Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sanchenss Puma Owner


Registrace: 2.6. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: po červen 07, 2010 8:30 pm Předmět: pískání z oblasti klínovýho řemene |
|
|
před časem mi puma začala nějak pískat, pískot šel někde od klíňáku, tak jsem ho veměnil spolu s oběma kladkama, na jedny kladce bylo dost vyběhaný ložisko nebo se nějak vyklala už dost prostě, už si to moc nepamatuju, každopádně to výměně bylo ticho
teď, po ujetí tak 4 - 5 tisíc km se začal ozývat uplně stejne pískot...při výměně jsem použil to nejkvalitnější co šlo - všechno od FEBI myslim bylo
po 5ti tisícich km ale přece nemůže bejt ložisko v prde*i i kdyby tam byly nějaký Starline díly ne?
Zkusil jsem stříknout na klíňák WD40 uplně malinko a ve vteřině to pískat přestalo, další den už to ale zase začalo...
nevíte někdo čím to je? a můžu WD40 použít na řemen vůbec nebo mu uškodí? (slyšel jsem oba názory už...)
diky |
|
Návrat nahoru |
|
bakan Puma Driver


Registrace: 2.2. 2010 Příspěvky: 412 Bydliště: Broumov,Okres Náchod
|
Zaslal: po červen 07, 2010 9:15 pm Předmět: Re: pískání z oblasti klínovýho řemene |
|
|
a nemohlo by ti pískat ložisko v altíku???Taky mě to tak zvláštně jemně popiskuje ale taky si nejsem jistej odkud.  |
|
Návrat nahoru |
|
Jirula Puma Novice


Registrace: 18.12. 2008 Příspěvky: 11 Bydliště: U Tábora mezi kopci
|
Zaslal: po červen 07, 2010 10:26 pm Předmět: |
|
|
Já mám podobnej problém. Vyměnil jsme kladku a byl klid. Zacalo to znova snad po 2tis. Kdyz se ohreje tak je to trochu lepsi. Jde to spis ze zadni casti nez od alternatoru, tak pry by to mohlo být servo.... _________________ Puma 1,7 1:1
Subaru Impreza WRC 1:10
Nissan GTR 2008 1:10 |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: út červen 08, 2010 12:54 am Předmět: |
|
|
alternator ani servo to neni kdyz mu to prestalo jakmile se vymenil klinak a kladky ne? Otazka je jestli to ma vubec s kladkama neco spolecnyho muze proste piskat remen,coz asi bude urxite ono kdyz pise ze to hnedka stichlo absolutne kdyz na to striknul WD...ale taky nevim co s tim |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út červen 08, 2010 8:52 am Předmět: |
|
|
Každopádně si nejsem jistěj jestli Febi je to nejkvalitnejší co se dá sehnat....myslim že spíš ne...a co se týče řemenu tak by se neměl vůbec dostat do kontaktu s olejem natož s WDčkem...každopádně neni nic jednodušího než ten řemen sundat a na pár vteřin to třeba nastartovat bez řemene...nebude to dobíjet a běžet pumpa ale když to bude na chvilku nic se nestane a aspoň zjistíš jestli je to od kladek nebo řemene...pokud ano tak máš nějakej řemen šmejd a zajdi si pro originál...............ono někdy pravidlo nejsme tak bohatí aby sme si mohli kupovat levné věci platí dvojnásob....opravy tipu prý by to mohlo být jsou velice přesné a stojej nemálo pěněz  _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
sanchenss Puma Owner


Registrace: 2.6. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: út červen 08, 2010 9:22 am Předmět: |
|
|
misakxt: ja mam febi/bilstein za celkem solidni znaku nemeckou ktera dava veci i do prvovyroby ale je jasny ze z autokelly pro druhovyrobu to asi tak kvalitni nebylo, kazdopadne nic vyrazne lepsiho v autokelly nedostanes pokud nezajdes primo k fordu ne?
kladky jsou od febi a remen febi nebyl na sklade takze je tam bosch
to s tim sundanim remene neni spatnej napad ale nemyslis si ze kdyby piskala nejaka kladka tak bude piskat jenom kdyz se toci a kdyz na ni pusobi tlak toho remene?
kdyz sundam remen tak si myslim ze to na 100procent prestane ale porad to neznamena, ze to byl on - kdyz ty kladky budou v klidu, nebudou se tocit a nebudou v "tahu" tam budou taky zticha ne? |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út červen 08, 2010 11:56 am Předmět: |
|
|
no jasně ...píšeš to dobře...samozřejmě že to co kupouješ v kelly je úplně jiná jakost než to co se dává do prvovýroby..já bych ale kladku dal buď SKF nebo Dayco ty se dávaj do Fordu od výroby a myslim že origo řemen FoMoCo nebude o moc dražší než ten Febi nebo když už tak bych volil možná radši Gates řemen....mě to tožiž přijde stříkání WDčka to samé jako kdyby si do pískajících brzd taky trošku oleje fouknul.... ...zkus jinej řemen...já do kelly nechodim vůbec .je třeba krásný že jako dealer tam dostaneš 40% ale já všeck oco jsem tam koupil tak stálo zahovno..v dnešní době internetu je to i zbytečný......např. mjauto nebo automedik si krásně vybereš co chceš a od jakýho koliv výrobce......každopád olej na řemenu nemá co dělat..máš ještě ten starej řemen? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
sanchenss Puma Owner


Registrace: 2.6. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: út červen 08, 2010 12:13 pm Předmět: |
|
|
jj starej remen mam - to je pravda, muzu ho preci zkusit jednoduse vymenit zejo, ten co tam byl predtim byl origo ford...je to slozity ho vymenit a musi se neco odstrojivat nebo staci jen povolit jednu kladku a uz to pujde navlict?
ale k tem obchodum: vzdyt mjauto a jiny dostavaj preci uplne stejny dily jako autokelly ne?
fakt by me zajimalo jak to je s tou prvo- a druhovyrobou, umim si predstavit treba, kdyz uz auto neni na trhu, coz je pripad nasi pumy, ze kvalita klesne a dil kvalitativne srovnatelnej s tim, co mas na aute z prvovyroby uz nedostanes ale myslis ze uz behem vyroby auta v jedny, treba FEBI fabrice, sjizdeji z jedny linky kvalitnejsi kladky do prvovyroby do fordservisu a z druhy linky min kvalitnejsi do autokelly a jinejch obchodu? |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út červen 08, 2010 12:27 pm Předmět: |
|
|
No jasný přesněn tak jsem to myslel...dej tam pro zatim ten starej řemen třeba na 14dní a uvidíš jestli to dělá...nemusíš povolovat vůbec nic....na levo vzadu je napínací kladka kterou si jenom uvolníš(nejlíp se ti to bude dělat klíčem) -možná že jsem to dělal malou ráčnou nejsem si jistej(teď už nevím jestli je to na 13tku to bych kecal...)logicky zjitíš že nepínák ti táhá ten řemen dozadu takže ho uvolníš směrem dopředu to je jasný...chce to trošku sílu ale né zas moc....a potom když budeš mít ten napínák uvolněnej tak ten řemen jednoduše vyndáš(samozřejmě že jednou rukou budeš držet uvolněnej napínák a druhou sundáš řemen)....lehký jak facka.... k nám co chodej díly do automobilky tak tam je jeden zásadní problém....každej díl se výrábí v určitý toleranci....a za všecko se platí..... dám příklad.... brzdový kotouč k nám chodí Bosch a co tak pátrám v paměti tak toyota má předepsanou maximální toleranci házivosti u kotoučů max 0.050 což je skoro nic..prostě japonci....to samé platí například u ložisek těhlic a prostě všeho co výrobci dodávají maj nastavenej předpis do jaké tolerance se můsí vejít a samozřejmě čim kvalitnější díl dodají tak podle toho co vim tak se ty ceny mění dost zásadně.ale to ty jajop spotřebytel na konci už nepoznáš.Takže není Febi jako Febi.....ale to je u všeho..například LCD televize atd....ale to už je jiná písnička..myslel jsem že si na internetu můžeš vybrat jakéhokoliv výrobce a nejsi vázanej tím co ti v kelly nabýdnou _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: út červen 08, 2010 12:40 pm Předmět: |
|
|
tak takhle to funguje s tema tolerancema aha...takze myslis ze kdyz koupim febi kladku u charouze za dvojnasobnou cenu nez v autokellly tak nebude rozdil jenom v cene ale i v lepsi kvalite ty od fordu? asi jo no...
ale bude to asi platit jenom u mechanickejch dilu od urcityho stupne funkcnosti - jak rikas kotouc, techlice atd... remen od febi je remen od febi, tam se po vyrobe nic nezkousi - jako pevnost v tahu a tak ne  |
|
Návrat nahoru |
|
sanchenss Puma Owner


Registrace: 2.6. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: út červen 08, 2010 12:46 pm Předmět: |
|
|
misakxt: a musim pak kupovat novej remen kdyz uz to prestane piskat nebo tam muzu nechat ten ford - ma najeto asi 110 000km |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: út červen 08, 2010 5:46 pm Předmět: |
|
|
Zajímavá diskuse... Na řemen se chystám taky a tady ta debata mě trochu děsí , vůbec by mě nenapadlo, že konkrétně u řemenů bude nějakej rozdíl ve značkách? Kotouče tam je to bez debat, ale tady...
Dotaz trochu mimo mísu, jak je to s tím olejem? Můžu třeba na údržbu gumového těsnění a pneumatik používat silikonový olej? Nebo tomu spíš uškodím? |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner


Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: út červen 08, 2010 10:30 pm Předmět: |
|
|
Tak konkretne u plocheho drazkovaneho remene na prislusenstvi je uplne jedno jakej tam das mas tam tak 5 zakladnich znacek a nikdy jsem nemel problem dokonce i ten blbej nejlevnejsi Starline tam funguje. spis je problem ze jsou zaneseny drazky na remenicich a ten remen tam nesedi v drazkach a nema takovou adhezi a proto to piska.Vzdycky nez tam date novej tak vycistit ocelakem a odmastit. A bude to makat. |
|
Návrat nahoru |
|
|