Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
turnik Puma Driver
Registrace: 10.9. 2006 Příspěvky: 179 Bydliště: Bruntál
|
Zaslal: st srpen 06, 2008 10:51 pm Předmět: Zvyseni vykonu pomoci sani |
|
|
Zdravim,dnes mi kamos nabidl zvyseni vykonu pomoci sani,ze se napichne na komp a zvedne vykon i o 30 kobylek,pry se u sani pripoji na nejaky ten jack a prida k tomu jeste nejaky nesmysl a hotovo.vi nekdo o tom vic?zkusenosti?diky. |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver
Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st srpen 06, 2008 11:20 pm Předmět: |
|
|
To se mi zdá trochu jako sci-fi... Kdyby byla řeč o třech konich, tak tomu bych věřil spíš. Ale puma má atnosferickej motor a zvyšování výkonu přeprogramovánim plnění, či co to je, tomu tolik nepřidá.
Záleží taky na průběhu výkonu. Některý profesionální amatéři ti do auta vletujou odpor, kterej ti v maximu přidá 5 koní, ale pod 3000 otáček se ani nerozjedeš (chiptuzing za 18Kč ) a pak za to chtěj 4000... _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 12:36 pm Předmět: |
|
|
Přesně jak říká Puman. Odpojí se vidlice od snímače váhy vzduchu v sacím traktu. Koupí se odpor kolem 20 kaček a ohnou se jeho nožičky tak, aby se daly zasunout do odpojené vidlice místo originálního snímače (ten se už zpět nezapojuje). Výsledek je že se auto sice rozjede, ale z odporu dostává řídící jednotka jiné údaje než z originálního snímače. Někdo to řeší právě odporem, jinej zase koupí snímač z dvoulitru, kde je silnější vlákno. Výsledek je ten, že řídící jednotka dostává signál o jiném proudění a teplotě vzduchu než by měla, a tím mixuje směs paliva bohatěji něž by optimálně měla. Auto má o pár koníků navíc ale má větší spotřebu. Rozhodně pokud to chceš vyzkoušet nedávej víc než 50Kč, natož stovky, nebo tisíce korun!!! Pokud ti to nebude vyhovovat, odpor z vidlice vytáhneš a zapojíš zpět váhu. Jo - dej pozor aby na ten odpor nešla voda!!! S 30 koníkama se předem rozluč - tohle je fakt nesmysl. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 6:14 pm Předmět: |
|
|
Som sa naozaj pobavil...pokiaľ nemá firma,ktorá sa zaoberá tuningom motora svoj showcar na ktorom ti predvedú úpravy a pod. tak by som ich poslal kade ľahšie.Poku*viť sa dá motor hned,ale čo potom???
Oni tam prihadzujú kobylky,ako keby sa nechumelilo _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Naposledy upravil Beastie dne po září 20, 2010 4:10 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 7:24 pm Předmět: |
|
|
to turnik : prosím tě, nemohl by jsi sem dát kontakt na toho kámoše, já bych potřeboval zvednout výkon mikrovlnný trouby a on jí bude určitě umět "napíchnout na komp" - zdá mi totiž, že pomalu rozmrazuje žrádlo
... je apríl nebo je to tim vedrem
... jak jsem můžeš něco takovýho napsat - copak seš čerstvě zaregistrovanej nováček z Papui Nový Guineje, co na MTV poprvé v životě viděl Pimp My Ride
to moderátor : prosím o přesun tématu do "Pokec a zábava" - díky předem
mod.edit: zadosti na presun se vyhovuje, zmenou signalu od vahy vzduchu fakt nenaberete 30hp.. max 3hp a z toho bude 2hp chyba mereni _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Naposledy upravil Frostik dne čt srpen 07, 2008 7:26 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
DOM Puma Racer
Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 7:26 pm Předmět: |
|
|
ale no nerobte si z neho srandu ... kto nevie ako funguje spalovaci motor, tak uveri hoci comu ... a kto vie, tak ho to pobavi |
|
Návrat nahoru |
|
stanki Puma Driver
Registrace: 25.11. 2007 Příspěvky: 110 Bydliště: Sabinov, SR
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 8:04 pm Předmět: |
|
|
ono, ma trocha aj pravdy. Vykon sa da dvihnut o takych desat percent. Tym ze preprogramuje jednotku. Je to nieco ako ten odpor, ale je to drahsie. Udoje pridu spravne ale uplne inak ich spracuje. Lenze motor sa ovela viac nici, a stupne spotrba. Cele auto je stavane na urcity vikon, a ked ho chces zvisit, nejde tam len o jednotku. Takisto treba vsetko poupravovat. |
|
Návrat nahoru |
|
turnik Puma Driver
Registrace: 10.9. 2006 Příspěvky: 179 Bydliště: Bruntál
|
Zaslal: pá srpen 08, 2008 12:04 pm Předmět: . |
|
|
Hele jen sem se chtel zeptat jestli o tom nekdo neco nevi,taky se mi to zda prehnane, kamos si to nechal delat na hyundaii coupe 1.6 a jede to podstatne lip nez pred tim takze nevim no,chce to vyzkouset a pak se uvidi jestli je to tak velky kec.nejsem zadnej automechanik takze nevim na jakem principu by to melo fungovat.jen sem chtel vedet vic.zase jsem o neco chytrejsi, a co treba chip od bitpoweru?to je jina kava?udela to neco?
ještě stránky na které ten chip dělají
Kód: | http://www.lvautodiagnostika.cz/ |
|
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: so srpen 09, 2008 1:26 pm Předmět: |
|
|
LOOL...kdyz ta firma nabizi pristrojecek na upravu ujetych KM na tachometru tak bych je rovnou vsechny zastrelil....taky polozlodeji aut...
mod.edit: vlozen text do prihlaseneho prispevku _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st srpen 13, 2008 3:20 pm Předmět: |
|
|
to turnik : ta tvoje "čiptjůnerská firma" nemá ani sídlo, jen P.O. BOX a navíc, když si necháš přes MFČR (ARES) vyhledat paní "majitelku", tak ti vyskočí jedna jediná položka - paní za zabývá pojišťovnictvím ... takže oprávnění k podnikání žádné
- jo a taky se chastaj nabízet "turbo sestavy" _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
|