Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: út duben 04, 2006 12:33 pm Předmět: Jak dopadlo přetěsnění víka ventilů ... horor
tak takhle jsem dopadl před cca 2 rokama v pražském sevisu HAJMI po výměně solenoidového ventilu variabilního časování; součástí této výměny bylo rovněž zpětné přetěsnění víka ventilů, které se poněkud nepovedlo (viz. následující fota) ... tu prasárnu jsem sice bez problémů uplatnil jako reklamaci (technik se na to se mnou ani nešel podívat, jenom řek, že to okamžite odstraněj a očistěj motor, abych si na to počkal), ale od té doby jsem tam radši už nejel ... a část motoru mám zasviněnou doteď
(dodatečně jsem se dozvěděl, že to byl původně autorizovanej servis Forda, kterému byla tato autorizace právě z důvodu stížností na kvalitu práce odejmuta, a ještě dřívě to byla firma FORD 3H)
P.S. to černý pod kabely k svíčkám bylo malé jezírko oleje
PICT0022.JPG
Komentář:
Velikost:
136.45 kB
Zobrazeno:
3579 krát
PICT0013.JPG
Komentář:
Velikost:
82.02 kB
Zobrazeno:
3579 krát
PICT0012.JPG
Komentář:
Velikost:
113.61 kB
Zobrazeno:
3579 krát
PICT0011.JPG
Komentář:
Velikost:
124.03 kB
Zobrazeno:
3579 krát
PICT0010.JPG
Komentář:
Velikost:
103.49 kB
Zobrazeno:
3579 krát
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory