Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po březen 02, 2009 5:28 pm Předmět: DO pomoc |
|
|
Zdavim vas,
potreboval bych radu od elektrikare nebo nekoho kdo stim ma zkusenosti jde o jednu vec
Koupil jsem si central 2 draty jsou ovladaci 2x + jenomze kdyz je to v klidu tak to ma minus a pri zmacknuti ovladace jde do toho impuls + na par vterin
V pume jsem nasel 4draty 1. cerny....kostra 2. oranzovy/cerny....... stale +12 a pak fialove a zluto cerny to jsou ovladaci na zamknuti a odemknuti
ted resim problem na jednom kablu v pume je kostra a na druhem 12+ kdyz auto zamknu impulsem na kabel s kostrou tak se premeni na 12+ a ten druhy zase na kostru ............
Problem je v tom ze ze z RJ jde furt minus a pri staceni + tudiz jak jde impuls +12V v pohode jak prestane zkrat protoze je minus...
a v pume se zdratu 12V stane minus a pak zas naopak
Potrebuji to neak vyresit jestli to jde dekuji moc
zjistil jsem ze jak jem pripojil ovladaci kabek z rj pres zarovku tak se to v¨pohode zamklo ale pak se rozvistila zarovka a kdyz jsem odemknul tak zase naopak,, jenomze ta zarovka asi nemuze sviti furt....
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po březen 02, 2009 6:01 pm Předmět: |
|
|
z toho co píšeš to moc nechápu.,napiš mi co je na těch čtyřech drátech v normálnim stavu a potom co na ně přivádíš když se ti to zamkne.ještě mi napiš jakej signál ti jde z toho koupenýho ovládání-jo už to čtu po čtvrtý a došlo mi že máš dva plusový výstupy z DO.při zamčení jedno plus a při odemčení druhý plus jo?.pokud to spolu nezvládnem tak ti doporučuju napsat na fordfans pumadědkovi.těžko budeš hledat lepšího elektrikáře na pumu.nejlépe nascanuj schéma zapojení toho DO a vlož ho sem.jo už se tim dál prokousávám.tvůj problém je že ty potřebuješ aby si měl buď trvale na výstupu plus nebo mínus??chápu to dobře?tobě to vlastně chodí ale musíš tlačítka pořád držet buď zamknhout nebo odemknout jo?aha už to mám.jedinej problém je že na výstupu z DO když mu nedáváš zádnej povel je pořád na tvrdo kostra a ty potřebuješ aby tam nebylo nic a při zmáčknutí plus(buď zamknout nebo odemknout).píšu to jak mi to myslí :)ještě se snažim pochopit tu anabázi s žárovkou
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po březen 02, 2009 6:44 pm Předmět: |
|
|
koukni na tohle a přemýšlej zatim se mnou Kód: | http://www.levnealarmy.cz/get_file.php?did=230&lang=cz&download=0 | je tam schéma zapojení podle způsobu ovládání.Teď mě tak napadlo.ty vlastně takhle na tvrdo ovládáš motory ale neni puma ovládaná pulsem do jednotky od centrálu?to by si to musel zapojit jinak.kam vedou ty 4 dráty ze dveří??takhle to dělaj zloději.vyzkratujou ti blinkr a auto se odemkne-tedas pokud nemáš oddělený výstupy.jo ale vlastně postupně zjišťuju že puma nemá ŘJ na centrál když nemá DO že jo?v tom případě bych to zapojil podle toho obrázku přímé ovládání servomotorů
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:02 pm Předmět: |
|
|
myslim že na výstupu s DO je dioda takže by se nemělo stát nic..maximálně si jí tam na ty dva ovládací výstupy ještě dej aby se ti nevracelo napětí zpátky do DO.ale s tim snad počítaj.snad jsem tě pochopil dobře.co to máš za DO??
