Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Jak dopadlo přetěsnění víka ventilů ... horor
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Jak dopadlo přetěsnění víka ventilů ... horor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út duben 04, 2006 12:33 pm    Předmět: Jak dopadlo přetěsnění víka ventilů ... horor Citovat

tak takhle jsem dopadl před cca 2 rokama v pražském sevisu HAJMI po výměně solenoidového ventilu variabilního časování; součástí této výměny bylo rovněž zpětné přetěsnění víka ventilů, které se poněkud nepovedlo Twisted Evil Twisted Evil (viz. následující fota) ... tu prasárnu jsem sice bez problémů uplatnil jako reklamaci (technik se na to se mnou ani nešel podívat, jenom řek, že to okamžite odstraněj a očistěj motor, abych si na to počkal), ale od té doby jsem tam radši už nejel ... a část motoru mám zasviněnou doteď
(dodatečně jsem se dozvěděl, že to byl původně autorizovanej servis Forda, kterému byla tato autorizace právě z důvodu stížností na kvalitu práce odejmuta, a ještě dřívě to byla firma FORD 3H)

P.S. to černý pod kabely k svíčkám bylo malé jezírko oleje Twisted Evil Exclamation



PICT0022.JPG
 Komentář:
 Velikost:  136.45 kB
 Zobrazeno:  3579 krát

PICT0022.JPG



PICT0013.JPG
 Komentář:
 Velikost:  82.02 kB
 Zobrazeno:  3579 krát

PICT0013.JPG



PICT0012.JPG
 Komentář:
 Velikost:  113.61 kB
 Zobrazeno:  3579 krát

PICT0012.JPG



PICT0011.JPG
 Komentář:
 Velikost:  124.03 kB
 Zobrazeno:  3579 krát

PICT0011.JPG



PICT0010.JPG
 Komentář:
 Velikost:  103.49 kB
 Zobrazeno:  3579 krát

PICT0010.JPG



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út duben 04, 2006 1:57 pm    Předmět: Citovat

jedno foto mi vypadlo ...


PICT0029.JPG
 Komentář:
 Velikost:  91.06 kB
 Zobrazeno:  3571 krát

PICT0029.JPG



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund