Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: po prosinec 04, 2006 9:35 am Předmět: G-TECH Pro - konečně dorazil balíček z Deutschlandu
G-TECH Pro, typ SS ... zařízení pro měření :
- výkonu a kroutícího momentu
- času na 200 a 400 m
- času z 0-100 km/h
- funguje jako shiftlight
dražši verze "RR" má jako součást dodávky kabel a software pro popojení s PC pro následné podrobné zkoumání výsledků, ale to je pro mě zbytečné;
po totálním zklamání z provedení a následného výsledku měření výkonu na brzdě (Jarov), a zejména po sdělení úpravce řídící jednotky, že nemá k dispozici motorovou brzdu, ale, že navýšení výkonu a kroutícího momentu bude měřeno jeho vlastním zařízením G-TECH jsem se rozhodl, že nejjistější bude, když si tuhle hračku objednám sám ;
prodejce v ČR jsem nenašel, ale lze ji objednat např. přímo u výrobce v USA (www.gtechpro.com);
já jsem se nakonec rozhodl, že ji objednám přes německý obchod www.turbokits.de (součást www.serwotka-tuning.de, kde mají moc zajímavé věcičky, ale bohužel ne pro nás ); můj původní záměr, objednat si to s přepravou DHL na dobírku se nakonec nepovedl (Německé DHL si dobírku neumí s českým přeúčtovat; české DHL neumí ode mě převzít platbu dobírky v EUR atd.) a po ověření, že firma provozující obchod existuje, a že existuje i její majitel a jeho společník, se kterými jsem se e-mailem domlouval jak zaplatit, jsem nakonec poslal zálohu ve výši 100 % ceny (vč. poštovného 257 EUR) a nezbylo mi, než se spolehnout na serióznost našich západních sousedů ;
platbu zálohy jsem provedl přes WesternUnion v CZK s přepočtem v kurzu tak, aby si druhá strana vyzvedla částku v příslušné výši (vždy se vyplácí v jejich národní měně nebo v USD)
všechno nakonec dobře dopadlo a já mám G-TECH doma - do auta ho ale budu instalovat (připlácnout bodku na přední sklo a strčit napájení do zapalovače ) až na jaře, teď na zimu je to k ničemu
několik fotek na závěr :
G-TECH_detail_zadek.JPG
Komentář:
Velikost:
61.57 kB
Zobrazeno:
9294 krát
G-TECH_detail_předek.JPG
Komentář:
Velikost:
82.04 kB
Zobrazeno:
9294 krát
G-TECH_obsah.JPG
Komentář:
Velikost:
88.76 kB
Zobrazeno:
9294 krát
G-TECH_krabice.JPG
Komentář:
Velikost:
95.56 kB
Zobrazeno:
9294 krát
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
Zaslal: po prosinec 04, 2006 10:49 am Předmět:
Díval jsem se na jejich stránky a nějak jsem nepochopil, jak to funguje. Že to měří zrychlení, časy apod.. chápu (tři akcelerometry, otáčky dopočítá pravděpodobně z průběhu palubního napětí, rychlost je derivace zrychlení - takže měřit aktuální rychlost alá GPS není třeba). Ale jak "změří" výkon a točivý moment opravdu nechápu. Asi to bude jen matematický údaj z výše uvedených zdrojů.
Samozřejmě nějakou vypovídající hodnotu to má (změřit před a po úpravě), ale skutečný výkon a točivý moment na kolech to měřit nemůže.
Nahoď ještě nějaké tech. info, jak to funguje _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
Zaslal: po prosinec 04, 2006 2:33 pm Předmět:
MAd napsal:
Díval jsem se na jejich stránky a nějak jsem nepochopil, jak to funguje. Že to měří zrychlení, časy apod.. chápu (tři akcelerometry, otáčky dopočítá pravděpodobně z průběhu palubního napětí, rychlost je derivace zrychlení - takže měřit aktuální rychlost alá GPS není třeba). Ale jak "změří" výkon a točivý moment opravdu nechápu. Asi to bude jen matematický údaj z výše uvedených zdrojů.
Samozřejmě nějakou vypovídající hodnotu to má (změřit před a po úpravě), ale skutečný výkon a točivý moment na kolech to měřit nemůže.
Nahoď ještě nějaké tech. info, jak to funguje
Napadla mě stejná otázka, i mě by zajímalo, jak to funguje. _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1966 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: po prosinec 04, 2006 4:56 pm Předmět:
tak uz se tesim na jaro az bude podrobnej test _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
Zaslal: út prosinec 05, 2006 5:23 pm Předmět:
MAd napsal:
Samozřejmě nějakou vypovídající hodnotu to má (změřit před a po úpravě), ale skutečný výkon a točivý moment na kolech to měřit nemůže.
Tak to by me taky zajimalo...
Jinak o tom mereni vykonu jsem se dozvedel zajimavou vec...Meli jsme doma specialistu na optimalizaci jednotky u zavodaka a ten rikal, ze vsechny valcovy brzdy v CR krome jedny co je v Brne, meri vykon motoru a kroutak uplne spatne a je to jen velmi orientacni. Protoze kdyz by to auto melo ohraty zavodni gumy, tak to ukaze vykon az o 30-40ps vic nez se seriovkama Takze i ty jsou vlastne k zmereni pred upravou a po uprave a pak je videt, ale zasejc jen zhruba jakej ta uprava ma vliv...
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
Zaslal: út prosinec 05, 2006 5:48 pm Předmět:
Aluna napsal:
vsechny valcovy brzdy v CR krome jedny co je v Brne, meri vykon motoru a kroutak uplne spatne
Tak ve své podstatě to ani správně měřit nemůže. Na to by bylo třeba měřit výkon přímo za spojkou / převodovkou. Pro měření většiny lidí, kteří jedou měřit výkon to stačí. Je to takové User-friendly řešení _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
Zaslal: út prosinec 05, 2006 8:49 pm Předmět:
Sice to neni k tématu tento muj dotaz,ale chci se zeptat Aluny jestli tak před dvěma lety neměl s tatou Relly Bar v Bolce. _________________ Jackal - game ower
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
Zaslal: út prosinec 05, 2006 11:07 pm Předmět:
Tak to sem opravdu já,bílej poník už umřel ale na ty kravinky byl zlatej.Se někdy ozvy a mužem se někde srazit na pokec.Do mělníka občas zajedu a do Bolky to taky neni daleko.Mužem aspon porovnat naše Pumičky.Kdyžtak napiš na mobil pak se ozvu.605914059 _________________ Jackal - game ower
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory