Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
steelpuma Puma Owner


Registrace: 28.8. 2007 Příspěvky: 43
|
Zaslal: ne leden 27, 2008 11:12 pm Předmět: vibrace v nízkých otáčkách |
|
|
jak sem tak procházel fórum,tak sem se dočítal že můj problém by mohl směřovat k ASR systému,ale posuďte:
venku pršelo a já sem se rozjížděl s plynem na podlaze,kola gumovaly a motor byl vytočenej 6000-7000 ot. , přeřadil sem na 2 stupeň a vytočil motor do 6500 ot. při přeřazení na trojku mi kvalt nešel zařadit,po zastavení a následném plynulém rozjetí mi začala pumice vibrovat v nízkých ot. a kvalty jdou těžko zařadit jako kdyby bylo ohlé táhlo nebo něco skříženého,co myslíte vy? Do té doby mi ale nic při rozjezdu nevibrovalo a kvalty šli pěkně,fakt nevím co se jí stalo,poraďte,dík |
|
Návrat nahoru |
|
turnik Puma Driver


Registrace: 10.9. 2006 Příspěvky: 179 Bydliště: Bruntál
|
Zaslal: po leden 28, 2008 12:07 am Předmět: ww |
|
|
neco podobnyho se mi stalo taky, ale v trosku vetsim rozsahu....me totiz vyletela ojnice a jak to vyletelo tak mi cele auto vybrovalo a tezko se radilo takze asi bys mel co nejrychleji navstivit servis at ti nevyletí ojnice jinak by bylo zle.....kdyz mas nastartovane dela motor nejake divne zvuky??jestli jo tak ojnice, ventily, a nebo staci dolit olej a bude vse ok""  |
|
Návrat nahoru |
|
steelpuma Puma Owner


Registrace: 28.8. 2007 Příspěvky: 43
|
Zaslal: út leden 29, 2008 12:15 am Předmět: |
|
|
dneska sem sednul do pumice a řazení šlo už normálně,ale motor mezi 1000-1500ot. má takový divný zvuk,jako by to špatně mazalo a víc se to třelo,když sem kontroloval olej tak byl docela černý,ale je na rysce MAX,zkusím ještě vyměnit filtr a olej a uvidím,protože od koupení sem ještě olej ani filtr neměnil,ale jenom doléval,najezdil sem 25.000 km a za tu dobu sem doléval asi tak 4litry oleje,tak uvidím |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: út leden 29, 2008 2:57 am Předmět: |
|
|
steelpuma napsal: | ...od koupení sem ještě olej ani filtr neměnil,ale jenom doléval,najezdil sem 25.000 km a za tu dobu sem doléval asi tak 4litry oleje,tak uvidím |
si robis srandu???
ty si jazdil na pume 25 000km bez toho ze by si vymenil olej???
no chlape asi je puma tvoje prve auto a vzivote pred tym si o starostlivosti o auto ani nepocul ze?
olej sa ma menit but raz do roka alebo po 10tis max 15tis km(zalezi na oleji)
jezisi rychlo si aspon precitaj manual od pumy ak daky mas ak nie tak stiahni si ho odtialto...
tak toto je sila...
p.s. for admin: toto som musel citovat, to mi nedalo... _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
erikfrog Puma Owner


Registrace: 1.2. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Rimavská Sobota
|
Zaslal: út leden 29, 2008 11:11 am Předmět: V tomto pripade |
|
|
Si myslim ze si bud pridrel motor alebo prevodovku (myslim ze skor prevodovku).
Nic v zlom ale je to tvoja chyba. V prvom rade pokial chces s tak "starym" autom robit taketo kusy. Mal by si sa najprv uistit ze auto ma to co ma mat.(Cisty a kvalitny olej filtre, rozvody OK atd.)
6-7000 otacok uz nie je malo a to si treba uvedomit cele auto musi byt dostatocne zohriate a hlavne prevodovka sa zohreje len pri jazde.
Takze nasa rada bude asi tolko ze navstivit servis a priprav si hodne penazi. Pripadne u Eltona sa nejaka ta prevodovka este mozna najde. |
|
Návrat nahoru |
|
steelpuma Puma Owner


Registrace: 28.8. 2007 Příspěvky: 43
|
Zaslal: út leden 29, 2008 11:20 am Předmět: |
|
|
tak za normálních okolností bych takhle nejel,vybíjel sem ze sebe vztek,ale pak sem pochopil že to autíčko za to nemůže,mít pumice tesáky a tlapy tak mě rozsápe na kousíčky za to co sem jí udělal a jinak pumice je moje první auto,takže chudák prostě trpí moje nedostatky a prostě chybama se učím a pak se jí to snažím vynahradit,.. |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God


Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: út leden 29, 2008 12:16 pm Předmět: |
|
|
otazka je jestli to auto bylo zahrate.. .. pokud bylo tak 6-7k otacek neni problem... na muj vkus.. myslim ze nejsem sam kdo jel v mimoni sprinty ne? ja v tehle otackach mam taky obcas pumu.. obcas docela casto v lete kdyz je auto zahrate.. a co pak treba takovej Jackal.. hm? ten taky nejezdil na 2k otacek..
k problemu: je fakt ze takove veci to chce delat kdyz clovek vi ze je v motoru vsechno okej (olej treba) se uz neda nic delat.. aspon se ponaucis.. kazdej se nekde nekdy spali.. tim si projde kazdej _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
steelpuma Puma Owner


Registrace: 28.8. 2007 Příspěvky: 43
|
Zaslal: út leden 29, 2008 1:55 pm Předmět: |
|
|
motor byl ohřátej ujeto cca 25km,možná jestli to neodnesl nějakej silemblok mě taky napadlo,mno každopádně se zítra uvidí až to zvedneme a vyměníme olej a filtr,tak kouknem na silembloky jak na tom sou |
|
Návrat nahoru |
|
erikfrog Puma Owner


Registrace: 1.2. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Rimavská Sobota
|
Zaslal: út leden 29, 2008 3:16 pm Předmět: Uz ked budes menit olej |
|
|
daj dole aj olejovu vanu a pozri sa na ojnicne loziska ci nie su poskodene (rovno ju mozes aj vycistit bude tam dost spiny) tak tiez aj vicko hlavy valcov a skontrolovat vackovku.
Pokial sa ti straca olej porozmyslaj nad zmenouoleja, pripadne pridanim aditiva, ako napriklad xeramic je sice dost drahy (ca 800-1000skk) ale docasne pomohol nie jednemu motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
july Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007 Příspěvky: 586 Bydliště: Sabinov
|
Zaslal: út leden 29, 2008 8:36 pm Předmět: |
|
|
Pokial budu v haji loziska,tak to ti novy olej uz nepomoze....tot nazor mojho manzela PS:a co sa tyka stracania oleja u PUMKY pri ostrejsej jazde je to v norme (najdes na foru) |
|
Návrat nahoru |
|
majacik Puma Driver


Registrace: 21.6. 2007 Příspěvky: 106 Bydliště: Banovce nad Bebravou
|
Zaslal: ne únor 03, 2008 10:43 pm Předmět: |
|
|
a ked si uz pri vymenach, nezabudni na rozvody, vzduchovy a palivovy filter. A co sa tyka tych otacok, bezne idem do maxima, ale samozrejme nie za studena |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God


Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: po únor 04, 2008 9:15 am Předmět: |
|
|
--- _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Naposledy upravil Beastie dne ne září 19, 2010 12:36 pm, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
steelpuma Puma Owner


Registrace: 28.8. 2007 Příspěvky: 43
|
Zaslal: pá únor 08, 2008 9:42 pm Předmět: |
|
|
s tím prodejem ses musel splíst,já neprodávám pumču |
|
Návrat nahoru |
|
Rocki Puma Novice


Registrace: 10.12. 2007 Příspěvky: 19 Bydliště: ValMez
|
Zaslal: ne únor 10, 2008 5:31 pm Předmět: |
|
|
voe, takhle mrvit auto, se ti ani nedivím že ti puma nejezdí, já bych taky nejezdil...  _________________ Rocki Ford Puma rv 98 1.7 16V Zetec |
|
Návrat nahoru |
|
supecek Puma Driver


Registrace: 27.2. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Kojetín okr.Přerov
|
Zaslal: ne únor 10, 2008 7:10 pm Předmět: |
|
|
To steelpuma: buď rád, že tvá pumice nemá nohy, asi by ti nakopala do prdele za tvé zacházení....  |
|
Návrat nahoru |
|
|