Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Správné dobíjecí napětí
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Správné dobíjecí napětí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Whiskymann
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013
Příspěvky: 30
Bydliště: Na samotě u lesa

PříspěvekZaslal: so duben 26, 2014 6:20 pm    Předmět: Správné dobíjecí napětí Citovat

Čus,
párkrát se mi stalo, že prosvicovala kontrolka dobíjení ale pak zase zhasla. Ale taky parkrát byla baterka za 12 hodin vybitá, že startér jen zacvakal. Baterku jsem vyndal nabil a drží. Myslej jsem tedy jestli není v háji diodový můstek na altíku ale při nastrtovaném motoru je napětí na baterce přesně 14,4V a nehne se to ani při protůrnutí motoru, což mi přijde, že je altík v pořádku. Jedině ještě jsem objevil docela rez a bordel pod objímkou na mínus polu baterie. Tak jsem to dnes vyčistil a baterka zatím drží. Ampermetr nemůžu nikde najít, musel jsem objednat na netu nový a ten přijde příští týden. Takže odběr v klidovém stavu teď měřit nemůžu. Vypadá to teda, že se to vybíjí pouze občas a to je nejhorší,protože se to blbě hledá. neměl jste někdo podobnej problém? A těch 14,4V je ready?
Dík Jarda

_________________
Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: so duben 26, 2014 8:35 pm    Předmět: Citovat

14,4 je v pořádku.

Blikající kontrolka je průser a většinou končí výměnou alternátoru.

Většinou nejsnadnější řešení, pokud třeba nemáš špatně ukostřenej kabel.


kdyžtak napiš R.O.U. ten by altík měl mít kolem pětikila

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so duben 26, 2014 9:25 pm    Předmět: Citovat

Zkus zapnout max zátěž, větrák, světla, atd...pak změř napětí. Mělo by tam zůstat alespoň 13 V.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Whiskymann
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013
Příspěvky: 30
Bydliště: Na samotě u lesa

PříspěvekZaslal: ne duben 27, 2014 10:13 am    Předmět: Citovat

Tak jsem to před chvilkou vyzkoušel. Ráno měla baterka napětí 12,7V nastartoval jsem a zapnul světla, větrák na 4, vyhřívaní obou oken a napětí kleslo mezi 13-13,1.V Pak jsem k tomu zapnul klimošku a napětí kleslo na 12,4V. Je to už odběr jako kráva, klesly i otáčky motoru. Vypnul jsem klimu a pomalu se to zase zvedlo na 13V. To by podle mě neukazovalo na závadu altíku?

Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek

_________________
Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: ne duben 27, 2014 10:52 am    Předmět: Citovat

Přední okno má extra odběr, 12,4 i s klimou je v pořádku. Baterka po nabití 12,7 také. Myslím, že jsi už závadu našel v té rezavé kostře.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Whiskymann
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.5. 2013
Příspěvky: 30
Bydliště: Na samotě u lesa

PříspěvekZaslal: ne duben 27, 2014 1:49 pm    Předmět: Citovat

Snad to ta kostra bude. Zatím dík kdyby se to zase vybilo, dám sem zprávu. Baterka má pět let, ale zatím vypadá dobře. Možná pořídím zátěžák na baterky a vyzkouším jí. Mám doma tři auta, tak se to snad i vyplatí.

Mod.edit.: necituj předchozí příspěvek

_________________
Ford Puma-1.7 16V
Ford Maverick- 2.4i GL
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.05 sekund