Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: st srpen 27, 2008 5:41 pm Předmět: Flexo
Máte s tím někdo zkušenosti?
Kód:
http://www.riegger.cz/flexo.php?menu=flexo
Objednal jsem si to na pár hadic tak uvidím jakej to bude vo*er. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Čisto stylingová záležitosť.Odstrihneš do požadovaného rozmeru hadice a natiahneš na nu a hotovo.(pred tým ju treba samozrejme zhodiť)
Inak nevyzerá to zle...poteší každá maličkosť _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: st srpen 27, 2008 6:23 pm Předmět:
zkusenosti je a moc.. v dobe kdy sem nemel auto a ridicak jsem delal tuning svemu PC a vsechny kabely sli prave do flexa.. na hadice to je pohoda a vypada to perfektne.. jenom musis vsechno odpojit.. pres konektor - zvlast pokud je vetsich rozmeru tak se muze stat ze to bude i pekna drbacka.. ale na to prijdes, kazdopadne vysledek za to stat bude si myslim ;) v zime me to ceka.. _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: st srpen 27, 2008 8:13 pm Předmět:
V současný době to půjde jen na ty gumový hadice. Nasunutim typ "Sleeving". Při d=25mm (1 metr je za 140kč) a d=17mm (1 metr za 70kč). Budu potřebovat tak 4 metry od obou. Takže bych se měl vejít do 1000kč.
Pokud se mi to bude líbit. Tak pak ještě dokupím ty "Wrap" na elektro-kabeláž.
Jinak co jsem na to zatim čet konstrukční připomínky. Tak před samotnym nasunutim to chce použít mejdlo nebo nebo silikonovej olej. Nedoporučuje se použít vazelínu.
Ke stažení použiju buď takový ty plastový stahováky nebo elektrikářskou pásku. Ten prodejce mi radil ať konce ještě radši opálim zapalovačem aby se mi to na těch uříznutých koncích netřepilo.
Pokud by měl někdo nějakou chytrou radu na sundavaní těch gumovejch hadic. Třeba aby mi nevyteklo zbytečně moc provozních kapalin budu jen rád. Jeden kamarád mi radil, že to má něčim zasvorkovat. Tak mu dám pak asi šanci aby se předved, ale zavařovačka to nejspíš jistí.
Ty co to zajímá, tak nějaký návod k tomu sem našel v Tuning magazinu 12/06. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: so září 06, 2008 12:56 am Předmět:
Jelikož už to mám hotový tak se s vámi můžu podělit o nové zkušenosti. I když všechno šlo jak pomásle, tak je to pěkně špinavá práce. Mám v garáži ještě teď kaluž fridexu a převodovýho oleje ze serva. Pokud to někdo chce dělat tak baňka od serva se dá krásně vyháknout. Moje blbost, že jsem se to snažil odšroubovat . 4 metry od obou velikostí byli víc jak přehnané . Nakonec jsme (s kámošem) nezůstali jen u pumy a stačila ta metráž na 2 auta (druhý auto byl golf) . Reálný čas strávený timto je asi 3-4hod na auto . Cena za materiál byla 720kč (použito na obě auta), takže cena na jedno auto je asi +/-400kč, ale vždycky se musí koupit něco navíc. Práci nezapočítávám, protože jsem to dělal svépomocí. Krom těch flexo návleků jsem použil ještě elektrikářskou pásku (neni bezpodmíněčně nutná) a asi ještě 2 kovový stahováky (plastový se vzhledem k teplotám neosvědčily). Kolem baterky jsem ty flexo návleky zkoušel dát taky a moc mi to k tomu nesedělo, proto jsem se rozhod zatim nechat jen husí krky. Počkám si co ještě objevim. Na fotkách to vypadá trochu chudý oproti té levé straně, ale ve skutečnosti to vyznělo líp.
Ta konečná verze co je na fotkách je ještě bez krytu motoru, který spoustu hadic zakryje. Proto jsem se jimy nezabýval.
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: pá prosinec 19, 2008 4:07 pm Předmět:
Johnik napsal:
Kolem baterky jsem ty flexo návleky zkoušel dát taky a moc mi to k tomu nesedělo, proto jsem se rozhod zatim nechat jen husí krky. Počkám si co ještě objevim.
Po čtvrtroce možná vyřešeno, co s těmi černými husími krky kolem baterky. Byl jsem na vejletě v Plzni a přivezl jsem si toto (viz příloha). S těmi černými husími krky půjde dolu i ta červená bužírka z baumaxu, se kterou se hrozně blbě pracovalo v ohybech. (Škoda, měla optimální průměr a byla za rozumnou cenu).
Až bude hotovo nahodím fotky. Normálně bych si to zabalil a nechal jako dárek pod stromeček, ale po Vánocích bych se k tomu zase nedostal až do března. (Budu zavalenej věcma do školy).
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: so prosinec 20, 2008 9:20 pm Předmět:
Dobojováno .
Jako bonus přidávám fotku motorovýho prostoru u golfa. Tam ještě budem předělávat jednu hadici, ale jinak je komplet.
to Eltone: Až tě uvidim, asi tě budu otravovat. Ztratil jsem jeden inbus z krytu. (Někam zapad a cestou jsem ho asi stejně někde vyklepal). A hlavně se mi rozleželo v hlavě, že bych dal jinou tu kobercovou stěnu. Nespěchám na to.
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
krásná práce _________________ Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory