Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Cukání v nízkých otáčkách
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Cukání v nízkých otáčkách Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 12:43 pm    Předmět: Citovat

No jak už jsem ti jednou psal, to cukání si ještě živě vybavuju, bylo přesně po servise rozvodu. Píšeš že kabely a svíčky byly měněné relativně nedávno, co to znamená? Smile A kdyby byly tak se ten kabel při sundavání ze svíčky může poškodit/přerušit a pak to dělá přesně to co píšeš.

Já bych rozhodně šel po zapalování - cívka, kabely, svíčky. Kabely sundat, pohledově zkontrolovat Smile, proměřit. Zkouknout svíčky, ikdyž tam toho člověk moc nevykouká Smile, časově to moc náročný není a třeba to odhalíš Smile

Plyn je mechanický, zatahej si za lanko u škrtící klapky Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Charon
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.3. 2010
Příspěvky: 151
Bydliště: Praha/Chrudim

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 2:30 pm    Předmět: Citovat

Polda napsal:
Plyn je mechanický, zatahej si za lanko u škrtící klapky Wink
To bych ho nejdřív musel najít Wink Jsem víceméně technický analfabet Sad

Polda napsal:
Zkouknout svíčky, ikdyž tam toho člověk moc nevykouká Smile
Uvidíš, jak dlouhé jim zbývají knoty Very Happy (joke)

Díky za tipy, posílejte další, sám se v tom svévolně hrabat nemohu (nejsou nástroje ani know-how), tak spíš zatím budu sbírat nápady Smile

_________________
Life is racing, everything else is just waiting
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: út červenec 13, 2010 4:15 pm    Předmět: Citovat

Já taky nejsem žádnej automechanik Smile Ale už od mala jsem stavěl Lego a auto je tomu dost podobný Very Happy

Hele plyn vážně najdeš když se na ten motor podíváš, je to jediný lanko co vede ke škrtící klapce Smile

Pak napiš jak si to vyřešil, já bych si vsadil na to zapalování Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Charon
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.3. 2010
Příspěvky: 151
Bydliště: Praha/Chrudim

PříspěvekZaslal: út červenec 27, 2010 9:00 am    Předmět: Citovat

Tak problém je (DOUFÁM!!!) vyřešen! A ano, byla to pitchovina...

V pátek, když jsem měl jet za Eltonem na check, už jsem ani nenastartoval. Po telefonu jsme nic nevyřešili, Elton pak ochotně dorazil za mnou do Prahy, Pumí zkušeně prozkoumal (zjistil, že nefrčí palivová pumpa, tak zkoumal kabely, relátka, pojistky... pumpy přece neodcházejí Smile ) a NAŠEL! Některý z minulých majitelů (Matěj asi ne, spíš ten původní) si udělal skrytý vypínač na čerpadlo, pak ho zrušil, ale spoj drátů neprovedl dost důkladně a ten se postupně začal uklepávat, až se uklepl docela. Taková kravina a jak to dokáže nasrat... Anyhow, Pumí už je teď zase ve formě (sledování drobnohledem ale pokračuje, pro jistotu), tak snad jí to vydrží Smile

Ještě jednou VELKÉ DÍKY Eltonovi za ochotu výjezdu a šikovnost při hledání závady (když ví, kam sáhnout...). Takhle ochotné, šikovné a pečlivé mechaniky platit zlOtem! Smile

_________________
Life is racing, everything else is just waiting
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Best
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 10.3. 2008
Příspěvky: 31
Bydliště: Brandov

PříspěvekZaslal: út duben 05, 2011 6:20 pm    Předmět: Citovat

Ahoj mám celkem podobný problém, dle diagnostiky: P1383 řízení časování ventilů (řada 1) opožděně a P0301 1. válec rozpoznáno vynechávání zapalování, příznaky: cukání za studena při plynu, kolísání otáček, střílení z výfuku. Svíčky vyměnim, ale jak to tu čtu, tak to bude asi větší problém... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
faRRik
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 3.9. 2010
Příspěvky: 30

PříspěvekZaslal: ne květen 08, 2011 10:09 am    Předmět: Citovat

čaute lidi, taky mám menší problém-včera jsem sjížděl menší kopec na zpátečku na volnoběh a otáčky mi najednou vyletěli cca 1300 pak spadli cca na 700 a buď se pak ustálili nebo motor zhasnul, stalo se mi to asi 4x na 100metrech
nemá s tím někdo zkušenosti...??? dík Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund