Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 8:51 pm Předmět: |
|
|
Díky moc Mají tedy epředu být koaxiální nebo středobasový? Nejhorší je srážka s blbcem, jsem toho zářným příkladem, co?! |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 10:30 pm Předmět: |
|
|
To je na tobě. ze serie je tam ten stredobas myslim...ja sem tam dal 2 pasmovy koaxialy, protoze se mi nechtelo davat tam komponenty a vrtat kuli tomu vejskac nekam k zrcadkum...je na tobe kterou cestou se das...ty komponenty asi maji lepsi zvuk ale musis si je spravne nasmerovat.
To ze by si tam dal jen stredobas bych asi nedelal. To by nebylo moc velky zlepseni zvuku asi... _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st říjen 07, 2009 10:58 pm Předmět: |
|
|
Pokud od toho nechceš moc, tak asi radši nějakej koax. Ale s zvuk s komponentníma se asi srovnávat nedá. Co se ale týče komponentů má to bohužel pár háčků. Vejškáče můžeš dát do plastovejch krytek za zrcátkama, ale ty jsou bohužel dost blbý a ty vejškáče budou směřovat podle mě moc na sebe. Já osobně je chci upravit a budu na ně laminovat domečky na vejškáče, tak aby směřovaly víc d prostoru auta.
No a další problém je, jak se tu už probíralo, když namontuješ repráky do dveří, tak přes ně musíš dát ten hnusnej kryt, co je na tapecu od dveří. Zatím to nemám moc promyšlený, ale když to alespoň trošku půjde, chtěl bych budělat pod ty repráky podložky, tím je zvednu a když to půjde hodně dobře, vykucham ten hnusnej plast z tapecu a na něj dam origo kryty od repráků, protože pak vypadaj úžasně. Ale to je jen kosmetická úprava vzhledu....na zvuku to moc neudělá.
Jinak bacha na to origo rádio....aby ti nový repráky vůbec nakrmilo...nevim jakej má přesně výkon ale ty origo repro co jsou tam tipuju tak na maximálně 10W RMS. Takže cokoli tam dáš bude mít asi větší výkon něž ty origa.... |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 7:24 am Předmět: |
|
|
Ty origo repra maji 20W. Co se tyce tech vejskacu tak to ma bejt tak ze levej ma smerovat na cloveka v pravo a obracene...nevim proc ale cetl sem to v nejaky knizce o audiu... _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt říjen 08, 2009 8:50 am Předmět: |
|
|
To směrování je dost možný, ani nevim.... Když se dělá domácí hifi, tak repráky vždycky směrujou tak, že se vyzařovaný vlnění potkává kousek za posluchačem.
Ale to v autě nejde. Ale každopádně když budou namířený skoro proti sobě tak je to blbě...to bych nedělal... |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne říjen 11, 2009 6:20 pm Předmět: |
|
|
Tak sem udělal první krok k novýmu audiu a to výmenu rádia. Myslel jsem, že to origo ford nemůže bejt zas tak strašný, ale CHYBA. To origo je děsnej šmejd.
Nechal jsem všechno původní (repro, kabely...) a ta změna ve zvuku je obrovská
Už se těším, až to budu mít komplet ale takovou proměnu jsem fakt nečekal.
Ale samo, má to pár chyb. Repráky sice najednou začli trošku basovat, ale zas vůbec nestíhaj a navíc se začalo klepat to, co se předtim neklepalo. Takže až vyměnim repráky, bude to chtít si asi malinko pohrát s vytlumením.
Takže kdo chcete jen trošku lepší zvuk, myslím že výměna rádia (za rádio a né za trandáky nechvalných značek) a výměna originál repro by měla být postačující s následným alespoň částečným vytlumením dveří. |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: ne říjen 11, 2009 7:50 pm Předmět: |
|
|
Tak už je na cestě repro Blaupunkt Teď by mě zajímalo, kde co odšroubovat, abych dostal dolů ten přední tapec ve dveřích? A pak i jak se dostat k těm zadním reprákům? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 10:37 am Předmět: |
|
|
Tapec z předních dveří není problém. Jsou tam tušim dva křížový šroubky, jeden pod klikou a druhej tusim v tej kapse dole. A cca veprostřed dveří je jeden torx. to je vše. Pak už zbejvá jen zabrat za dolní okraj. Po obvodě jsou totiž takový ty čudlíky co se zacvakávaj. Bacha, rádo se to láme...je to uplně blbej systém. |
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 6:07 pm Předmět: |
|
|
Teda ja newim, ale jeden chce co nejlevnejsi radu a pak tu pise, ze uz jsou na ceste komplet nove repro Blaupunkt..
No a to nejhezci co se mi u muzicky na Pumce libi je, ze si muzes skovat ty nejlepsi repraky za tuhle NE MOC PRITAZLIVOU origo mrizku a jednak to vubec nevypada spatne a druhak kazdej pozna prd co tam mas a kvuli nejakejm origo slupkam ti tam nepoleze.. Za to kdyz tam budes mit vystaveny nejaky masiracky mrizky tak ti rozbije okno a ty tvy krasavce proste vyskube ven..!
Asi nejsem tak levnej a vypocitavej jako vy..
Tot jen kluci muj nazor, treba jsem jediny
BTW: Ve predu mam taky koaxi a mam k nim dokonce pridane i vysky!
Byt nejsou nasmerovany jak tu zase pisete, kvalita poslechu se stejne o dost zvedla..!
Takze bud budu mit repraky a komponenty za 50tis a pak budu ladit i presne nasmerovani, nebo pokoupim (jako jsem to udelal ja) klidne neco starsiho, ale aspon trochu kvalitniho (Sony) a na muzicku za 10tis se vsim vsudy muzu bejt az dost spokojeny.. Myslim si, ze tu nekdo s tou preciznosti az moc prehani na to jaky tam mame vsichni komponenty...
Nehlede na to, ze si tady vsichni presne ladite vysky na svoje ucho a pak si tam stejne pustite CD plny nekvalitnich MPtrojek..
No nic, delejte jak myslite |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 9:57 pm Předmět: |
|
|
Pajos, dost s tebou souhlasim. Taky se bojim že když ty repráky jako povysadim ze dveří aby byly vidět, tak to bude svádět. Ale zas na druhou stranu parkuju doma v garáži. Já zas když už něco dělam, tak chci aby to trošku vypadalo. Kdybych na to prděl tak dam repráky pod mřížku, do kufru hodim bednu s woofrem, vedle toho vláknu zesík, prodrátuju že se v tom ani nejlepší elektrikář nezorientuje a hotovo. Ale to mi přijde dost na prd. Proto se radši seru s detailama, lepim zástavbu do kufru z kartonovejch krabic aby to bylo pekný a moh si říct že se mi to líbí.
No a k tomu, co kdo slyší a MP3 a tak. Máš plnou pravdu a souhlasim s tebou. Když většině lidí pustíš 128 kbps MP3jku a potom to samí z origo CDčka tak nepoznaj rozdíl. Další věc jsou lidi typu na repráky seru, hlavně co největší tubu a duc duc.... (tím nemyslím nikoho konkrétního ). Ale to opravdu neni můj případ. Navíc dost lidí vůbec netuší jak může něco hrát, protože v životě neslyšel nic víc než hifi věž co má doma.
Ale tady jde spíš o prachy.....podle toho kolik máš se dá řešit co v audiu zlepšit, ale jak už jsem řek, vždycky to bude hrát podle toho nejhoršího, co sestava obsahuje. Ale repráky dělaj podle mě největší podíl na zvuku, takže neni dobrý na nich moc šetřit. Navíc si psal že máš audio za 10 litrů a to už jsou přece nějaký peníze. Navíc i audio za 50 litrů může hrát dost na hovno..... |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: po říjen 12, 2009 10:08 pm Předmět: |
|
|
Hele bejt tebou tak s tim pivysazenim repraku a odstaneni ty puvodni mrizky bych si to moc dobre promyslel. Ta mrizka a umisteni repraku asi neni jen tak bez ucelu, preci jenom ti ten reprak dost ochrani jak proti nejakumu prorazeni tak i proti bordelu. Obcas treba i za deste musi clovek stahnout okno a po ty mrizce to hezky ztece. Nevim jak by dopadlo obnazeny repro....A pokud ti jde o to aby to bylo audio jak ma byt, tak decentnost je asi lepsi nez nejaky svituve oranzovy repra kazdymu na ocich, v uplne normalnim pumackym interieru _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne říjen 18, 2009 1:18 pm Předmět: |
|
|
Tak CUBEC kazdymu se libi neco jineho, to ja ho zase chapu! Taky bych si s tim radej vyhral a namontil tam nejaky pekny mrizky, kdybych parkoval v garage
To je jina no.. Ja sem z klasickyho sidlaku a tak mi tato moje varianta vyhovuje..
Ale predelat ty mrizky bude dost velka rychta, budes muset vyrezat do kulata ten tapec, ale kdyz se ti to povede mohlo by to byt dost hezky
Ale zase jak rika CUBEC a ma pravdu - nevim jaky to bude za deste.. Je fakt, ze do Pumy hrozne tece, nejvic kua zrovna k ridicovi kvuli tem blbejm steracum
Tak hodne stesti..
Jinak ja jsem taky pripad kterej si dokaze poridit obyc repra a tubu- DUC DUC
Kdyz nemas prachy a chces aspon neco tak ti nic jineho nezbyva.. Klidne bych se nebal koupit k oriho reprakum u Pumci jen radio, nejakej zesik s tubou a nazdar.. Rok setrit, poslouchat DUC DUC no a pak dokoupit poradny repra a je po starostech..
Tady na foru se te nekdo zepta na radu a pak si to stejne udela dle sveho |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: čt říjen 22, 2009 1:59 pm Předmět: |
|
|
Hele lidi, tam je nějáká plastová redukce na zapojení těch předních repro...
Reprák vypadá na připojení takto: Kód: | http://img194.imageshack.us/img194/4843/22102009324.jpg | a z auta čouhá taková plastová patice, kde je +pól vodorovně a -pól svisle a tohle tam nejde nijak nacpat... Poraďte mi pls někdo Díky moc
mod.edit: link mimo forum patri do code! viz pravidla |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: čt říjen 22, 2009 2:24 pm Předmět: |
|
|
2 moznosti
1) ucvakni tie povodne kable a napoj na ne klasicke reproduktorove svorky
2) zozen si redukciu z Ford na ISO standart
vyzera to nejak takto a vobec to nie je drahe
Kód: | http://www.tuningzone.sk/repro-redukcia-ford-mazda-daewoo-suzuki-p-224.html |
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: čt říjen 22, 2009 2:51 pm Předmět: |
|
|
Super, díky moc za radu |
|
Návrat nahoru |
|
|