Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Lítá teplota motoru
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Lítá teplota motoru Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: ne červenec 17, 2011 8:21 pm    Předmět: Lítá teplota motoru Citovat

Zdravím fórum Smile Mam takový divný problém s teplotou motoru - jedu po městě a menší rychlostí a teplota motoru je OK, rafička přesně na středu, ale jakmile zrychlím, třeba na >100km/h, tak mi teplota klesne v podstatě na začátek pole, těsně za ten plný čtvereček Sad A drží se jako přibitá tak nízko, ať je motor v záběru nebo ne (třeba celá cesta po dálnici Brno-Ostrava), dokud zas nezpomalím, třeba v obci a nejedu chvíli pomalu, to se zas vrátí zhruba na střed. V servisu mi měnili termostat, prý byl špatný, ale očividně to nepomohlo... Neřešili jste něco podobného? Jinak nevím, jestli to má souvislost, ale ještě jsem zaznamenal problém s ovládáním teploty (v kabině) - když nastavím teplotu před nastartováním auta, drží se OK, ale jakmile za jízdy pohnu s kolečkem ovládání teploty kamkoli, začne naplno topit. Myslel jsem si, že by mohl být problém s ventilem topení, ale to by mi přeci nefungovalo nastavení teploty vůbec, ne?
Díky

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bakan
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 2.2. 2010
Příspěvky: 412
Bydliště: Broumov,Okres Náchod

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 4:41 pm    Předmět: Re: Lítá teplota motoru Citovat

Ahoj.Bohužel je to tak když je ventil topení v háji tak to pak takhle blbne.To co popisuješ je známka toho aby se ten ventil vyměnil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 4:44 pm    Předmět: Citovat

Myslíš, že způsobuje i to podivný chování s teplotou motoru?
_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
sulostar
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.2. 2009
Příspěvky: 112
Bydliště: bratislava/snina

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 4:57 pm    Předmět: Citovat

.... s tou teplotou motoru ti mozem povedat ze si s tm nelam hlavu .. puma ma podla mojho nazoru velmi dobre vyriesene chladenie .. a to ako sa ti pohybuje teplota je podla mna uplne normalne kym si v zelenom .. pri vyssich ryhlostiach sa motor pekne chladi a tomu by si mal byt jedine rad .. z mojho auta sa tiez cudoval jeden servisak ze preco sa mi nechce zapnut ventilator co je za chladicom a hmmkal ze ked sa nezapne zrejme mam v prdeli termostat .. a zapol sa entilator ale auto stalo na miesta cca 5-10 minut 40C horucava a tocili smeho na 3000 otacok .. a ked sa zapol ventilator teplota pekne klesla .. dalsia vec pokial som spravne informovany ze niektore motory neviem isto ci do toha spada aj puma sa mozu nahrievat aj na teplty vyssie ako 100C akisto nemrznuce kvapaliny maju vyssiu teplotu varu ako 100 takze mozno puma konstrukteri nechali rezervu ukazovatelu teploty Smile

a nezabudaj na vymenny interval chladiacej kvapaliny .. potom ti pohrzavie aj ventil kurenia aj termostat chladic z vnutra a vsetko prestane fungovat a ked po piatich rokoch vymenis polocistu destilovany vodu za spickovu nemrznucu zmes .. ta nova nemrznuca rozpusti koroziu a zacne ti tiect

_________________
I don't need sex.Life fucks me whenever it can:)
192797951?
sulostar@googlemail.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 5:21 pm    Předmět: Citovat

Nejsem zadny mechanik, tak tomu moc nerozumim, ale jeste pred nedavnem mi teplota drzela porad na stredu budiku, at jsem jel jak chtel (jen pripomale jizde do kopce stoupla) a najednou takhle lita... Nemel by se termostat prave odevitat/zavirat tak, aby drzel teplotu co nejvic konstantni? S tou vymenou kapaliny je to dorbej tip, uz dva roky jsem ji nemenil a beztak bych na to zapomnel Smile Kazdopadne dneska mi navic praskla nadrzka na chladici kapalinu (strikalo to na svody, tak jsem se lekl, ze horim Evil or Very Mad ), tak bych to chtel vzit v jednom a pripadne vymenit i ten ventil, abych to nerozebiral na strokrat Smile
_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
R.o.u.
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007
Příspěvky: 387
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 5:52 pm    Předmět: Citovat

Taky mi před tejdnem praskla nádržka na chladící kapalinu a teklo mi to na rozvody. Ve Fordu mě stála přibližne 350Kč. Přesně ten samej problém s teplotou tomu předcházel. Pak mě ještě napadlo, jestli to po výměně termostatu nemůžeš mít zavzdušnění. Vzpomínám si, že mi ho tenkrát měnili ve Fordu a byl jsem tam asi 2x na reklamaci (zakládal jsem kvůli tomu i topic). Nikdy na nic nepřišli až pak mě to napadlo odvzdušnit a byl klid.

Jen pro info:
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2071&postdays=0&postorder=asc&highlight=teplota+motoru&start=0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 7:11 pm    Předmět: Citovat

Díky za tip, je to možný - čtu si ten tvůj topic - taky mi před měsícem měnili vodní pumpu (protože začla téct) a termostat (protože se mi nelíbilo to lítání teploty) a lítání teploty pořád a dneska teču z nádržky Very Happy Nádržka je už obejdnaná a řeknu v servise, ať mi vymění kapalinu a rovnou by se to mělo odvzdušnit. A možná pro jistotu objednám ten ventil topení, ať mám klid, bo poslední dobou se toho nějak nakupilo a už nejsem daleko od toho jet do bazaru Cool
_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 9:16 pm    Předmět: Citovat

Odvzdusneni si udelas sam staci dolejt nechat chvilku na volnobech, pak drzet tak ve 2000 otackach nez ti zapne vetrak na sahare a takhle asi 2x zopaknout s otevrenou nadrzkou, pak uz jen zase dolejt kapalinu
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 10:45 pm    Předmět: Citovat

podle me zadny pohyby ty rucicky za normalnich podminek normalni nejsou, ma bejt veprostred a urcite ne klesat, maximalne jit nahoru v pri nejakym extremni nasazeni
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po červenec 18, 2011 11:49 pm    Předmět: Citovat

pravda no mě se drží pořád uprostřed, když je teplej motor
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Black
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.6. 2009
Příspěvky: 99
Bydliště: Plzeň, Žatec

PříspěvekZaslal: út červenec 19, 2011 7:29 am    Předmět: Citovat

Zdravím ve spolek. Aj mě lítá takto teplota. Když jedu po dálnici, ručička dosti klesne, někdy ne. Po městě je to ok. Nevím, proč se tak děje. Začalo mi to dělat z ničeho nic. Jinak topení topí jak má (i v zimě), vše funguje, nic neteče a nic jsem neměnil (termostat, pumpa atd.), tak čím by to mohlo být, (zavzdušnění)? Je pravda, že když jsem pumču koupil, tak toto nedělala.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: út červenec 19, 2011 7:43 am    Předmět: Citovat

Vcera jsem to probiral jeste z borcem, ktery se mi o to auto stara, ten si mysli, ze by to vsechno mel v cajku drzet ten termostat... Jinak mi taky tvrdil, ze odvzdusneni se dela samo... Mno uvidime, az budu mit auto doma, zkusim to preci jen odvzdusnit a uvidime, co to bude delat... Dam sem vedet.
_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
R.o.u.
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007
Příspěvky: 387
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: út červenec 19, 2011 9:03 pm    Předmět: Citovat

Po ujetí 200km se mi pořád nezdála teplota. Po dolití fridexu do nový expanzky vše vypadalo krásně čistě, když jsem dneska vše kontroloval, bylo mi to hned jasný. Na dně nádržky (viz foto) mám tak trochu bordel Smile. Jak asi musí vypadat ventil topení atd? Všechno vypláchnu, vyčistim a pak by to mělo bejt OK, myslim, že to bude i tvůj problém...


19072011387.jpg
 Komentář:
 Velikost:  192.59 kB
 Zobrazeno:  16191 krát

19072011387.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Black
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 4.6. 2009
Příspěvky: 99
Bydliště: Plzeň, Žatec

PříspěvekZaslal: st červenec 20, 2011 7:19 am    Předmět: Citovat

Tak až to vyčistíš a bude teplota OK, tak dej prosím vědět. Všichni budem pak vědět, že příčina je v bordelu v nádržce a oběhu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
R.o.u.
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.7. 2007
Příspěvky: 387
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st červenec 20, 2011 9:58 am    Předmět: Citovat

Všem to napíšu do SZ a tebe vemu přednostně
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund