Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: po květen 29, 2006 6:28 pm Předmět: Re: Devilscat |
|
|
zoffo napsal: | www.devilscat.com
Pozrite na to ľudia myslím, že chlapík je do toho riadne zažratý. Ale musím povedať česť jeho práci. |
Jojo dobrá práce. S tim laminátem bych to chtěl taky umět, nemáte někdo odkaz na nějáký návody na práci s ním. _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Dolynda Puma Owner
Registrace: 20.4. 2006 Příspěvky: 61 Bydliště: Jihlava
|
|
Návrat nahoru |
|
deadlift Puma Driver
Registrace: 27.4. 2006 Příspěvky: 162 Bydliště: VC
|
Zaslal: ne červen 04, 2006 12:48 pm Předmět: Re: Devilscat |
|
|
zoffo napsal: | www.devilscat.com
Pozrite na to ľudia myslím, že chlapík je do toho riadne zažratý. Ale musím povedať česť jeho práci. |
LPGi installation - jako do Pumy |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 05, 2006 7:56 am Předmět: Re: Devilscat |
|
|
deadlift napsal: | LPGi installation - jako do Pumy |
to je jen zamaskování NOSu, aby na sprintech nedostal koeficient x1,7 _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 06, 2006 9:32 pm Předmět: |
|
|
Tady máš ještě nějaké info o laminování: http://web.njit.edu/~cas1383/proj/main/ _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá leden 12, 2007 9:44 pm Předmět: |
|
|
ukazuje to 404ku moh bys to aktualizovat ? _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so leden 13, 2007 11:43 am Předmět: |
|
|
Lopez napsal: | ukazuje to 404ku moh bys to aktualizovat ? |
V době, kdy jsem sem ten odkaz dával, byl funkční.. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 4:31 am Předmět: |
|
|
2 MAD to neva diky _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|