Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po březen 05, 2007 8:50 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:58 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po březen 05, 2007 8:59 pm Předmět: |
|
|
no ta vlozka je stejnej material a normalne se impregnuje jako konus a i se da umejt.. u konusu jsem cetl 100tis km.. Tak dlouho si auto ani nenecham..
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po březen 05, 2007 9:29 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:58 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po březen 05, 2007 9:47 pm Předmět: |
|
|
tak ono dost zalezi na tom pristupu vzduchu, jínak cim by mohl konus jeste zjiskat..
Jo a to K&N.. Co koupit nejaky uni, to by bylo levnejsi, je ten kit na auto hodne upravenej pro danej typ? Nemate nekdo zkusenost?
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: po březen 05, 2007 9:58 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:59 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: pá březen 09, 2007 6:55 am Předmět: |
|
|
Maw napsal: | ale mě třeba K&N stojí 3720,- |
prosimte kde jsi to nasel?
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: pá březen 09, 2007 7:45 am Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:00 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
lion Puma Driver


Registrace: 19.6. 2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Rajhrad u Brna
|
Zaslal: so březen 17, 2007 7:07 am Předmět: |
|
|
zdarec, kdysi jsem zjišťoval od odborníků a zkušených lidiček jakej je rozdíl mezi konusem a origo vložkou do airboxu (myslím tím vložku z bavlny např. od Greenu) a dopadlo to tak že mi všichni řekli, že co se týče výkonu nebo nasávnání vzduchu sou oba filtry na tom stejně akorát konus bude mít víc kovovej zvuk jak original vložka
k té přestavbě nasávání nevím jestli to k něčemu bude když bude vepředu podle mě váha vzduchu určuje kolik tam de vzuchu a řídící jednotka podle toho míchá směs a navíc se mi zdá to original místo celkem dobře vybraný na teplotu vzduchu žádný teplotní rozdíli v tom podběhu asi neprobíhaj
jinak to chce ase vyzkoušet su zvědavej jak se to bude chovat až to předěláte
_________________ Ford Puma r.v. 1998 1.7 ZETEC VCT 92kW 125HP
Ford Escort XR3i r.v. 1990 1.6 EFI 75kW 102HP
Peugeot 306 sedan r.v. 1996 1.9 SRDT 66kW 90HP |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: pá březen 23, 2007 6:57 am Předmět: |
|
|
to ze konus prida vykon je podle me tim ze hlta vic zduchu a tim teda vahy nařídí vic bezinu a vznikne lepsi plneni.. Vlozka ma stejnej efekt pouze kdyz muze sat stejny mnozstvy vzduchu..
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned

Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned

Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: út květen 29, 2007 12:33 pm Předmět: sání |
|
|
TAK JSEM PROVÁDĚL testy-proudění vzduchu,ap.=vše OK.Co se týká výkonu,nárůst je znatelný,spotřeba stejná,né-li o něco menší.Největší efekt,je basový zvuk,pří přišlápnutí,podřazování ap.Koupil jsem obyč konus,jelikoš po schlédnutí,srovnávacích tabulek atd,jsem usoudi,že 700,-při stejných param.a postupu,při čištění a impregnaci,je prostě přijatelnější.
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver

Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: út květen 29, 2007 1:43 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:25 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned

Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: út květen 29, 2007 2:25 pm Předmět: |
|
|
To máš sice pravdu,-Kámoš dělá v německu,kde tyto filtry vyrábí,do všech aut,sport-filtrů ap.Většina filtrů je ze stejného materiálu.Nejen,že samo záleží na počtu vrstev,ale především na impregnaci.Čím více vrstev,tím řidčí mater.Záleží na %tualní propustnosti-dle obsahu motoru.Ono totiš i benzín u nás není nejčisčí.....
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 29, 2007 3:05 pm Předmět: Re: sání |
|
|
PumaDedek napsal: | Co se týká výkonu,nárůst je znatelný,spotřeba stejná |
Nezlob se na mě, ale tohle je kec vhodný tak možná do reklamního časopisu. Nepopírá tvoje tvrzení fyzikální zákony ? Nebo tvoje auto jezdí na vzduch ?
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: út květen 29, 2007 3:13 pm Předmět: |
|
|
taky bych se pripojil ke kritice, do vzduchotechniky moc nedelam, ale to kolinko co jsi tam udelal mi prijde ze proudeni vzduchu trochu zamezuje.. Chvalim ze je hladky ale stejne.. Prime sani ma plne hladkou přimou trubku teměř bez ohybů..
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Naposledy upravil Matěj dne st květen 30, 2007 9:19 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|