Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1971 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: st duben 29, 2015 10:44 pm Předmět: Projekt: Ford Puma by Johnik (10let spolu)
Ford Puma by Johnik (10let spolu)
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=8Klas_8IF3I
Obecné informace o Fordu Puma:
Kód:
http://pumatrip.webnode.cz/o-pume/
2005
Společný příběh mě a mé čtyřkolé lásky. Příběh, který nekončí… Tento příběh se začíná psát před osmnácti lety. Psal se rok 1997. Jako správný školou povinný teenager, navštěvuji místní, sedlčanskou, základní školu. Toho času jezdí po městě a mém okolí stříbrná Puma. Zamiloval jsem se. Oblé tvary blatníků, nízký posed, usměvavá tvář. Učarovala mně. Poblouznila. Čekám mnoho trýznivých let, než konečně mohu koupit své první vlastno-vydělané auto. Forda Pumu. Autičko modráska, prdítko, šerbel, modrou blechu . Jaro léta páně 2005 nám přálo. Auto objevuji v jedné malé vesničce blízko Příbrami. Kupuji. Pochopitelně .
Má Puma byla vyrobena v Německu. Rok zrození 1999. První majitel byl z Německa taktéž. Byla lehce rozpoznatelná úpravami: Slušivou modrou barvu, Performance blue, použitou mimo jiné na sportovních modelech značky Ford. A to především jí můžete vidět na Focusu RS Mk.I nebo Mondeu ST220. Dále se na vozidle nacházelo několik tuningový (stylingových) dílů. Malé křídlo na zadním víku, prahové nástavce a kratší tvrdší značkové pružiny (H&R) napomáhající stabilitě a lepší ovladatelnosti vozidla na rovných površích. Bohužel, Pumka měla i viditelné poškození v interiéru a motorový prostor napadený hlodavcem. Padnoucí kola potřebovaly opravu také.
Po vyčištění, výměně oleje a rozvodů přichází čas na renovaci kol. Srovnat, nově nastříkat práškovou barvou. Středy jsme leštili zubní leštičkou. Piplačka, která stojí za to.
2006
Hledám informace. Prakticky všechny vyhledávače mě odkazují na internetové stránky nově vznikajícího klubu Ford Puma Czech zaměřeného na shluk fanoušků vozidel Ford Puma, jak název klubu napovídá. Náhoda? Stávám se hrdým členem.
Stále spolu jezdíme a závodíme při sprinterských kláních. Dosahujeme času 16,526sec při velké show na Mimoňských válkách 2006. Čas je stále můj osobní rekord v jízdě na 1/4 míle.
Výměna spojkové sady dlouhodobě přetěžovaná častými ostrými starty. Mnohde propíraná a diskutovaná samolepka čtyřlístku pro štěstí. Podobnost s Alfami čistě jen náhodná.
2007
Účastníme se s Modrasem projektu Ford Puma Calendar, populárního po celé Evropě. Mistrovská práce Matěje Slepičky a jeho lidí. Mimoto i výjimečná akce.
Cestování po srazech pokračuje. Na v pořadí třetím Ford Puma Czech sraze, pod hradem Kámen, měním, měním, až vyměním rádio do auta. Nový rádio upgrade: Původní 5000 RDS E.O.N. za 6000 RDS E.O.N. Car Hi-Fi jde mimo mě, přesto CD player je lepší než cassette recorder.
Zakupuji italské produkty Sparco Torino 2. Ty samé secle, které jsou použité ve Ford Racing Puma. ANO, začíná realizace idey: Změnit interiér mé Pumy na alá Racing Pumu. Už žádná bolavá záda. A aby se Pumce lépe dýchalo, dostává nový výfuk.
2008
Na jaře 2008 pokračuji dalšími pracemi na vozidle. Kompletace vnitřku Pumy je v plném proudu. Výplně (tapecírunky) předěláváme do modré barvy. Podobně jako u výše zmíněné Racing Pumy. Finální práce probíhala posledního dubnového večera, během čarodejniční noci. Duchové musí být šílení. Nám se daří. Na poslední chvíli stíháme vše spasovat. Čas vyrazit za dobrodružstvím do světa. Další ráno odjezd na Ford meeting v německém Magdeburgu, první zahraniční sraz s Pumou navštívený.
Další myšlenkou v mých plánech je pořízení tuningových (závodních) pásů. Kupuji 3-bodové od společnosti Sparco. Typ “Y”. Modifikuji je. Vytvářím rychloupínací systém vlastní konstrukce. Vzpomínám na známé heslo: Dvakrár řež, jednou měř. Nebo to bylo opačně? Poprvé jsou pásy příliš dlouhé, atak optimální délku se daří získat až po korekci.
Další modifikace, záchytná sít v zavazadlovém prostoru. Skvělí nápad. Použití pro helmu, nářadí a mnoho různých rozličných věcí, které by jinak létali při ostře projetých zatáčkách po celém kufru. Doporučuji.
Na podzim a během zimy instaluji balíček teplo odolných návleků hadic nazývaných “flexo”, k tomu obdobné elektro balení “husích krků”. Můj kamarád Fíla si pohrává s krytem motoru. Výsledkem je elegantní.
A to pořád nebyl konec! Opravdu. Oprava léty zkoušeného podvozku byla nutná. Puma dostala nové pružiny, tlumiče i uložení. Holt české silnice bývají hodně rozbité, především ty v Praze a okolí. S balíčkem nového podvozku přišel i front spoiler, prostě ta guma pod nárazníkem. S ní vypadá puma zase jako přisátá k silnici i bez extra nízkého podvozku. Chování na běžné silnici se značně zlepšilo. Hlavně díky použití nových tlumičů. Pružiny H&R odkupuje guru Elton.
Jak spustit… Palubní PC (Ford Puma):
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=sCg5WQE0EEk
2009
Dostávám k Vánocům závodní rukavice pro 4% střelce. Po loňských nucených opravách vozidla vyhlašuji návrat na závodní tratě. Můj spolužák mi dává tip na český pohár v autoslalomech. První použití rukavic: Volný podnik v Milovicích už čeká. Přemýšlím jak zaznamenat jízdu. Debaty nad projetými zatáčkami i dopuštěnými chybami nekončí. Co třeba video záznam onboard kamerou? První nápad: Normální foťák a stativ.
Zde je video z mého prvního testu blízko domova:
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=-GXF_rzUkvQ
Ostatní videa k nalezení zde:
Kód:
http://www.youtube.com/user/janhavlat
Nakup kol, helmy a malého nesmyslu v podobě teploměru na brzdy. Ten se nalepí na brzdiče a po zastavení se hodnota teploty odečte.
Zavazuji se pořádáním příštího Ford Puma Czech srazu. Předpokládaného vrcholu sezóny. Hektické dny. Zařízení letiště, jídla, záchodů. Azyl pro letošní rok nacházíme v Milovicích. Během hledání vhodného místa se seznamuji s Honzou Kamenářem, redaktorem populárního časopisu pro tuningáře, Tuning Magazínu. V blízké budoucnosti bude Puma v časopise.
Na autě se také zapracovalo. Oprava prahů byla nevyhnutelná. Voda, sůl, špína a koroze způsobily škody. Nevratné sundání prahových nástavců, kde se držely nečistoty, následovalo.
Odškrtávám si další splněný sen. Navštěvujeme spolu závodní okruh. Tím prvním je (pravda jen motokárový) Autodrom Vysoké Mýto. Akci organizuje klub STdriveRS (www.stdrivers.cz). Nový fanklub zaměřený na rychlé Fordy. A aby to nebylo málo, poslední společnou akcí roku byl den otevřených dveří na okruhu Most. Návštěva „dospělého“ okruhu. Vinou přehřáté brzdové kapaliny zažívám i krušné chvilky. Vyměňujeme kapalinu a frčíme ve vyprávění dál.
2010
Dostávám kameru GoPro určenou pro Motorsport. Krátké onboard filmy publikované na portálu www.youtube.com budou pokračovat.
Jak už bylo napsáno dříve. Puma se dostává na stránky časopisů. Dostáváme se do Tuning Magazínu (sekce Performance Cars). V dalším českém populárním časopise nazvaném Autosport&Tuning nacházím krátký příběh o Ford Puma Czech klubu. Samozřejmě, nechybím. Poslední zveřejnění v českém showbyznysu, článek o mě a mém vozidle v květnovém čísle A&T. Článek o nás dvou nebyl příliš typický. Namísto obvyklého popisu změn na autě oproti původnímu originálu, tady je sepsán příběh. Příběh o mém autě. Článek vyšel na naše společné páté výročí. Tak pěkné čtení.
Pokračování…Nürburgring Nordschleife. Dlouho jsem si přál navštívit posvátnou mekku všech automobilových fandu. Slavný okruh v pohoří Eifel. Plánoval jsem Nordschleife trip s mými kamarády z klubu STdriveRS. Nakonec, vyrážím na Nordschleife pouze s mým co-pilotem. Škoda. Ve více se to lépe táhne. Hned v hotelu poznáváme nové známé. Jízda na trati je zážitek. Na první svezení se nezapomíná.
Další velký trip v roku 2010. Jedeme na EFPM (European Ford Puma Meeting) pořádaném v holandském Valkenburgu. Mám spousty zábavných historek s dalším Ford Puma Czech klub členem, Scarym. Po návratu z naší cesty slícháme mnoho vtípků o našich fordích autech. Vše bereme s nadsázkou a humorem. Můj problém s homokinetickým koubem a Scaryho se spojkou si to možná zasloužili. Během cesty navštěvuji Nürburgring Nordschleife opět. Nejlepší BTG čas 12min s technickými problémy je přesto jak z říše snů.
Pokračuji s řidičskými experimenty. Kupuji si závodní botky Sparco Star pro lepší pocit na pedálech. Doma se mi již smějí za mé nákupy. První závod po kupu mi dává zadostiučinění. Vybojoval jsem 2. místo v kategorii S2 při silně obsazeném podniku Českého poháru ve slalomech v Dlouhé Lhotě u Příbrami. Další umístění v TOP 5 na sebe nenechává dlouho čekat. Užívám si soupeření se svými nejbližšími soupeři.
Pracovní záležitosti mě táhnou do Německa. Nazývám: Mission Impossible. Dovolenou oslavuji ve velkém stylu. Plánuji trip po evropských závodních okruzích. Parta nadšenců s Pumami brouzdá napříč Evropou. Hlavním cílem je největší sraz Fordů na britských ostrovech. FordFair na okruhu Silverstone. Tato myšlenka vzešla od jiného Ford fanatika LAMy. S pomocí organizátorů se nám plní i naše největší sny a přání. Svezení na tomto Formulí 1 proslaveném okruhu. Během cesty navštěvujeme opět Sinsheim, Nürburgring, Spa-Fracorchamps, Silverstone a Porscheho muzeum ve Stuttgartu. Osm dní plných zážitků s automobilovou tématikou především.
Více na odkazu zde:
Kód:
http://pumatrip.webnode.cz/fordfair-2011/
2012
Puma dostává závodní prázdniny. Vhodný čas na opravy i další změny. Nově nechávám obšít volant. Kupuji nová kola OZ Ultraleggera 15“ ET25 4x108 a k nim nové Bridgestonky. Vyměňuji přední kotoučové brzdy za silnější. Nově použité brzdy, které nahradili původní d238mm, nejsou ničím jiným než d259mm tedy faceliftové kotouče a třmeny z posledních let výroby. Na závěr se s Puma kolegou Faustem pokoušíme ještě zabudovat venkovního teploměr do palubních hodin. Pouze s částečným úspěchem. Dnes používám opět původní hodiny.
Brzdy přišli právě včas pro další road trip story psanou mezi horskými průsmyky v Rakousku, Italii, Švýcarsku, Francii a Německu. Cesta na 15th Anniversary Ford Puma Meeting v Dorselu a na Nürburgringu je náš cíl. Říkám: „Jet na Nürburgring po dálnici A3 je pro mě to samé jako jet do práce.” To byl jeden z důvodů, proč jedeme do pohoří Eifel oklikou přes všechny okolní státy splnit důležitý úkol: Najít „The Greatest Driving Road“ jako redaktoři populárního britského kanálu BBC, respektive pořadu TopGear.
Létu nebyl konec, v kanceláři se mi ještě nezahřála židle a s Pumou vyrážíme vstříc dalšímu dobrodružství. Znovu na FordFair, znovu na Silverstone. Tentokrát jedeme ještě dál. Jedeme na Isle of Man pokořit motorky proslavenou a hodně náročnou Mountain course (okruh Touris Trophy) a samozřejmě vidět i něco z Velké Británie. I přes veškerou kontrolu před odjezdem nikdy není nic 100%. Vysypané ložisko zadního kola vytvořilo nečekané dobrodružství. Novou zkušenost. Fordem tam, vlakem zpět rulezzz…
Do třetice všeho dobrého. Poslední velká akce roku pro mě, Pumu i naše protřelé souputníky byla akce Open day for car konaná na Hungaroringu 24. září. Léto končí a my můžeme bilancovat. Cestování bylo více než normálně. Když se daří, může prožívat i obyčejný kluk svůj neobyčejný sen. S Pumou jsme najeli více než 15.000km a navštívili 12 zemí za toto léto.
Pro plnění snů a přání je tento rok jiný. Změna zaměstnání, bydliště. Po letech nemám žádné plány s Pumou. Ty nevyřčené zatím zůstanou nevyřčené. Start sezóny obstarává MČR a Pošumavský automobilový slalom. Za hustého deště jedu jistě, čistě a asi i rychle dle časomíry. Dokončuji závod na 1. místě své skupiny.
Ač nemám mnoho času na své motoristické koníčky, stále zůstávám členem realizační týmu klubu majitelů sportovních a speciálních Fordů. Ano, samozřejmě v STdriveRS. Stavíme a vymýšlíme tratě. Připravujeme atrakce pro ostatní a hlídáme je na již tradičních Ford srazech v Bechyni a Vysokém Mýtě.
Na podzim řídím mou Pumu znovu. Byla to taková náhlá návštěva Freies fahren na východoněmeckém okruhu Lausitzring. Oktoberfest a výlet do Berlína bez jakéhokoliv plánování a rozmýšlení. Zábava až na prvním místě.
Nejspíše nejchudší rok na ježdění s Pumou. Absolvujeme pouze dvě akce. Šetřím. Finance až na prvním místě. Pomocnou ruku v pořadatelství STdriveRS jsem nemohl nepodat. Desáté pokračování setkání sportovních Fordů se konalo na letišti v Bechyni. Vymýšlení tematických a zábavných soutěží je rok od roku těžší. Tentokráte se každý z účastníků vžil do podoby novodobého agenta 007 Jamese Bonda, projel si rallyeovou vložku na nákupním vozíku a zřejmě naposledy překonal svým gólem neprůstřelného brankáře Petra Čecha. Po Bechyni navazuje námi (Fordy) zaplněná motokárová dráha na autodromu ve Vysokém Mýtu. Rychlý Ford, kam se podíváš.
A to ten rok začal tak nadějně. Vytrvalostním závodem s mistry volantu v nově otevřené Praga Aréně. S týmem Ford fandů. Díru do světa neděláme, ale jízda a lednové svezení je parádní. Užíváme si plnými doušky, ač zakrytí do bund a termo oblečků. Promrzlí a poražení soupeři jezdeckými. Přesto si za odvahu zasloužíme palec hore.
To je prozatím vše a vlastně se už těšíme na pokračování našeho společného dobrodružství. Nechte se překvapit…
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
My budeme mít výročí 10 let příští rok.
A jak jsme s Janičkou kdysi prohlásili, než prodat naše Pumy, to ať radši zreznou v garáži _________________ Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1971 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: čt květen 05, 2016 1:04 am Předmět:
Romane letos slavíš 10let spolu vy (ty a puma), tak jaká bude oslava?
Souhlasím se znovu obživením puma fóra. Přikládám svůj dílek do mozaiky příspěvků.
2015
Tvořící se loužičku oleje odstraňujeme novým přetěsněním hlavy válců. Přední sjeté pneu nahrazuje nové. Opět volím Bridgestone Turanza. Po nepříjemné události měníme i sklo v zadních dveřích. Dlouho očekávaná sezóna může začít…
Po předlouhé odmlce, vracíme se k společným závodům. Nuceného odpočinku bylo dost. Chutě a energie máme oba na rozdávání. Při prvním závodu Pošumavského automobilového slalomu na letišti Pole u kamarádovi (Koníkovi, kdo čte PumaTrip vý) rodné Blatné. Za přítomnosti mé lásky Péti a za hlasitého fandění u trati vybojováváme pěkné 5. místo ve skupině. Po závodě nervozita konečně opadá.
Video:
Kód:
https://www.youtube.com/watch?v=-OrsazcPNgE
Přibývá emailů. Nezapomněli jsme na něco? Každý ví, co má sebou vzít? Fast Ford Meeting Bechyně #007 začíná. Volím trasu: … Sedlčany, Petrovice… Bechyně. Užívám si jízdy na prázdných okresních komunikacích. Dobře naladěn přijíždím s úsměvem, který mi zůstává po celou dobu konání akce i přes nepřízeň počasí.
Jen tak si dělám radost aplikací RaceChrono 1.43 do mobilu Nokia 500 (s60). No uvidíme, jak bude fungovat při volných jízdách na okruhu Most, kde poslední červnový čtvrtek oprašuji zašlou slávu kroužení v mém podání. Výsledek: Aplikace super, zajetý čas je za očekáváním.
To další závod „pošumavy“ byla pro mě taková malá sportovní tragédie. Rychlostně stačím těm absolutně nejlepším. S velkým přehledem. V tréninkových jízdách zajíždím skvěle. Ostatně vyhodnocené výsledky mi dávají za pravdu. Bohužel v ostrých měřených RZtách dělám chyby, bourám kuželky a propadám se pořadím až na žalostné 8. místo ve skupině.
Vrchol roku: Nařízenou letní dovolenou plánujeme využít (opět) ve velkém stylu. Cestu nám zkříží na přání přítelkyně Péťi Formule 1 v Maďarsku. Zastávkou si uděláme v její oblíbené Budapešti. A pak už rychle za dalším milníkem na magistrálu diktátora Ceaușesca… Vzhůru do smutné země plné humoru, vzhůru na Transfagarasan!
Poslední závod Pošumavského CUPu, cíl Janovice nad Úhlavou. Ještě minulý týden jsem tento zapomenutý kout naší vlasti ani neznal. Mám ještě teoretickou naději se umístit na stupních vítězů ve skupině A2. Po podrobné přípravě. Zajíždím sice pomalejší časy, ale nechybuji tolik jako ostatní. Ve výsledkách se posouvám nahoru. Boduji 2. místem. V konečném zúčtování nakonec odvážím cenné 4. místo.
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
moc pěkně napsané Johníku... ja mam letos 9. sezonu rozjetou...a rozhodně to nebude má poslední tak snad se po letech v září potkáme na sraze _________________ FORD PUMA 1.6 ZETEC SE
Ford Puma 1.7...ta ACEova
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1971 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: pá květen 06, 2016 11:07 am Předmět:
Díky. Jednou za čas jsem zase něco přidám k tématu mé Pumy .
Zajeďte s rodinkou na pokec do Vysokého Mýta v sobotu 14.5.2016 jestli chcete.
S tím Srazem dám vědět. Mám tam v ten termín naplánovanou cestu do DE, takže nechci teď slibovat účast. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1971 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: po květen 09, 2016 6:06 pm Předmět:
To já se tedy budu na článek těšit. Dle časové období by mohl být pěkně obsáhlé. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Naposledy upravil Johnik dne út září 06, 2016 2:49 pm, celkově upraveno 1 krát.
to Johnik: JJ, už to letos bude 10 let. Je to mazec pozorovat, jak ten čas letí..
Jinak oslavička nějaká možná bude a pumča dostane novou muziku do kufru plus její čalounění...pak také nějakou tu provozní údržbu, kterou si zaslouží, páč za poslední rok jsem akorát tak vyměnil olej, protože nebyl moc čas se jí věnovat vzhledem k našemu malému přírůstku do pumí rodiny a za ten rok jsem s ní najel asi 800 km. Tak snad vše, co mám v plánu vyjde a zas bude trošku víc jezdit, uvidíme... _________________ Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1971 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: so květen 21, 2016 6:39 am Předmět:
Aci příkladné starání, aspoň ti Pumka dlouho vydrží. Jste se do těch svých aut se ženou nějak pustili na letošní rok. Už teď jsem zvědavý. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory