Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so listopad 12, 2011 8:43 pm Předmět: Kompletní lakování a opravy karoserií pouze členové FPC |
|
|
Zdravíčko Pánové a Dámy
Mám pro vás zajímavou nabídku Jelikož dělám tam kde dělám MHD
tak mám přístup k mnoha šikovným pánům u nás na garáži.
A teď k tomu důležitému asi většina z vás ví že jsem koupil novou pumu(dosti zbědovanou),kterou jsem se rozhodl dát do top stavu bohužel nejsem milionář a tak většinu prací jsem si dělal sám a nyní jsem se dostal do fáze lakování,tak jsem hledal alternativu k lakovnám u nás a seznámil jsem se s pánem od nás na dílně(před tím jsem již párkrát jeho práci viděl) a domluvil jsem si lakování a když už jsem byl v tom domlouvání tak jsem se hned optal i na vás takže pokud by jste někdo chtěli pisněte sz. nebudu zde uvádět ani jméno ani telefon nikdy nevíš kdo co sleduje (jen tak pro orientaci lakování dílu cca 1500czk)
PS: kdybych nevěřil jeho práci tak to tu neuvádím živý se klempířinou a lakováním od 15 let a má to jako koníčka 7let pracoval v anglii a 6let vedl vlastní Lakovnu s dílnou.Bohužel živnostníkům tato republika nepřeje.
Ptejte se já na co chci a budu moct odpovím. _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Naposledy upravil Lopez dne čt leden 12, 2012 11:58 am, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po listopad 14, 2011 1:10 pm Předmět: |
|
|
Ano presne tak to mas chapat  _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
bikerboyCZ Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010 Příspěvky: 42 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so listopad 19, 2011 6:52 pm Předmět: |
|
|
takovejch lidí co to umí a řeknou si za to málo je pouze hrstka. ALe pokud lakoval za 1500 i dříve nedivím se, že to neustál. Hold s podstivostí nejrychleji pojdeš v ČR. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po listopad 21, 2011 12:09 pm Předmět: |
|
|
bohužel máš pravdu  _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st listopad 23, 2011 8:18 pm Předmět: |
|
|
Pár fotek jeho práce _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st listopad 23, 2011 8:20 pm Předmět: |
|
|
průběžně přihodím další teď se bude lakovat nějakej medvěd  _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Nipy Puma Owner


Registrace: 4.12. 2011 Příspěvky: 23 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: út prosinec 06, 2011 12:18 pm Předmět: |
|
|
šikovné ručičky....  |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá prosinec 09, 2011 9:00 pm Předmět: |
|
|
zítra se dělá ten medvěd tak nahodím další fotky _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po červen 04, 2012 9:53 pm Předmět: |
|
|
Tady Topic o jedne pumě co ma pod palcem  _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|