Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
Zaslal: pá říjen 21, 2011 11:04 pm Předmět:
při těch dnešních cenách se těmhle úvahám vůbec nedivim... záleží jak dlouho chce člověk to auto mít _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
že ako niekto môže nasrať lpg do turbo benzinu a to auto žerie v meste určite 20l ale ked niekto ide do turbo benzinu a ma na porsche prečo chce šetrit tak isto nechapem prečo si niekto kupi pumu a nieje spokojny so spotrebou potom treba vymenit auto...moj nazor
Kód:
http://lpgauto.eu/nevyhody_lpg_-_plynu.html
toto je tiež sučastou!
Naposledy upravil Frencisou dne po říjen 24, 2011 9:43 pm, celkově upraveno 1 krát.
Registrace: 28.11. 2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Zaslal: ne říjen 23, 2011 1:21 pm Předmět:
to MISAXT:
DÍKY ZA NÁZOR, BUDU PSÁT POPTÁVKU DO AUTOMONTU,
TAK UVIDÍM NA KOLIK TO NACENÍ. (četl jsem na stránkách automontu Vítek, že používají lpg systém značky BRC - Italie)
1KM=5centov(1,25Kč),samozrejme záleží ako jazdíš, pri kludnej jazde mám spotrebu 7,3 a ked mám ťažku nohu tak 9,5. Nádrž mám 40litrovú, splynovač mám BRC, klasický jednobodový vstrek do sania.
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
Zaslal: út listopad 01, 2011 1:27 pm Předmět: LPGárna
Taky už jsem se tady ptal (a opět se našlo X vysmívačů - že se "kurví charakter toho auta" a kdesi cosi (o tom víc na konci)) no a pátral jsem a to ještě nemám Pumu (!)...obeslal jsem koncem června přes desítku autoriz.LPG-montérů především okolo trasy Praha-Brno a NEJnižší cena, kterou mi sdělili u vícesekvenčního vstřiku vhodného pro Zetec 1.7, byla dokonce 22,5 tis, ti samí ovšem "doporučovali" i to Flashlube s cenou přesně si nevzpomenu, ale přes 1000 K určitě.Myslím., že šlo o nějakou "prověřenou" italskou zn., co už se tady do aut s "modernějšími motory" montuje léta. Do Feldy či Fiesty 1.3 ta přestavba vyjde skoro na polovinu, jiná jednodušší technologie (12tis).
Samozřejmě bych ještě asi napsal na FORD EU a prokonzultoval olej, zda má splňovat i nějaké ty LPG normy (tuším EC či C1/C2 a co a jak s mazáním), dopručené intervaly výměn, možná bych koupil aditivum toho Bishopa spec. pro LPG, vozí se z USA, teď je dolar levný), bude podle mě levnější a lepší než ten drahý Flashlube.
Protože s autem bych dost "klihoval hnusnou D1" hlavně Brno-Praha, myslím, že bych vydržel s nádrží plynu Tam+zpět+ještě nějaké přejížďky po městě (a to mi ještě zbývá skoro celá normální benzínová nádrž k tomu), čili netankoval bych furt jak magor, záleží, jak velkou nádrž (ideálně okolo 30L bychom namontovali). A když si budu chtít auto prohnat na okruhu - no tak prostě včas před Brnem přepnu na beneli sjedu z dálnice a tam na Velké ceně tomu dám "CERES" (bacha, už tam hezkých pár Pum na okruhu zařvalo, Fiesty ST ani nepočítám...).Nevím, co tady kdo pořád řeší ve smyslu "že plyn LPG do Pumy NENÍ košer" , zvenku to ani vidět nebude - otázka jak to sedne, sladí se to, spolehlivost, že ano. Myslím, že u nás se pod 20 tsi. s montáží a popl. za zápis do TP nedostanem. Venku (Něm, Pol, Rak) prý ten plyn taky ve vícevstřiku nedělají pod 1000 E a nedokážu si moc představit pak to papírování a zapisování do TP u nás(ačkoli jsme v EU, mělo by to jít - naco jsme pak do EU lezli, že!!), taky ráno přistavit auto třeba někde ve Vídni a večer ho vyzvedávat předělané, ideální je tuším mít to tam "přes noc".Docela bych se za ten plyn ani nestyděl, zvlášť když plánuji to auto mít aspoň 2 roky a nejezdit s tím jen Prahu, okolo a sem tam nějaký srazík, ne ? Tuším s enavíc platí ještě plyn.prohlídka 1x ročně, bývala kdysi 500, ale i tak se mi to při dálničním provozu atd. musí do 2 let vrátit a "vydělávat na sebe".Jenom bych si rozmyslel předělávat Pumu která už má najeto okolo 200...Gr.
...Jenom bych si rozmyslel předělávat Pumu která už má najeto okolo 200...
Což už mají v podstatě všechny.
Pokud má motor 200 za sebou (poctivých), tak to přece neznamená, že je to vylágrovaná stará svině. Ten motor za normálních podmínek a s odpovídající údržbou najede klidně 2krát víc.
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
Zaslal: čt listopad 03, 2011 7:59 pm Předmět: Za normálních podmínek/+ otázka ztráty ceny po dalším prodej
souhlas ! jenže kde mám jistotu, že se k němu choval každý jak měl vč. kvality oleje a intervalů, nepřetáčel to dlouhodobě k 7ot studené apod., hlavně většina Pum v ČR už má dnes ne 1., ale spíš 2-3. majitele a často nejasnou historii v cizině. Po 1. majiteli a okolo 130tkm, tak doto jdu, i za cenu ztráty místa v kufru. Otázka je pak propad ceny až by se to jednou prodávalo, že by zůstala LPG Puma na ocet strach nemám, páč by to byla rarita a asi i úsporná, jenže aby pak člověk dostal těch cca +15-20 tis navíc oproti srovnatelným Pumám bez LPG ?? Ha ? to je otázka ?...Gr
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
Zaslal: pá listopad 04, 2011 12:27 pm Předmět: LPG propad ceny - i o víc jak 20 tis ?
No ono jednoduchými počty by se Ti měl ten plyn vrátit do nějakých 20 tis km najetých (delší cesty, ne jen pár km přes Prahu), čili pokud by se pak i Puma měla z nějakých důvodů prodávat, měl by být majitel "na svých", že. Protože investice do plynu budou 23-25 tis Kč a když dejme tomu teď má Puma "hodnotu" 30, což jistě je hodně takových Pum, no tak tím plynem by měla stoupnout přes 50 určitě, kdyby se z nějakého důvoudu musela brzo prodávat (náhlá potřeba většího auta - děti, změna zam.-vozím víc vercajku atd.) ale to by se prostě na to musel najít fajnšmekr., který by to docenil a rychle by si spočítal náklady, že se mu vrátí rozdíl do roka-dvou. V Německu LPG Pumy jezdí, u nás nejsme finančně na tom tolik jako průměr Němců - a přesto u nás LPG Pumy nejsou nebo 1-2 a moc se o nich neví. Divný, ne ? - při pověstném českém šetřílkovství...
Ja mam lpg v pume, nadrz mam miesto rezervy, je to skvela vec, vobec nepocitujem stratu vykonu, kupil som si kabel na pripojenie rj lpg takze si mozem nastvovat pomer Paliva a vzduchu, spravim 500 km za 24e normalnej jazdy takze si hovorte co chcete a kupujte si predrazeny benzin dalej, vyslo ma to 700e +100e vedlajsie naklady nemam to v tp, ale nelutujem to vobec...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory