Zaslal: út prosinec 02, 2008 10:01 pm Předmět: Puma je skvělá...
Tímto příspěvkem chci jen vyjádřit svůj obdiv k naší milované Pumičče
Myslim že je to fatk super auto pro řidiče, praktičnost taky uleze, servis a ostatní náklady jsou taky v pohodě...
Je to prostě super auto pro mladý lidi, mně jako řidiče uspokojuje velice dobře, fakt to auto miluju, je to už moje 3. auto a ani po necelym roce mě na rozdíl od ostatních neomrzelo takže si Pumičku ještě doufám hodně dlouho nechám...
Jediná snad nevýhoda trošku je pro mě na dálnici že hodně točí a docela i žere tak těch 7-8 litrů při 130 a vejš ale přišel sem podle mě na super věc, když jedu do německa 450 km na dalnici tak jednoduše místo 130 jedu 110 (podle GPS tachometrových 115) a Puma mi žere s motorem 1,7 neuvěřitelných 5,6 litru takže adios TDI
a to v těch 5,6 litrech je započteno občasný zrychlení na 180 kmh daný flustrací z těch 115 ne jako, jestli člověk přijede za těch 450 km o 30 minut dýl je přeci uplně jedno...a opotřebení auta je taky daleko menší, měnil sem olej před 2500 km a pořád ho mam zlatej jako když sem ho nalejval z láhve, co si budem povídat točit ten motor 4 hodiny na 4500 otáček je něco jinýho než na těch 3500 při 115 kmh
Zaslal: st prosinec 03, 2008 12:13 am Předmět: ...
zdravím a jak ten programek v mobilu funguje jestli muzu vedet??jinak mel bych zajem.....a s tou spotrebou sem asi nekde jinde....kolem 9 litru protoze ja moc předpisove nejezdím...puma vytočená az na 7 tis. otáček...skoro kazdy den.....jeden motor sem uz odepsal, vyskočila mi ojnice ale tak co sportovní auta jsou od toho aby se vytáčela hehe
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
Zaslal: st prosinec 03, 2008 6:19 am Předmět:
vsak ja za cca6 nejezdim porad. to jen obcas kdyz jedu delsi trat... jinak mam prumer 8-10l jednou sem jil i za 14. Ale to bylo doslova brzda plyn nejakej blbecek s bramborem si myslel, ze se nechal zastrasit nejakym 2,5litrem, bo co tam mel...
program funguje na te bazi, ze nacepujes plnou a zapises km a cenute plne nadrze a pk zapisujes vzdy kdyz cepujes kolik si dolil do plne, stav tachometru a cenu.... Spocita ti to spotrebu od posledniho tankovani, celkovou spotrebu od te doby, co si si to zacal zapisovat, prumernou cenu za litr,..... Hodim sem odpoledne az prijdu z prace odkaz na stazeni... _________________ ______________________________________________
navod na FTP: http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=42121#42121
Fotky:
4. ford puma sraz komlet od vsech: http://picasaweb.google.com/4fordpumasraz
Mimonske valky XIII: http://picasaweb.google.com/macisek/MimonXIII
Motokary: http://picasaweb.google.com/macisek/Motokary
Tiež sa pridávam k názoru že Puma je naozaj skvelá...
S tým vytáčaním:niekedy ju vytočím aj ja,ale už som z nahánačiek v provoze vyrástol.Za studena motor 30min nevytáčam viac ako 3000 ot/min.
Vdaka tomu sa mi Puma odvdačuje spolahlivosťou.Za rok a nejaké mesiace som na motore nemal žiadnu poruchu...
Spotreba je u mňa na hranici 7 l takže spokojnosť _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Registrace: 17.7. 2007 Příspěvky: 328 Bydliště: Považská Bystrica, Bratislava
Zaslal: st prosinec 03, 2008 10:06 am Předmět:
30 munút... to sa ti nejak dlho zahrieva... ved nemas diesel... _________________ Ford FOCUS 5D 1,6 16V r.v.2004
PUMA 1,7 VCT r.v.12/1999 - predané
Nissan Almera 3D 1,4 16V 87PS - totálka
-------------------------------
Zaslal: st prosinec 03, 2008 11:11 am Předmět: pumicka
Jo no puma je skvela. Spousa lidi, co chce koupit auto, tak tomu sice nechce verit, ale my vime svoje
Jinak co se tyka tech programku, tak dobry je web
Kód:
www.spritmonitor.de
Da se nastavit i anglicky jazyk. Ale asi jde v pohode jen kdyz tankujete plnou, jinak vam vyjde nesmysl, jako mne
(29,4 l/100 km). ) _________________ už bez Pumy
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: st prosinec 03, 2008 12:27 pm Předmět:
ohledne spotreby: co kouzelny programek od naseho administratora MAda .)
Kód:
http://www.quickmoto.cz/
na tehle domene dokonce strasne dlouho byly provozovane i cele stranky puma klubu..
a sablonu pro pumu sem vytvarel takze to staci klidne rict
edit: k tomu zahrivani.. dokud nevybublava vyfuk tak motor zahraty neni.. a pod pul hodky ji fakt nezahreju.. uz se mi i stalo ze i po hodine jizdy 90km/h bez zrychlovani a brzdeni tak zvuk vyfuku furt nebyl takovy jak by mel byt. ale je fakt ze to venku byla hodne kosa, kvuli zmenenymu narazniku mam odkryty cely chladic a skrz kapotu mi jde na filtr a do motoru opravdu studeny vzduch.. _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Naposledy upravil SiD dne st prosinec 03, 2008 2:08 pm, celkově upraveno 1 krát.
Registrace: 17.7. 2007 Příspěvky: 328 Bydliště: Považská Bystrica, Bratislava
Zaslal: st prosinec 03, 2008 4:29 pm Předmět:
ako neviem co s tym ma bublanie vyfuku... Motor nikdy nie je zahriaty hned vtedy ked je rucicka v strede... možno tak obal je zahriaty....po 30 minutach by som ju uz nelutoval. Lutoval by som takych, ktory nakopnu svoje TDI a daju mu hned do drzky plny kotol.. alebo ked idu 160 po dialnici, zastavia a hned vypnu motor.... take auta lutujem.. _________________ Ford FOCUS 5D 1,6 16V r.v.2004
PUMA 1,7 VCT r.v.12/1999 - predané
Nissan Almera 3D 1,4 16V 87PS - totálka
-------------------------------
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
Zaslal: st prosinec 03, 2008 4:54 pm Předmět:
To zalezi jak s ni kdo tech pul hodiny jede! Kdyz ji netocis a nezrychlujes tak se nedivim, ze se tak dlouho ohriva! Jasne, je pitomost ji tyrat do 7tis otacek kdyz si prave vyjel a tobe samotnymu je ve vnitr zima, ale do tech 4tis je to uplne v poho.. Neni to diesel takze tam nevznikaji takovy tlaky a rozhodne se tak nemrvi tema tockama za studena. Kdyz vyjedu tak prvni 3 minuty rano jedu klidne, uplny pianko nez se aspon ohreje a pak uz tech dalsich 10 minut tocim k tem 4tis a do 15 minut je zahrata. Me se za provozu stejne nikdy neohrala tak jako nekde v zacpe, tam kdyz pustim vetrak tak mi stejkaj z nohou tenisky A stejne se teplota nehoupne prez pulku, max lehce.
V provozu i na delsich tratich mam teplotu kus nad cernou merkou..
A navic v 6a pul tisicich a vys uz se spis jen trapi a rve..
Nejlepsi je radit v tech 6-6.5tis
Jinak pokur asi dostava no, ale tomu se clovek neubrani, kdyz nejlepsi zrychleni je proste na 1. a na 2.kvalt
(Btw: ta jednicka je fakt mocna )
Pokud ji, ale budete davat jen pokur a nebudete kontrolovat olej+ ji davat nejakej servis podvozku je mi ji take lito.
Jinak ted mi taky dost zere, pod 8 sem se nikdy nehoup a to zkousim jezdit jak starej fotr a stejne zere a zere. Uz jsem vymenil vahu vzduchu, kabely, svicky a stejne chlasta. Mam velke podezreni na lambda sondu protoze nic jineho uz snad ani neni.. Samozrejme, ze pri honickach si tech 11 vezme kdyz mam vetsi kola a otevreny sani, ale pri mirne jizde by tolik chlastat nemela tak dam pak vedet estli lambda vysla
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory