|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: st říjen 27, 2010 10:21 pm Předmět: Rok Pumy |
|
|
Ahoj všem!
Už mám Pumu víc, jak rok a bilancuju, co mi dala, vzala a tak , připojte se!
Nalítal jsem asi 9000 km, v zimě měl menší nehodu (měsíc bez auta, škoda na Pumě plně pokryta z ručení vyníka, alespoň jsem objevil Eltona ). Na okreskách jsem pochopil, o čem Puma je-podvozek, na trase Jevany- Struhařov nebo v okolí hradu Šternberk jsem nejdřív valil zrak a pak se jen blaženě usmíval, snad ještě před zimou jednou navštívím. Na dálnicích, si zase užívám pružný a hezky znějící motor...
Dále jsem udělal spoustu práce, jako kompletní antikorozní ochranu, čištění interiéru mokrou cestou, dokoupení součástek, které poztrácel předchozí majitel atd...
Puma taky strávila pár hodin v servise... Měnilo se toho dost, ale vše v rámci klasické údržby, porucha žádná (ťuk, ťuk!). Samozřejmě rozvody, drážkový řemen, všechny kapaliny, pak komplet brzdy, všechny silentbloky, čepy, manžety na poloosách....
Cena servisu a dokupovaných dílů? No už asi 30 000 Kč a radši to přestávám počítat . To jsem si ani moc nevymýšlel, samé nutné věci, jsou v tom ale třeba origo vrtule...
Náklady mě trohu děsí, neboť stále jezdím s jedním klíčkem, příští rok mě čeká nákup dvou sad pneu, přetěsnění motoru a konečně vyvaření lemu + pospravení laku... Bude to někdy hotový? Doufám...
Ale takhle by to asi vypadalo s každým ojetým autem... Vždy když usednu za volant, na peníze okamžitě zapomenu a pro změnu říkám, proč ty lidi kupujou nový auta? Většinou nemaj charakter a stojej balík, Puma je skoro zadarmo a má ten správnej old schoolovej styl .
Sem to asi nikdo nedočtete , přesto poděkuju vám všem za tenle fungující web, bez něj bych si Pumu určitě tak neužil . |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: st říjen 27, 2010 11:44 pm Předmět: |
|
|
Mne Puma dala to samy co tobe - v ramci tyhle cenovy kategorie perfektni auto pro ridice. Jel jsem v hodne autech, starejch i nejnovejsich 400PS+, podvozky udelaly velkej krok dopredu - sportovni nastavneni uz nemusi byt vykoupeny prkennou jizdou jako v pripade Pumy, ale treba razeni a rizeni Pumy si zaslouzi absolutorium i v dnesnim meritku...
Moc se mi libi motor, kterej na svuj smesny objem s lehkou Pumou slusne hejbe...bejt Puma zadokolka tak si snad nikdy neposlu do sveta |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 12:20 pm Předmět: |
|
|
ttoomm: Pumu taky nejspíš časem vyměním za zadokolku,asi za MX-5, o čem uvažuješ ty? |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 8:38 pm Předmět: |
|
|
mx-5 je skvela, obcas s ni jedu - ma ji kamos, tu aktualni pred faceliftem s dvoulitrem, jizdni vlastnosti skvely ale s trochou nadsazky jede jak Puma bez strechy je o neco rychlejsi ale fakt ne o tolik, na dalnici je lepsi ze ma sestikvalt a samozrejme atraktivnejsi pro ridice tim ze je to zadokolka ale silene rychle si zvykne clovek na ten vykon a vadi pak, ze na suchu moc nechce hazet zadkem obcas kdyz ji clovek pozlobi, proste na to chybi vykon...
a stoji hezka ca. 12-15 tis euro v nemecku, docela si drzec cenu...muj favorit je bmw Z4 prvni generace s platenou strechou 3.0i, uz sem v nekolika jel a naprosto mi sedi to auto - zvuk bezkonkurencni toho sestivalce, v nizkech otackach brumla jak hotrod a pres 3 nebo 4 tisice zadnej rycet nadherne...na dalnici na sestrku spotreba 8 litru takze jako v pume...prumer das za 9 litru kdyz se hlidas malinko, jinak 10...vykon taky neni takovej brutus - 230 koni ma dneska kazdej oturbenej hothatch ale to klasickej roadster, zadokolka, razeni vytecny, rizeni by mohli mit vic citu, sedis skoro na zadni naprave, nadhernej zazitek z jizdy...a koupis ho za 16 tis. euro s ca. 60-80 tis. km v nemecku... |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 8:55 pm Předmět: |
|
|
Já bych měl zájem spíš o NB, NC se mi nijak zvlášť nelíbí a ceny jsou vysoký, hrozně se mi líbí 1.8 NB ve zlatý, to auto není o výkonu, je to takovej Lotus Elise pro chudý ...
Já bavory nemusím, ale Z3 a Z4 se mi líběj moc. Všechny verze Z4 jsou ale dost těkžký mrchy, ale ten šesti válec by ti mohl horší obratnost slušně vynahradit ...
Můj favorit od BMW by bylo Z3M, to je naprostej hardcore, ale asi bude na provoz dražší než ta Z4 . |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:04 pm Předmět: |
|
|
Z3 uz je dost stara a kvalita nestala za moc bohuzel...Z4 neni tezka, vazi ca. 1350kg...ta nova Z4 s pevnou strechou je tezka jak svine...jel sem s ni s novym trilitrem 265PS a automatem a byla pomalejsi nez stara Z4 s 231PS
ta zlata mazda starsi je taky super...mne se libi ted ta nova po tom faceliftu...je pravda ze se rika ze to auto neni o vykonu, uznavam to v tom slovasmyslu ze si uzijes zabavu i s tim relativne malym vykonem ale ne v tom slovasmyslu ze by vic vykonu neudelalo vic zabavy
pride mi skoro smesny ze ma treba samosvor kdyz ani na suchu nehodi zadkem pokud ji nevemes fakt tvrde do vysokejch otacek...ale jinak auto vyborny, rizeni lepsi nez Z4, cejtis to auto nadherne fakt parada...ale vadilo by mi ze nedovede moc zamacknout do sedacky no |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:32 pm Předmět: |
|
|
Pravda, Z4 má dvě generace...
Ještě mě napadá S2000, o té jsi neuvažoval? Motor s druhým nejvyšším litrovým výkonem na světě (atmosférickým a v sérii) je prostě klenot, spolehlivost Hondy a řekl bych mnohem větší rarita než Z4...
Já bych šel nejspíš do ní, ale MX-5 a S2000 jsou si hodně vzdálené, hlavně cenou, Z4 je přímý konkurent řekl bych... |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:35 pm Předmět: |
|
|
S2000 je super machrovina, tu bych ti schválil. Ale opravdu chcete jako náhradu Pumči kabriolet?
Co 350Z? _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:43 pm Předmět: |
|
|
350Z je super!! ale cabrio se prej tolik nepovedlo, krouti se a je dost tezky...a ja chci cabrio
S2000 je rychla jak prase, ale bal bych se ze ten motor bude od predchoziho majitele vylitanej a ma taky zadni sklo z plastu, coz je za par let nepruhledny, detail ale dokaze ti pripravit par pernejch chvilek na dalnici treba...a nak mi pride obycejna designem...nekupuju si auto jako masirku ale musi se mi libit..
ziju v mnichove a tady je Z4 lidovy auto, stojej tu normalne mezi domama na ulici, tuctovka proste |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:54 pm Předmět: |
|
|
ttoomm: Já ti rozumim , svez jsem se vlastně jen v Z3 a pak v 306 Cabrio a naprosto mě to dostalo.
Moje příští auto bude mít zkrátka střechu z plátna, myslím, že každej, kdo se sveze a nebojí se koupit něco jinýho než Octavii nebo Golfa je úplně stejně lapenej...
Jinak 350Z je jako příští auto po Pumě skvělá volba . |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: čt říjen 28, 2010 10:12 pm Předmět: |
|
|
350Z ma koule no ale porad je ten sestivalec puvodem od renaultu, zvuk delaj hlavne vejfuky a pod 12 nejezdi...ale byl sem pro nej uz skoro rozhodnutej nez sem se zamiloval do kabrioletu a v cabriu se mi Z ani moc nelibi...
jel sem v cooper S john cooper works cabrio, trech MX-5, nova Z4 3,0isdrive, nekolik 3,0i Z4 starsich, v normalnim coopru cabrio, smart roadster coupe (ne ten fortwo ale ten nizkej "sportak" a treba gallardo LP560 spyder a nejlepsi pomer cena/zabava mela asi MX-5 1,8 a za ni Z4 prvni generace |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: pá říjen 29, 2010 9:37 am Předmět: |
|
|
Když už se tohle téma zvrhlo v kabriolety ...
Letos jsem pořídil Escorta cabrio mkIV, 1988, dvoubarevný lak (bleděmodrá metalíza + stříbrná), bez koroze, v úplně origo stavu včetně rádia a kol. Ani mi nevadí že to auto nejede, nebrzdí, namá posilovač a střecha je manuální, se střechou dole stejně není kam spěchat. A stejně na nás lidi koukaj víc jak na drahý auta
A taky můžu potvrdit, že jak se jednou někdo sveze bez střechy tak je lapenej.
Doufám že mi do důchodu vydrží |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: pá říjen 29, 2010 11:07 am Předmět: |
|
|
douda napsal: | A taky můžu potvrdit, že jak se jednou někdo sveze bez střechy tak je lapenej. |
Naprostý souhlas - mě takhle kamarád svezl ve své archivní Oktávii (viz pár fotek v mém profilu) a už jsem byl v tom. Auta bez střechy nad hlavou jsou novou dimenzí automobilové zábavy... _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: so říjen 30, 2010 5:46 pm Předmět: |
|
|
noo, já mám sice pumu jenom 2 měsíce a někdy mě napadají takové chmury, "neudělal jsem p*čovinu ,že jsem ji koupil??" ale po pár metrech a rohlíku ve tváři mě to přejde |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: so říjen 30, 2010 10:25 pm Předmět: |
|
|
skier: No nesmí se to s těma opravama a s péčí moc přehánět, nový auto z toho stejně neuděláme .
Já bych na Pumě viděl tolik věcí, co by chtělo udělat, ale jednak by to stálo balík a pak to auto mám na každý den a nemůže furt jen stát, tak pokud ti to jezdí, nebuď tak pintlich . |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|