Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
Zaslal: so září 27, 2008 12:06 pm Předmět: Emise a Shell V-Power
Tak sem byl minuly tyden na STK a Emisich. Kdyz sem si auto pred dvema lety kupoval, tak technickou relativne proslo s par drobnyma zavadama, ted uz bylo bez chybycky.
Ale proc to pisu?! Jde mi hlavne o Emise.
Kdyz sem auto koupil, tak emise dopadli asi takhle:
Volnobeh(830ot/min):
CO: 0.261%
V otackach(2660ot/min):
CO:0.261%
LAmbda: 1,001
Po dvou letech jezdeni na Shell V-Power dopadly:
Volnobeh(840ot/min):
CO:0.01%
V otackach(2770ot/min):
CO:0.01%
lambda: 1.000
Povolene hodnoty jsou:
volnobeh(750-950ot/min):
CO: 0.50%
v otackach(2500-2800ot/min):
CO:0.30%
lambda: 0.97-1.03
Jedine upravy co jsem delal, ktere by na tom mohli mit nejake zasluhy jsou sportovni filtr green(pred dvema lety tam byly vsechy filtry nove-seriove) a sportovni vyfuk(predloni tam byl nove dany remus).
Tak muj nazor na Shell V-Power je, ze ma cenu ho tam cpat a davat o ty dve koruny na litru vic... A pokud jde o motor, tak jsem s nim cele dva roky nemel sebemensi problem...
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: so září 27, 2008 1:58 pm Předmět:
Hm tak to čumim . Pěknej příspěvek Dane. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: so září 27, 2008 5:01 pm Předmět:
Já prošel . Ale auto tam odvez někdo jinej. Co mi pak řikal, tak sedačky nebyl problém. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
Zaslal: so září 27, 2008 7:06 pm Předmět:
No nevím, jestli na tom má zásluhu V-Power. Můj motor jej nikdy neviděl a před pár měsíci jsem měl hodnoty:
Volnoběh (827 ot)
CO: 0,00%
HC: 9
Zvýšené (2900 ot)
CO: 0,00%
Lambda: 1,004
HC: 7
P.S. A pokud je benzín V-Power stejné kvality jako nafta, tak Vám doporučuju dohledat test MF Dnes, který vyšel cca. před měsícem. Zjistili, že je naprosto ve shodné kvalitě jako dražší řada - dokonce nenašli ani žádné "super extra" přísady... Takže asi tak. Ale reklama funguje, že _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: so září 27, 2008 7:15 pm Předmět:
2MAd: k tem testum nafty - na kazde shellce je moznost k nahlidnuti ohledne vyroku shell prave k tomuto testu.. je tam nejake povidani o tom jak se testovalo.. _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
Zaslal: so září 27, 2008 9:52 pm Předmět:
0,00 to ti asi zabudli zapnut meranie )
ale ja som tiez videl v-power asi 2x /mne sa zda ze vykon je pri nom dost horsi/ a hodnoty som mal tiez 0,01% _________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost...
No musím přidat vlastní zkušenosti....když jsem koupila Pumí, jezdila jsem prvních pár dní na Agip , jak jsem byla zvyklá se starým autem........jezdilo to celkem fajn, ale občas měla Pumča"škytavku" .....po oživení účtu po výdajích s koupí Puminy jsem přesedlala na Shell .....sice netuším jaký mám teď emise, ale jedno je jasný-"škytavka" je pryč, Pumí jde líp za plynem a spotřeba je nepatrně nižší(cca 0,3l/100km)....V-POWER tankuju jen mimořádně a není to žádný rozdíl oproti Naturalu 95...takže pro mě z toho plyne jen to, že budu dál dávat pár halířů navíc za jakýkoliv Shell než šetřit a tankovat benzín nekvalitní(možná i ředěný nepatrně vodou)......a pokud pak budu mít i nižší emise, tak to bude jedině fajn _________________ FORD PUMA 1.6 ZETEC SE
Ford Puma 1.7...ta ACEova
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory