Dělal bych to bez relé.Dal ho tam asi kvúli vypínače aby ho chránil proudově,ale stačí koupit vypínač,ktery to snese a není problém.Proud tam velký určo není.Jiný důvod mě nenapadá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 4:35 pm    Předmět: Citovat

Nieco som v tom obore vystudoval a tak si myslim,ze to nie je celkom pravda co tvrdite.Elektromagnet dvere nedrzi,len ich pootvori.Natiahnut 2 kable a dat vypinac?Ten elektromagnet potrebuje el. impulz na otvorenie,cize potrebujem tam el. prid priviest a nie vypinacom EM. odpojit.Vypinac nemoze byt chraneni relatkom,vsak vypinac da pokyn,aby sa relatko zoplo.A ze tam nemoze byt velky prud?Neviem,ale ani to sa mi moc nezda.Nepisem,aby som kritizoval,ale aby som sa vyhol vlastnym chybam,dufam,ze to chapete.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 6:08 pm    Předmět: Citovat

imho nevim co tu resite.. pokud si dobre pamatuju tak staci na ten elektromagnet privest 12V impuls a elektromagnet uz kufr - respektive zamek kufru - odjisti, takze tak jak je na tech nemeckych strankach, jedine co bych resil ja tak nejake tlacitko ktere je vzdy rozpojene a spojene jenom pri stisku - jeden konec pichnout na 12V - treba od zapalovace jak je na tech nemeckych strankach a druhej konec pichnout k tomu elektromagnetu a pokud dobre koukam tak to je zrona na ten oranzovej dratek..

vic bych se s tim fakt netrapil..

edit: jo a jeste jak na to koukam asi by nejaka pojistka nebyla od veci mezi spinac a elektromagnet..

_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 6:30 pm    Předmět: Citovat

O tom som tu pisal.Vyseriem sa na relatko,dam tam len poistku.Len nechapem na co tam mal to rele.

Skusi niekto prelozit a poradit?


+
Relaisbelegung:

86 = Pluskabel zum Taster

85 = Massekabel mit Ringöse ca. 30cm lang

30 = Dauerplus mit Sicherung, als Sicherungshalter kann man 2 Flachhülsenstecker verwenden. Das Dauerplus habe ich von meiner Endstufe.

87 = Pluskabel zur Lötstelle

Je to zapojenie toho autorele.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 7:22 pm    Předmět: Citovat

popravde nevim, nemecky neumim ani kvaknout a rozhodne k tomu obrazku me to ani netrapi.. mozna to daval pres rele kvuli toh aby nemusel davat pojistku.. nebo tak neco..
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Ace
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2006
Příspěvky: 438
Bydliště: Holice

PříspěvekZaslal: ne březen 23, 2008 10:35 pm    Předmět: Citovat

Tady je můj hodně hrubý překlad, třeba z toho něco vydedukujete:

schéma relé:

86 - Plus kabel k tlačítku

85 - Kostřící kabel (uzemění) s ....?....(to nevím) cca 30 cm dlouhým

30 - Dauerplus (dauer - znamená doba nebo trvale - tak si to nějak spojte, nic mě nenapadá) s pojistkou, jako držák pojistky se můžou použít 2 .....?.....(to taky nevím). Dauerplus mám od koncového stupně.

87 - Pluskabel k spájenému spoji

To je vše, je to hrozný, já vím, ale líp se mi to nepovedlo. Třeba to někdo přeloží líp. Smile

_________________
Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: po březen 24, 2008 8:01 am    Předmět: Citovat

SiD:Oni tam davali aj tu poistku,preto mi to nejako nehra.Pouzite je tam autorele 12V a pracuje s prudom do 40A.Mozno,ze ten elektomagnet potrebuje chvilu podrzat napatie.Ja som sice elektotechnik,ale zameranim na zeleznicnu trakciu,preto iba hadam a snazim sa spomanut na skolske casy.
ACE:Diky moc,nejako tak som si to desifroval priblizne aj ja.

Uz mi to je vsetko jasne.Konecne!Tie jazykove bariery su vazne problem Surprised
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
SiD
Puma God
Puma God


Registrace: 2.7. 2006
Příspěvky: 1036
Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno

PříspěvekZaslal: po březen 24, 2008 5:48 pm    Předmět: Citovat

mno uvidis a vyzkousej :) kdyz se zadari tak sem urco hod nejake postrehy co kde a jak si udelal :)
_________________
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Paradko
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.7. 2007
Příspěvky: 88
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: po březen 24, 2008 6:36 pm    Předmět: Citovat

To urcite dam,ked s tym otravujem tolko ludi Surprised

Tak uz som to tam namontoval a funguje to skvele.Nie je stym ziaden problem.Tlacitko som vyviedol do plastu na odkladanie veci,co je na stredovom tunely.Bez rele by to neslo,je tam velky rud a vypinac by to zaoxidovalo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2008 10:11 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem si konečně tyky namontoval to otevírání kufru tlačítkem. Použil jsem jen tlačítko přes,které spínám napájení ze zapalovače a posílám ho na servo.Mínusový vodič je u serva ukostřený,takže stačí tahat pouze jeden drát.Tlačítko snese mam poci 3A,takže by neměl být problé.Mám to už týden a funguje to v poho.


Image00002.jpg
 Komentář:
 Velikost:  54.32 kB
 Zobrazeno:  9135 krát

Image00002.jpg




Naposledy upravil maxa dne st červen 04, 2008 10:26 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
semo1
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvky: 902

PříspěvekZaslal: st červen 04, 2008 8:39 am    Předmět: Citovat

tak to si vymyslel perfektne ja premyslam o starte cez tlacitko Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st červen 04, 2008 10:20 pm    Předmět: Citovat

s tím startem to tak jednoduché nebude.Musel by jsi vlasatně stejně klíčkem otočit aby ti všechno naběhlo a pak to jen přes to tlačítko startnout.Bylo by to jen na efekt.Tedy asi,moc jsem nad tim nepřemýšlel. Sad Ale taky se mi strat přes tlačítko moc líbí Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund