Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Aluna Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: po červenec 21, 2008 12:08 pm Předmět: |
|
|
Mateji ty kola jsou nadherny...ja sedmnackam fandim..
_________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Bigworm Puma Driver


Registrace: 16.6. 2006 Příspěvky: 244
|
Zaslal: po červenec 21, 2008 1:21 pm Předmět: |
|
|
Kola vypadaj moc pekne.....
|
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God


Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: út červenec 22, 2008 6:04 pm Předmět: |
|
|
Pekné...nezabudni potom hodiť foto na pume
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: út červenec 22, 2008 7:04 pm Předmět: |
|
|
To Matěj: Ja sem potřeboval na kola tu stejnou velikost redukčních kroužků co ty. A sehnaj jsem je u nas v jednom spešl obchodě. Měli tam dokonce v týhle velikosti několik provedení podle velikosti sražení na tý středový díře. Ja tam mam totiž hodně malý sražení tak asi 2mm.
Tak jestli chceš kontakt - pošlu přes SZ. Jinak teda jeden byl za 140,-
_________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God


Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 6:41 am Předmět: |
|
|
pěkný, co jsi koupil za rozměr? O kontakt tě poprosim do SZ.. Díky
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
MiroPB Puma Driver


Registrace: 17.7. 2007 Příspěvky: 328 Bydliště: Považská Bystrica, Bratislava
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 8:21 am Předmět: |
|
|
mne sa to velmi paci.. pekne sadnu na tvoje auto.. Super
_________________ Ford FOCUS 5D 1,6 16V r.v.2004
PUMA 1,7 VCT r.v.12/1999 - predané
Nissan Almera 3D 1,4 16V 87PS - totálka
-------------------------------
 |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 9:15 am Předmět: |
|
|
Jsou fakt pekny
_________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
DOM Puma Racer


Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 10:43 am Předmět: |
|
|
ake maju ET? su zupa
|
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 10:56 am Předmět: |
|
|
Kola jsou Mak XLR 7x16, ET25. Pneu jsem dal Toyo 205/40 R16. Obvod kola je tedy stejný jako u seriovych patnáctek. Váha je jen o něco málo větší než u patnáctek (to dělaj hlevně pneumatiky který jsou do 270km/h).
Co se týče jízdnich dojmů, tak do zatáček se nižší profil projevuje velmi příjemně, auto se méně naklání. Volant se mi zdá, že jde o něco málo víc lehce, ale jezdim se spoustou aut, tak se mi to možná jenom zdá.
Co mi ale opravdu překvapilo je, že třeba při jízdě po dlažbě nebo při přejíždění tramvajovych kolejí se mi zdaj tyhle nový kola komfortnější než ty seriový
Ale zatim jsem s nima jezdil jenom jedno opoledne, a nemohl jsem je vyzkoušet úplně naplno, tak ještě nemůžu dělat definitivní závěry.
_________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1974 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 12:34 pm Předmět: |
|
|
vypadá to perfektně .
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
DOM Puma Racer


Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 3:58 pm Předmět: |
|
|
mas pod nimi aj nejake podlozky? lebo ked nie tak myslim ze to ET 25 bude idealne
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God


Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 6:25 pm Předmět: |
|
|
Pekne su...trochu sa mi podobaju na O.Z. Ultraleggera
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver


Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt červenec 24, 2008 10:10 pm Předmět: |
|
|
Podložky tam nemam žádný. Lemy blatníků jsou pořád ještě trochu vylezlejší než kolo, ale je to tak akorát, už ty kola nejsou zapadlý jako bejvaly sériovky.
Na forda mi nabízeli napřed ET40, ale to sem měl strach, že bych v rejdu drhnul o podběh (a jsem rád, že jsem se od prodejce nenechal ukecat). ET 25 se mi zdá na 7" širokej ráfek ideální. I přesto, že ten ráfek znatelně vyleze ven oproti seriovym diskum, tak na druhý straně ještě i zaleze o 3mm dovnitř.
_________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
|