Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po duben 03, 2006 6:22 pm Předmět: Kit sání? |
|
|
Nemáte někdo nafocenou zástavbu kitu přímého sání v pumě?
Případně jakou značku a variantu mně doporučíte?
Stačí vyhodit tu krabici s filtrem a dát místo ní konický filtr, nebo opravdu koupit kit přímého sání, v čem je rozdíl? Nebo snad dokonce ponechat krabici a vyměnit jen filtr za nějáký od renomované značky...
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Pumička Puma Owner
Registrace: 5.3. 2006 Příspěvky: 84 Bydliště: Smržovka
|
Zaslal: po duben 03, 2006 10:44 pm Předmět: |
|
|
Já bych to nechala originál. Ty tři koně co to bude mít navíc,stejně v tom stádu neucejtíš. A ty prachy bych investovala radši do Shell POWER RACING. Nebo do zelený (pepermintky), já jí totiž zbožnuju.
_________________ Puma -1,4 16V |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po duben 03, 2006 11:16 pm Předmět: |
|
|
Dík za radu, peprmintku nechám tobě jsem abstinent. Shell POWER RACING v pumě taky nepoznáš, takže ty prachy nakonec stejně vrazim do toho filtru nebo kitu, třeba do nějákýho zelenýho (GREEN)
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
NikaHurry Puma Novice
Registrace: 26.3. 2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: po duben 03, 2006 11:17 pm Předmět: |
|
|
zrovna jsem se chtela zeptat, jestli ten shell power racing je vubec poznat... diky za telepatickou odpoved
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po duben 03, 2006 11:22 pm Předmět: |
|
|
čistě teoreticky to má vliv na lepší prohoření směsi a nižší emise, ale prakticky bych to viděl jen na vír v peněžence
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
NikaHurry Puma Novice
Registrace: 26.3. 2006 Příspěvky: 15 Bydliště: Vyškov
|
Zaslal: po duben 03, 2006 11:32 pm Předmět: |
|
|
u fabie 1.4 74kW to vliv melo... u golfa 1.8 GTI ne... proto se ptam
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út duben 04, 2006 9:09 am Předmět: |
|
|
já mám kit přímého sání od K&N ... ten nárůst výkonu byl opravdu neočekávanej ... + 1 HP (a to podle mě jen díky korekcím brzdy dle DIN - protokoly doplním odpoledne)
- auto má lepší zátah v nižších otáčkách, rovnoměrnější průběh kroutícího momentu
(dle mých zkušností totéž platí i o VPower Racingu, ale zde již bez zvýšení výkonu)
foto :
Komentář: |
|
Velikost: |
390.62 kB |
Zobrazeno: |
18950 krát |
|
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
JX Puma Driver
Registrace: 6.2. 2006 Příspěvky: 113 Bydliště: okres Vyškov
|
Zaslal: po květen 08, 2006 8:17 pm Předmět: |
|
|
V nejblizsi dobe budu taky kupovat kit primeho sani. Zatim se mi nejvic zamlouva kit o Greenu, ale take jsem narazil na firmu JR Filters (Francouzi) a zajimalo by me, jestli nema nekdo zkusenosti s touto znackou.
Diky za kazde info
Ten kit jsem nasel zde : http://www.tuningshop.cz/Ford-Puma-1-7i-ZETEC-5-16V-92-125-kW_g21538.html
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt červen 15, 2006 11:01 pm Předmět: |
|
|
Lex_Luthor napsal: | Tak mám opět dotaz k mé oblíbené STK. Jak si můžu zařídit aby mi zapsaly kit sání do TP? Vím že to jde, jen nevím jestli se jedná přímo o určitý sady a výrobce nebo si to musím vyběhat speciálně pro sebe. | Pokud si vyměníš jenom originál vložku filtru za nějákou s větší propustností, problém na STK mít nebudeš, nebude to totiž vůbec vidět
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červen 21, 2006 3:05 pm Předmět: |
|
|
to Šotnik : nemohl bys přeložit do češtiny (jsem spíš na němčinu), ten popis k "Pipercross Viper", nějak mi nedává smysl, jak to vlastně funguje a nárůst výkonu +10 HP u SAXa VTS je nějakej vysokej, é cena taky
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt červenec 13, 2006 10:23 am Předmět: |
|
|
Tak už jsem namontoval kit sání od GREENu, celkem mě zklamalo, co všechno "je" součástí kitu, viz obrázek. Další zklamání přišlo při montáži. Když je to kit na konkrétní typ auta, tak bych čekal, že nebudu muset nic vrtat atd., ale opak je pravdou. Držák filtru je potřeba přichytit do airboxu pomocí šroubu = vyvrtat díru (blbej přístup). Kdybych si koupil normální konickej filtr za pár stovek, tak by byl efekt stejnej a hlavně bych na něj nemusel měsíc čekat . Jinak zážitek z jízdy se trochu zlepšil oproti sériovému. Líp táhne odspoda a ve vyších otáčkách má lepší zvuk. Jsem jen zvědavej, jak se to projeví na spotřebě.
Komentář: |
|
Velikost: |
115.97 kB |
Zobrazeno: |
18725 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
113.75 kB |
Zobrazeno: |
18725 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
110.26 kB |
Zobrazeno: |
18725 krát |
|
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: čt červenec 13, 2006 10:28 am Předmět: |
|
|
Spodek airboxu jsem tam nechal, stará se o přívod vzduchu, ale jak jsem sundal podběh a koukal odkud saje vzduch, asi v budoucnu půjde pryč a přívod vzduchu půjde skrz přední spoiler. Hadice přívodu vzduchu vede blatníkem až k postranímu blinkru, tam asi moc velkej nápor vzduchu nebude
Komentář: |
|
Velikost: |
110.63 kB |
Zobrazeno: |
18724 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
112.26 kB |
Zobrazeno: |
18724 krát |
|
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červenec 14, 2006 12:43 pm Předmět: |
|
|
Šotnik napsal: | ... celkem mě zklamalo, co všechno "je" součástí kitu, viz obrázek. Další zklamání přišlo při montáži. Když je to kit na konkrétní typ auta, tak bych čekal, že nebudu muset nic vrtat atd., ale opak je pravdou ... |
tady je podobná zkušenost od jednoho člena "velkého" Tunig-fóra
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=35937
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: ne červenec 30, 2006 1:17 pm Předmět: |
|
|
Tak co ta spotřeba?
|
|
Návrat nahoru |
|
|