|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 12:43 pm Předmět: |
|
|
No jak už jsem ti jednou psal, to cukání si ještě živě vybavuju, bylo přesně po servise rozvodu. Píšeš že kabely a svíčky byly měněné relativně nedávno, co to znamená? A kdyby byly tak se ten kabel při sundavání ze svíčky může poškodit/přerušit a pak to dělá přesně to co píšeš.
Já bych rozhodně šel po zapalování - cívka, kabely, svíčky. Kabely sundat, pohledově zkontrolovat , proměřit. Zkouknout svíčky, ikdyž tam toho člověk moc nevykouká , časově to moc náročný není a třeba to odhalíš
Plyn je mechanický, zatahej si za lanko u škrtící klapky |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 2:30 pm Předmět: |
|
|
Polda napsal: | Plyn je mechanický, zatahej si za lanko u škrtící klapky | To bych ho nejdřív musel najít Jsem víceméně technický analfabet
Polda napsal: | Zkouknout svíčky, ikdyž tam toho člověk moc nevykouká | Uvidíš, jak dlouhé jim zbývají knoty (joke)
Díky za tipy, posílejte další, sám se v tom svévolně hrabat nemohu (nejsou nástroje ani know-how), tak spíš zatím budu sbírat nápady _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 4:15 pm Předmět: |
|
|
Já taky nejsem žádnej automechanik Ale už od mala jsem stavěl Lego a auto je tomu dost podobný
Hele plyn vážně najdeš když se na ten motor podíváš, je to jediný lanko co vede ke škrtící klapce
Pak napiš jak si to vyřešil, já bych si vsadil na to zapalování |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: út červenec 27, 2010 9:00 am Předmět: |
|
|
Tak problém je (DOUFÁM!!!) vyřešen! A ano, byla to pitchovina...
V pátek, když jsem měl jet za Eltonem na check, už jsem ani nenastartoval. Po telefonu jsme nic nevyřešili, Elton pak ochotně dorazil za mnou do Prahy, Pumí zkušeně prozkoumal (zjistil, že nefrčí palivová pumpa, tak zkoumal kabely, relátka, pojistky... pumpy přece neodcházejí ) a NAŠEL! Některý z minulých majitelů (Matěj asi ne, spíš ten původní) si udělal skrytý vypínač na čerpadlo, pak ho zrušil, ale spoj drátů neprovedl dost důkladně a ten se postupně začal uklepávat, až se uklepl docela. Taková kravina a jak to dokáže nasrat... Anyhow, Pumí už je teď zase ve formě (sledování drobnohledem ale pokračuje, pro jistotu), tak snad jí to vydrží
Ještě jednou VELKÉ DÍKY Eltonovi za ochotu výjezdu a šikovnost při hledání závady (když ví, kam sáhnout...). Takhle ochotné, šikovné a pečlivé mechaniky platit zlOtem! _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
Best Puma Owner
Registrace: 10.3. 2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Brandov
|
Zaslal: út duben 05, 2011 6:20 pm Předmět: |
|
|
Ahoj mám celkem podobný problém, dle diagnostiky: P1383 řízení časování ventilů (řada 1) opožděně a P0301 1. válec rozpoznáno vynechávání zapalování, příznaky: cukání za studena při plynu, kolísání otáček, střílení z výfuku. Svíčky vyměnim, ale jak to tu čtu, tak to bude asi větší problém... |
|
Návrat nahoru |
|
faRRik Puma Owner
Registrace: 3.9. 2010 Příspěvky: 30
|
Zaslal: ne květen 08, 2011 10:09 am Předmět: |
|
|
čaute lidi, taky mám menší problém-včera jsem sjížděl menší kopec na zpátečku na volnoběh a otáčky mi najednou vyletěli cca 1300 pak spadli cca na 700 a buď se pak ustálili nebo motor zhasnul, stalo se mi to asi 4x na 100metrech
nemá s tím někdo zkušenosti...??? dík |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|