Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zeron Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Židlochovice
|
Zaslal: ne červenec 17, 2011 8:21 pm Předmět: Lítá teplota motoru |
|
|
Zdravím fórum Mam takový divný problém s teplotou motoru - jedu po městě a menší rychlostí a teplota motoru je OK, rafička přesně na středu, ale jakmile zrychlím, třeba na >100km/h, tak mi teplota klesne v podstatě na začátek pole, těsně za ten plný čtvereček A drží se jako přibitá tak nízko, ať je motor v záběru nebo ne (třeba celá cesta po dálnici Brno-Ostrava), dokud zas nezpomalím, třeba v obci a nejedu chvíli pomalu, to se zas vrátí zhruba na střed. V servisu mi měnili termostat, prý byl špatný, ale očividně to nepomohlo... Neřešili jste něco podobného? Jinak nevím, jestli to má souvislost, ale ještě jsem zaznamenal problém s ovládáním teploty (v kabině) - když nastavím teplotu před nastartováním auta, drží se OK, ale jakmile za jízdy pohnu s kolečkem ovládání teploty kamkoli, začne naplno topit. Myslel jsem si, že by mohl být problém s ventilem topení, ale to by mi přeci nefungovalo nastavení teploty vůbec, ne?
Díky
_________________ ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu... |
|
Návrat nahoru |
|
bakan Puma Driver


Registrace: 2.2. 2010 Příspěvky: 412 Bydliště: Broumov,Okres Náchod
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 4:41 pm Předmět: Re: Lítá teplota motoru |
|
|
Ahoj.Bohužel je to tak když je ventil topení v háji tak to pak takhle blbne.To co popisuješ je známka toho aby se ten ventil vyměnil.
|
|
Návrat nahoru |
|
Zeron Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Židlochovice
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 4:44 pm Předmět: |
|
|
Myslíš, že způsobuje i to podivný chování s teplotou motoru?
_________________ ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu... |
|
Návrat nahoru |
|
sulostar Puma Driver


Registrace: 25.2. 2009 Příspěvky: 112 Bydliště: bratislava/snina
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 4:57 pm Předmět: |
|
|
.... s tou teplotou motoru ti mozem povedat ze si s tm nelam hlavu .. puma ma podla mojho nazoru velmi dobre vyriesene chladenie .. a to ako sa ti pohybuje teplota je podla mna uplne normalne kym si v zelenom .. pri vyssich ryhlostiach sa motor pekne chladi a tomu by si mal byt jedine rad .. z mojho auta sa tiez cudoval jeden servisak ze preco sa mi nechce zapnut ventilator co je za chladicom a hmmkal ze ked sa nezapne zrejme mam v prdeli termostat .. a zapol sa entilator ale auto stalo na miesta cca 5-10 minut 40C horucava a tocili smeho na 3000 otacok .. a ked sa zapol ventilator teplota pekne klesla .. dalsia vec pokial som spravne informovany ze niektore motory neviem isto ci do toha spada aj puma sa mozu nahrievat aj na teplty vyssie ako 100C akisto nemrznuce kvapaliny maju vyssiu teplotu varu ako 100 takze mozno puma konstrukteri nechali rezervu ukazovatelu teploty
a nezabudaj na vymenny interval chladiacej kvapaliny .. potom ti pohrzavie aj ventil kurenia aj termostat chladic z vnutra a vsetko prestane fungovat a ked po piatich rokoch vymenis polocistu destilovany vodu za spickovu nemrznucu zmes .. ta nova nemrznuca rozpusti koroziu a zacne ti tiect
_________________ I don't need sex.Life fucks me whenever it can:)
192797951?
sulostar@googlemail.com |
|
Návrat nahoru |
|
Zeron Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Židlochovice
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 5:21 pm Předmět: |
|
|
Nejsem zadny mechanik, tak tomu moc nerozumim, ale jeste pred nedavnem mi teplota drzela porad na stredu budiku, at jsem jel jak chtel (jen pripomale jizde do kopce stoupla) a najednou takhle lita... Nemel by se termostat prave odevitat/zavirat tak, aby drzel teplotu co nejvic konstantni? S tou vymenou kapaliny je to dorbej tip, uz dva roky jsem ji nemenil a beztak bych na to zapomnel Kazdopadne dneska mi navic praskla nadrzka na chladici kapalinu (strikalo to na svody, tak jsem se lekl, ze horim ), tak bych to chtel vzit v jednom a pripadne vymenit i ten ventil, abych to nerozebiral na strokrat
_________________ ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu... |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 5:52 pm Předmět: |
|
|
Taky mi před tejdnem praskla nádržka na chladící kapalinu a teklo mi to na rozvody. Ve Fordu mě stála přibližne 350Kč. Přesně ten samej problém s teplotou tomu předcházel. Pak mě ještě napadlo, jestli to po výměně termostatu nemůžeš mít zavzdušnění. Vzpomínám si, že mi ho tenkrát měnili ve Fordu a byl jsem tam asi 2x na reklamaci (zakládal jsem kvůli tomu i topic). Nikdy na nic nepřišli až pak mě to napadlo odvzdušnit a byl klid.
Jen pro info:
Kód: | http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2071&postdays=0&postorder=asc&highlight=teplota+motoru&start=0 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Zeron Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Židlochovice
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 7:11 pm Předmět: |
|
|
Díky za tip, je to možný - čtu si ten tvůj topic - taky mi před měsícem měnili vodní pumpu (protože začla téct) a termostat (protože se mi nelíbilo to lítání teploty) a lítání teploty pořád a dneska teču z nádržky Nádržka je už obejdnaná a řeknu v servise, ať mi vymění kapalinu a rovnou by se to mělo odvzdušnit. A možná pro jistotu objednám ten ventil topení, ať mám klid, bo poslední dobou se toho nějak nakupilo a už nejsem daleko od toho jet do bazaru
_________________ ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu... |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God


Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 9:16 pm Předmět: |
|
|
Odvzdusneni si udelas sam staci dolejt nechat chvilku na volnobech, pak drzet tak ve 2000 otackach nez ti zapne vetrak na sahare a takhle asi 2x zopaknout s otevrenou nadrzkou, pak uz jen zase dolejt kapalinu
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 10:45 pm Předmět: |
|
|
podle me zadny pohyby ty rucicky za normalnich podminek normalni nejsou, ma bejt veprostred a urcite ne klesat, maximalne jit nahoru v pri nejakym extremni nasazeni
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God


Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 18, 2011 11:49 pm Předmět: |
|
|
pravda no mě se drží pořád uprostřed, když je teplej motor
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner


Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: út červenec 19, 2011 7:29 am Předmět: |
|
|
Zdravím ve spolek. Aj mě lítá takto teplota. Když jedu po dálnici, ručička dosti klesne, někdy ne. Po městě je to ok. Nevím, proč se tak děje. Začalo mi to dělat z ničeho nic. Jinak topení topí jak má (i v zimě), vše funguje, nic neteče a nic jsem neměnil (termostat, pumpa atd.), tak čím by to mohlo být, (zavzdušnění)? Je pravda, že když jsem pumču koupil, tak toto nedělala.
|
|
Návrat nahoru |
|
Zeron Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Židlochovice
|
Zaslal: út červenec 19, 2011 7:43 am Předmět: |
|
|
Vcera jsem to probiral jeste z borcem, ktery se mi o to auto stara, ten si mysli, ze by to vsechno mel v cajku drzet ten termostat... Jinak mi taky tvrdil, ze odvzdusneni se dela samo... Mno uvidime, az budu mit auto doma, zkusim to preci jen odvzdusnit a uvidime, co to bude delat... Dam sem vedet.
_________________ ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu... |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner


Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: st červenec 20, 2011 7:19 am Předmět: |
|
|
Tak až to vyčistíš a bude teplota OK, tak dej prosím vědět. Všichni budem pak vědět, že příčina je v bordelu v nádržce a oběhu.
|
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: st červenec 20, 2011 9:58 am Předmět: |
|
|
Všem to napíšu do SZ a tebe vemu přednostně
|
|
Návrat nahoru |
|
|