Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: čt únor 08, 2007 12:31 pm Předmět: Více vzduchu |
|
|
Má někdo zkušenosti s obohacováním spalovací směsi kyslíkem? Muj kamarád chce zkusit jeden experiment kde místo klasického sání vzduchu zvenku napojí bombu s kyslíkem přímo na sání. Vybrali jsme Pumu jako testovací stroj. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
deadlift Puma Driver
Registrace: 27.4. 2006 Příspěvky: 162 Bydliště: VC
|
Zaslal: čt únor 08, 2007 3:10 pm Předmět: |
|
|
necekal bych od toho nejaky zazrak, cim vice vzduchu tim vice potraba paliva, jinak to nema smysl bez turba to je nanic. malo a hodne 02 je spatne.
Vykonost motoru primo umerna kvalite a rychlosti spalovani, zavodni jednotaky maji zrichlene casovani, veci saci ventyl atd nizsi hlavu, atd ale musi byt vsechno odladene spolecne jinak je to kontraproduktivni. A muze to jet i hure nez serie. udelat dobry zavodni motor neni prdel i pro spec firmy. |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: čt únor 08, 2007 5:16 pm Předmět: |
|
|
já bych se toho bál, vím co dokáže kyslík s olejem dohromady.. |
|
Návrat nahoru |
|
Kdo Puma Driver
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
|
Zaslal: pá únor 09, 2007 8:42 am Předmět: |
|
|
Elton napsal: | já bych se toho bál, vím co dokáže kyslík s olejem dohromady.. |
Trefa, Eltone. Tohle je argument, pro který se, přes různé úvahy o použití, do praktických pokusů nikdo nepustil. Narozdíl od NOS-u je kyslík velmi nebezpečný a absenci jakékoliv mastnoty v prostoru nezajistíš. |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: pá únor 09, 2007 9:50 am Předmět: |
|
|
Přeci jen to zítra zkusíme,má takovou teorii o zchlazení co2 a pak puštění o2. Budu informovat po neděli jestli něco z Pumičky zbyde. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so únor 10, 2007 10:58 am Předmět: |
|
|
V lepším případě motor shoří na šqarek, v horším to jebne celé. Shodou okolností je kyslík můj chleba a vím, co umí - před roky nám shořelo potrubí na kompresoru, který kyslík tlačil do potrubí. Potrubí bylo z černé oceli. Viděl jsem i shořený kulový uzávěr z nerezu - vypadal, jakoby byl upálen plazmovým hořákem.
Doufám, že si to tvůj kamarád rozmyslel. |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: so únor 10, 2007 6:44 pm Předmět: |
|
|
Tak bohužel jsem ten pokus přece podstoupil. Auto jelo supr do otáček letělo jak vzteklí, rychlost na radaru o 28 více než dříve. Na 450 metrů bomba. Jenže když už to bylo po třetí a motor byl dost ohřátý že ani CO2 to nezvládalo ochlazovat tak to trochu křáplo. Ale dobrý,jen prasklo sání a ohnul se jeden ventil. Je ozkoušený že to funguje jen doladit bezpečnost a výdrž.Pumičku zatím vynecháme už si užila dost a zkusíme to na něčem levnějším doladit. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: ne únor 11, 2007 11:27 pm Předmět: |
|
|
Zajímavej způsob, jak se rychle zbavit motoru v pumě, ale aspoň jsi to zkusil _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: po únor 12, 2007 6:29 pm Předmět: |
|
|
Né že bych se rád zbavoval nynějšího motoru ale já řikám že čím dřív odejde starej tim dřív bude novej, ještě lepší. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
|