Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 5:30 pm Předmět: |
|
|
to vybublavani vyfuku ma s tim spolecneho to, ze rucicka teploty motoru se mi stezi zvedne na pismenko N, k pismeknu O nedolezla ani nepamatuju.. spis se drzi pod N, a je jedno jestli je leto nebo ne..
a zvuk vyfuku ma pekelny rozdil pokud je motor teply nebo studeny..
ale jak sem psal.. ja mam na aute spoustu jinak ovlivnujicich faktoru.. _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 5:57 pm Předmět: |
|
|
Přidávám se k ostatním co tvrdí že motor není zahřátý když je ručička kolmo, maximálně ja zahřátá hlava motoru nebo kde je čidlo umístěný rozhodně ale není pořádně prohřátej celej motor, natož převodovka...motor a převodovka potřebuje na zahřatí minimálně 20 km jízdy.
Kamarádův táta ma Maserati Coupe a v manuálu stálo přesně to co tady píšu, že se motor smí více vytáčet až po najetí cca. 20 km, tatínek na to samozrejmě kašlal a na druhý křižovatce tomu dal co proto a když bylo Maserati tehdy ještě v HP Exclusive (dnes Scuderia Praha nebo tak nějak se to jmenuje) na servisu tak mu řekli že po těch asi 8 tisících je ten motor opotřebovanej jako kdyby měl daleko víc najeto...
takže s tim zahřejváním za 10 minut to asi fakt sedět nebude, když těch 20 km je i v manuálu k nejmodernějšímu osmiválci kterej stavějv motorárně Ferrari... |
|
Návrat nahoru |
|
AndrewN Puma Driver
Registrace: 13.6. 2007 Příspěvky: 122 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 8:54 pm Předmět: |
|
|
Autor tématu na začátku psal adios TDI, já jsem ten co zradil benzín a v současné době jezdím s Octavií TDI 66kw a při naprosto stejném stylu jízdy jako s Pumou 1.7 mám spotřebu 4,8 a v Pumě jsem míval 8,2.
Samozřejmě, že ale v Pumě je svezení o něčem úplně jiném. Je to vždycky něco za něco. Naklady na provoz vs. požitek z jízdy a člověk se musí rozhodnout podle svého ročního nájezdu km co upřednostní. |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 9:33 pm Předmět: |
|
|
jo to je jasný že TDI je usporněší, myslel sem to samozrejmě s nadsázkou ale na druhou stranu styl jizdy s 66 kw je něco jinýho než s 92 žejo
jo a ještě něco, spotřeba co uvádíš je u Pumy o 70% vyšší ale výkon je taky o 40% vyšší, to znamená úsporu jen těch 30 procent jakoby žejo a to se mi moc dobrej poměr nezná být, kdyby to bylo TDI 96kw tak to už jde...
ale samozrejmě pokud máš velkej proběh km a hodně dálnice tak je to TDI pro tebe určitě lepší... |
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer
Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 10:50 pm Předmět: |
|
|
Muzu jen potvrdit nazev tohoto tematu! Pumicka je opravdu SKVELA! Zamiloval jsem si ji hned a cim dal tim vic me presvedcuje, ze ta laska na prvni pohled (posezeni a projeti), nebyla klamna... Pred chvili jsme se vratil z Lanskrouna a musim rict, ze jak v provozu, tak po setmeni mezi kamiony se propletala s hladkosti a krasou opravdove selmy. Za celou cestu me nezradila, spise me dost podrzela. I kdyz ji mam jen kratce (neco pres mesic), tak uz vim, ze jsem neudelal chybu.
Udelal jsem vyhlidkovou jizdu i kamosce, jejiz pritel jezdi uz dlouhou dobu s Tigrou a i ona nakonec (presto ze se ji Puma moc nelibi), uznala, ze takhle krasne opravdu Tigra na silnici nedrzi a to i pres znacnou tuningovou vybavu, ktera mi (zatim ) chybi
A k tomu ze se clovek musi rozhodnout podle toho kolik KM najezdi... Tak o tom to tak uplne neni... Je to spis o tom, kolik penez je ochoten clovek prevezt z uctu na konta vydriduchu z ropnych spolecnosti, za cenu opravdu krasneho pojezdeni a urciteho osobniho stylu, ktery sebou Puma nese. Ale ted je N95 s naftou temer na stejno a ceny dost spadly od leta, tak si myslim, ze se to vyplati... Nebo, alespon MNE urcite! _________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 6:24 am Předmět: |
|
|
SiD napsal: | zvuk vyfuku ma pekelny rozdil pokud je motor teply nebo studeny.. |
Dávam za pravdu,že zvuk výfuku pri ohriatom motore a studenom je naozaj rozdiel.
Taktiež mi pobubláva ked je motor ohriaty...
Inak nevidím dôvod vytáčať motor v zimnom období.
Do nejakých 5000ot/min o.k. ale točiť to na omezovač?? _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 6:38 am Předmět: |
|
|
No to ja ani vytacet nemohu, kdyz jedu rano do skoly, protoze nemam kde...
Sice jedu nejakych 45min, ale max vytaceni je tak 4000 - 5000, a to. az po 20min., co se dostanu na Prumyslovku |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt prosinec 04, 2008 4:58 pm Předmět: |
|
|
hmm qua co to mate za auta s takou spotrebou?
ja mozem robit co chcem pod 5,9l som nespravil... a to som siel tak ze mi pena sla z huby od nervov ze jak sa vleciem..
qua musim uznat ze ist 110 po dialnici je hroza, ked vsetci frcia okolo vas
a vseobecne puma hmm, no mozno by som ju aj ja pochvalil keby sa vkuse nes*ala a mala plny vykon.. mne to stale nejak chyba 15 koni a nie a nie zistit kde sa skryvaju _________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
GoisT Puma Owner
Registrace: 14.5. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: pá prosinec 05, 2008 8:52 pm Předmět: |
|
|
tady je clanek o tom zahrivani kdyz tak
Kód: | http://auto.idnes.cz/jak-si-pri-zimnim-startovani-neznicit-motor-fmj-/automoto.asp?c=A080817_211244_ak_aktual_fdv |
|
|
Návrat nahoru |
|
bedo Puma Owner
Registrace: 2.1. 2008 Příspěvky: 87 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: so prosinec 13, 2008 6:32 pm Předmět: |
|
|
Jasné, že spotreba sportaku je vzdycky vyššia ako u normálneho auta, je to dan za výkon.
K ukazovatelovi teploty : asi každému to ukazuje jinak, mne se to dostane tak po O pri normálnej jazde. Ale nahoru to leze v kolone, ktorá sa hýbe krokem.
Když je studenej motor, tak jasne nevytáčet. Ohratý je tehdy, když ti začne topit auto, do tý doby by termostat nemel pustit do velkeho okruhu. |
|
Návrat nahoru |
|
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Drirqy Puma Owner
Registrace: 2.1. 2009 Příspěvky: 61 Bydliště: Košice
|
Zaslal: st leden 07, 2009 6:11 pm Předmět: |
|
|
heh a pri tej vasej jazde... na plny.. a potom sa snazite snizit spotrebu je jasne ze uz ECU je trocha preprogramovane. na vyssie otacky.. a "ocakava" ze sa bude jazdit dravo..
mal som auto po starom dedovi.. jazdilo to ako prasa.. nic neslo.. prosto chara.. resetol som ECU.. a je to v pohode. (mozno by sa to casom preplo na moj styl ale naco cakat ked to moze byt hned.. ) |
|
Návrat nahoru |
|
Nic.Nebude Puma Driver
Registrace: 8.6. 2007 Příspěvky: 192 Bydliště: Praha (Chodov)
|
Zaslal: st leden 07, 2009 8:58 pm Předmět: |
|
|
Scary napsal: | ja mozem robit co chcem pod 5,9l som nespravil... |
Koukam ze jsme tady jediny co jezdi na lehkej plyn. Kdyz jezdim eko jizdu, dostavam se bez problemu na 5,5-6l. Chce to predvidat kde pridat abych nemusel zbytecne brzdit a naopak ubrat plynule nez slapat na brzdu. A hlavne ten lehky plyn. Pokud se tim clovek ridi, pumicka moc nezere ani pri rychlostech kolem 130.
Kazdopadne takova jizda me zase moc nebavi a tak mam prumernou spotrebu kolem 8-10l. Dle stylu jizdy a jak jede okoli.
Hodne se lze s plynem naucit na autech co ukazuji aktualni spotrebu (u me desetitisice km oktavka a passat).
_____________________
k tematu: Pumicka urcite neni ultimatni auto pro mlade, ale jak jsem jiz mnohokrat psal:
Puma neni auto - je to laska
PS: I pritelkyne kolikrat zarli na to jak o svem aute mluvim _________________ Míň keců = víc spaní.
Bart Simpson |
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer
Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: čt leden 08, 2009 4:41 pm Předmět: |
|
|
Nemuzu s tebou nez souhlasit... Taky jsem uz parkrat slysel vetu: "Ty to auto mas snad radsi, nez me! :-/ " _________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
|