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt
Naposledy upravil misakxt dne po březen 02, 2009 7:03 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:03 pm Předmět: |
|
|
Tak nejlépe aby to auto stálo u mě v servisu
_________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:05 pm Předmět: |
|
|
jeste bych úpotreboval vedet jak z te RJ dostat v klidovem stavu tu kostru , jestli by slo aby se to udelalo tak ze pri staceni to vyvola impuls +12V ale po impulsu aby se stoho dratu nestala kostra
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:08 pm Předmět: |
|
|
asps napsal: | Tak nejlépe aby to auto stálo u mě v servisu | tak poraď
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:10 pm Předmět: |
|
|
Kód: | http://www.ultimateracing.cz/p_info/1778-ridici-jednotka-na-do-s-orig.-klicem/ |
Tady je ten central ........
******************************************************
Potrebuji z Rj v klidovem stavu dostat pric kostru s ridicich impulsu pomocccccccccccccc
Jinak diky za to ze tu sdilis muj problem
*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
Jeste k tematu jak je navod zapojeni na levnealarmy prosim o vysvetleni znacek
NC
COM
NO
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:15 pm Předmět: |
|
|
tak už mě to trklo ale je potřeba to dotáhnout.ty potřebuješ pulsní jednotkou ovládat přímo servomotor-TO JE TEN PROBLÉM!!!tak se koukni na ten obrázek schemá zapojení od toho maxicaru...musíš použít schéma z prvního a čvrtýho obrázku-chápeš??,místo toho uzamčení odmečení tam napoj servomotor jako je to na obrzáku 1!!!!taky tě to už trklo?NC je normal close
COM je zem
NO je normal open
tak co už je to jasný?
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:19 pm Předmět: |
|
|
Ale to prave nepujde jelikoz v te pume je na tech kablikach od servo motoru na jednom + a na druhem minus a pri privedeni plus z RJ na kabel minus se auto zavre ale ty dva draty co vedou ze dveri zmeni polarizaci ten co byl + je ted minus a ten co byl minus je plus...
a pokud jde trvale z RJ ZEM a prohodi se to tak vznikne zkrat
******************************************************
******************************************************
Potreboval bych z RJ kabel ve kterem neni nic jen kdyz zmacknu tak impuls + a za cca 2 sec tam neude zase nic ...... tohle by mi pomohlo
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:28 pm Předmět: |
|
|
nemáš od toho centrálu od ultimateracing schéma zapojení jako je na těch levných alarmech?hele nemáš náhodou přesně tohle?našel jsem ho na levnealarmy.cz a je tam i návod jak to zapojit přímo na servomotory
_________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt
Naposledy upravil misakxt dne po březen 02, 2009 7:33 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:33 pm Předmět: |
|
|
for: misakxt moc rád poradím, ale jsem z toho k.k.t! Zejtra se podívám jak jsem si to zapojoval na Pumu Já
_________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: po březen 02, 2009 7:35 pm Předmět: |
|
|
Prave ze tam nic neni to je ten problem . nemohlo by to vyresit neake rele ))
teoreticky: Z ridici jednotky jde -kostra slo by to do rele na druhem konci propojeno ten kabel ze dveri z RJ jde impuls pres rele to pusti + a jakmile se ten drat ze dveri z kostry zmeni na plus ze by to uz neslo zpet do RJ ze by to zustalo v tom rele tak to taky jde
k te zarovce kdyz z RJ kabel na kterem je kostra je pripojen pres zarovku na kabel ve dverich kdyz je klid je na nem -kostra kdyz aktivuju ovladac vysleto + odemknou se treba dvere (prvne to bylo RJ -kostra a kabel ve dverich kostra kdyz ten inpuls vyslu ve dverich se to zmeni z kostry na +12V a proud jde zpatky do rj kde ale je po impulzu zase zem takze by vzniknul zkrat ale jelikoz tam je ta zarovka tak do ni jde z jedne strany + a z druhe minus takze se rozviti ale neni zkrat a ja bych potreboval neake rele ktere tohle zvladne a nevybije mi batreku
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
|