Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Boža Puma Novice
Registrace: 3.5. 2006 Příspěvky: 14 Bydliště: Nýřany(Plzeň-sever)
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 7:28 am Předmět: Nestartuje |
|
|
Mam takovej problém. Občas se stane, že když chci nastartovat, tak starter vůbec nereaguje. Ani se neotočí. Ale stalo se mi to zatim jenom asi pětkrát. Tak otevřu kapotu zahejbu všema kabelama, zkusim nastartovat a nic. Takhle to dělam dokud se nechytne. Tak nevim jestli je to v kabelech a nebo v něčem jiném. Nemáte s tim někdo zkušenost? Dík
|
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 7:33 am Předmět: |
|
|
Baterie je OK ?
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 9:40 am Předmět: |
|
|
To jsem byl já, se omlouvám, asi sem se zapoměl přihlásit
|
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 11:06 am Předmět: |
|
|
takto pravdepodobne blbe imobilizer pripadne bateria nema dobry kontakt.
Ak imobilzer nerozozna kluc da sa odomknut volant zapnu sa kontrolky ale starter nepotoci....
_________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 11:13 am Předmět: |
|
|
Zase já , snad se polepším.
|
|
Návrat nahoru |
|
Sajmon.Fenix Puma Driver
Registrace: 7.4. 2006 Příspěvky: 239 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 6:23 pm Předmět: |
|
|
Jeden kamoš měl taky problémy se starterem, že to cvaklo a nic, nakonec to byly uhlíky, tak mylím, že to bude něco takovýho.
_________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
Boža Puma Novice
Registrace: 3.5. 2006 Příspěvky: 14 Bydliště: Nýřany(Plzeň-sever)
|
Zaslal: so květen 20, 2006 10:33 pm Předmět: |
|
|
kontrolky pohasínají jako při normálním startování s úpěšným koncem. dioda bliká jasně červeně. Takže i to by mělo být v pořádku, ale pro jistotu baterii v klíči vyměním. zkusím kouknout na ty kabely a v nejhorším případě na ten startér. díky za rady Puma FOREVER
|
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne květen 21, 2006 8:56 am Předmět: |
|
|
Baterii v klíči rozhodně měnit nemusíš. Ta s tím nemá nic společného. Imobilizér je pasivní systém (resp. funguje na základě indukčnosti)
A víš 100%, že je tvá baterie OK ? Mně loni na podzim se Puma při startu chovala úplně stejně, dal jsem novou baterii a je po problémech. Zkus se mrknout taky na kontakty, případně očistit od rzi a toho bílého prášku, namazat kontakty.
Pak bych to zkusil proměřit.
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: po květen 22, 2006 9:02 am Předmět: |
|
|
Boža napsal: | dioda bliká jasně červeně. |
A není chyba v tom? Jestli se nemýlím, měla by dioda po zasunutí klíčku a jeho rozpoznání na cca 3 sec. zasvítit trvale a pak zhasnout.
|
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: po květen 22, 2006 9:07 am Předmět: |
|
|
MAd napsal: | A víš 100%, že je tvá baterie OK ? Mně loni na podzim se Puma při startu chovala úplně stejně, dal jsem novou baterii a je po problémech. Zkus se mrknout taky na kontakty, případně očistit od rzi a toho bílého prášku, namazat kontakty.
Pak bych to zkusil proměřit. |
MAd má pravdu, ale záleží, kdy se ta závada projevuje. Pokud je aku těsně před smrtí, tak snese startování nějakou kratší dobu po vypnutí motoru, ale např. druhý den (a může to být i kratší doba) už ani ťuk z důvodu samovybití. Pokud se to ale projeví tak, že třeba pár dní stojí, nastartuje, jezdí a najednou to nejde, pak bych opravdu hledal jinde. Podle popisu závady jsem vyrozuměl, že když se mu nedaří nastartovat, pokus opakuje a najednou se to zdaří. Pokud by Aku byl vybitý, prostě už nenastartuje. Kondice Aku se dá zjistit i tak, že při startování (i tom nepovedeném) zapneš dálková světla a třeba ventilátor (kvůli odběru) a sleduješ, jak to pohasne při zapnutí startéru. Píšeš, že kontrolky moc nepohasnou, to by svědčilo o jeho dobré kondici.
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po listopad 13, 2006 6:42 pm Předmět: |
|
|
intr napsal: | Ahoj lidi,
mám stejnej problém. Příjdu k auto, strčím klíček, začne jít rádio atd. Jakmile začnu startovat, kontrolky které mají zhasnout tak zhasnou, rádio zahasne, ale to je vše - startér nezačne točit. Stalo se mi to zatím dvakrát. Podařilo se mi to odstranit tak, že jsem po rozdělání pojistkové skříňky u baterky v motoru zahejbal s pojistkama a poťukal relátka. Ale při druhém selhání jsem kolem auta běhal asi deset minut, což už mně začíná dost zarážet.
Milan | Tak to by mohl být třeba imobilizér. Jestli náhodou nemáš na klíčích nějákej kovovej přívěšek, co se mu plete v cestě
Komentář: |
|
Velikost: |
9.81 kB |
Zobrazeno: |
10575 krát |
|
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
|