Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
minimee Puma Owner


Registrace: 9.10. 2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: so březen 12, 2011 8:56 pm Předmět: Zadne kotuce + navod |
|
|
Tak a uz mam kotuce vzadu aj ja.. ABS v pohode.. brzdi super.. vrelo doporucujem.. hned som dal dozadu aj powerflexy a spolu s prednymi 280mm z mondea je to to najlepsie co som Pumke mohol spravit.. parada
Komentář: |
|
Velikost: |
79.8 kB |
Zobrazeno: |
43003 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
165.6 kB |
Zobrazeno: |
43003 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
204.66 kB |
Zobrazeno: |
43003 krát |

|
Naposledy upravil minimee dne so březen 12, 2011 10:47 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so březen 12, 2011 9:51 pm Předmět: |
|
|
ok super práce uděláš nějakej návod nebo si svoje know-haw budeš střežit jako Elton?
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
minimee Puma Owner


Registrace: 9.10. 2010 Příspěvky: 28
|
Zaslal: so březen 12, 2011 10:08 pm Předmět: |
|
|
Len tak narychlo.
1. Potrebujete naboje Focus 1.8TDCi alebo ST170
2. rozobrat a naboj zosustruzit na priemer 66,5mm + 7mm do hlbky
3.nalozit ABS kruzok standard puma /tazko zohnatelne a priserne drahe predava sa v sade s loziskom/
4. prevrtat dieru na senzor z 11mm na 15mm a vyvrtat a narezat zavit na novu poistnu skrutku /6mm/
5. ABS senzor by mal byt od kruzku cca 0,5-0,9mm /ja som orezaval dosadaciu plochu na abs senzore, pripadne dat podlozku ak bude prilis blizko podla/
6. potrebujete novy kabel rucnej brzdy /ja som dal Focus 3D na kotucovu napravu, je trocha dlhsi ale nic strasne, miesto tam je.
7.je nutne orezat na zadnom ramene prelis, pridam foto ale ak budete montovat naboj uvidite to aj sami
8. nasrubovat, odvzdusnit, jazdit
ps: ak je nieco nejasne pytajte sa, nie je problem poradit, mne montaz a priprava trvala jednu sobotu a jedno poobedie, ale to hlavne preto ze som daval nove silenbloky a mal som problem s uvolnenim tlmica
ps II:doporucujem zhodit celu zadnu napravu, potrebujete poriadny pristup
Komentář: |
takto vyzerali moje naboje |
|
Velikost: |
57.73 kB |
Zobrazeno: |
42976 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
93.88 kB |
Zobrazeno: |
42976 krát |

|
Komentář: |
foto z www.pumapeople.com |
|
Velikost: |
73.36 kB |
Zobrazeno: |
42976 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God


Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: ne březen 13, 2011 9:28 am Předmět: |
|
|
Z takýchto členov klubu mám radosť. Ked si vedia na aute aj niečo spraviť a podeliť sa ... nie len kritizovať a kecať nezmysli !
Len tak dalej, super robota.
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God


Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: ne březen 13, 2011 10:20 am Předmět: |
|
|
presne..., bylo by dobre, to sepsat do clanku a dat to do te sekce...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne březen 13, 2011 2:30 pm Předmět: |
|
|
Super seš fakt borec a hlavně se umíš podělit čehož si nesmírně vážím
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne březen 13, 2011 4:00 pm Předmět: |
|
|
parááda
|
|
Návrat nahoru |
|
Bigworm Puma Driver


Registrace: 16.6. 2006 Příspěvky: 244
|
Zaslal: ne březen 13, 2011 5:23 pm Předmět: |
|
|
perfektni prace a jeste se podelis o postup s ostatnimi
|
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne březen 27, 2011 12:19 pm Předmět: |
|
|
to Elton:nevím na co narážíš.Že jsem někoho pochválil za práci a na tebe řval?nebo co jako Ono napsat pár info na web nikdy nezaškodí.a tady je to naservírovaný dopodrobna a to je vždy přínosnější než nahodit pár fotek a napsat mám kotouče vzadu.
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
macouso1 Puma Owner


Registrace: 13.3. 2011 Příspěvky: 26 Bydliště: Martin
|
Zaslal: st duben 13, 2011 8:18 pm Předmět: |
|
|
Ahoj kluci. velice se mi libi kotoucové brzdy v zadu na pume. Chci se zeptat jak je to pak pri STK? nevadi to?
DIK
|
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver


Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: čt duben 14, 2011 6:27 am Předmět: |
|
|
myslim ze na to nepridu. presne ako nepridu na tie velke predne brzdy z mondea. technik vacsinou kontroluje len ucinnost brzd a nie velkost a typ
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt duben 14, 2011 3:38 pm Předmět: |
|
|
Hele pokud ti zbyl brzdovej buben tak bych ho koupil mělo by to bejt stejny s 1,4že?
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer


Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: pá duben 15, 2011 8:35 am Předmět: |
|
|
Nezáleží tolik na tom, jestli to je 1.7, nebo 1.4, ale jaký to je rok. Po FL měly Pumky větší bubny.
_________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá duben 15, 2011 9:17 am Předmět: |
|
|
To vím proto jsem se kouknul do profilu a zjistil si rok
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|