| Podvozek |
Šotnik nám odeslal(a) následující článek: "Devízou kupátka Ford Puma jsou krom jiného i výborné jízdní vlastnosti. Ty má na svědomí podvozek z Fiesty, ale pochopitelně je náležitě upraven.
Přední kola jsou zavěšena na příčných vzpěrách typu McPherson, vzadu má Puma nápravu s vlečenými rameny. Upravené šasi, které se vyznačuje tvrdším odpružením dokáže divy. Tvrdé naladění podvozku dává v zatáčkách dostatečné rezervy a při využívání jeho maxima bude hledat na cestách konkurenci jen v kategorii sportovně střižených automobilů. Naopak zápory takového podvozku se jednoznačně projeví na delších cestách po dálnicích či na městské dlažbě, kdy jsou cítit i malé nerovnosti. Chování vozu v extrémních situacích je poměrně dlouho neutrální, na hranici adheze je vůz s koncepcí vše vpředu, tedy motor i pohon, mírně nedotáčivý.
Nemile překvapí účinnost brzdové soustavy. Při vysokých rychlostech musíte brzdový pedál sešlapovat nadměrnou silou, znatelné je také vadnutí brzd po několikerém silném brzdění.
Pumě při takovém manévru nervózně odskakuje záď a celkový pocit je přinejmenším takový, že příště raději tak rychle nepojedete. To je snad největší a jedinou vadou na kráse jinak velmi solidně se chovajícího vozu.
Fotogalerie:
"
|
|
|
|
| |
Přihlásit se
Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 4.75 Účastníků: 4
|