Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: st duben 24, 2013 9:10 pm Předmět: Šrouby držící kolo |
|
|
Zdravíčko pumáci, takže mám další problém
Sundaval jsem pravé přední kolo a zjistil jsem, že 2 šrouby drželý jen na pár závitů, takže tam byly jen na okrasu a jeden se mi podařilo zlomit při povolování. Takže to celé musím vyměnit. Už to tu někdo dělal? Jestli by ste neporadili nějaké typy, triky na usnadnění? Protože zřejmě musím vyměnit celou část. Navíc mám na obou kolech v háji prachovky, takže je musím taktéž urychleně vyměnit. Tak jestli máte taky nějaké rady? Porádím si s tím, ale na vše vždy musím přijít Tak pokud by jste mi poradili, budu moc rád, díky. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: st duben 24, 2013 9:30 pm Předmět: |
|
|
Zhodit brzdovy kotuc zo strmenom. Autogenom nahriat maticu naboja a povolit. (je to asi 32" ). Vymen sroby a zmontuj to |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver
Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: st duben 24, 2013 9:43 pm Předmět: |
|
|
Mám na prodej celou pravou těhlici s nábojem, ložiskem a čidlem ABS za 500Kč. V náboji jsou zamozřejmě zdravé štefty. Když by se ti hodila, dej mi vědět. |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: st duben 24, 2013 9:48 pm Předmět: |
|
|
Tu matici jsem sundal snadno. Koutouč je dole, ale jak se dostat na výměnu šroubů? |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:19 pm Předmět: |
|
|
Tady je popsany postup na výměnu te manžety http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=46 _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:23 pm Předmět: |
|
|
šroub z těhlice vyklepneš, nový koupíš ve Fordu nebo obdobným způsobem vyndáš na vrakovišti třeba z Fiesty... _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:23 pm Předmět: |
|
|
Super návod díky, akorát fotky tam nějak nevidím |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:25 pm Předmět: |
|
|
No ty fotky nevím kam zmizely ani v galerii nejsou ale vím že jsem je posílal i s tim článkem... _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:30 pm Předmět: |
|
|
Mohl by si mi je prosím tě poslat na email tebron@seznam.cz moc bych ti byl vděčný a až dám Pumu do kupy na srazu tě pozvu na pivo |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:32 pm Předmět: |
|
|
To bych rád ale upekl se mi disk v pc a všechny fotky jsou v cudu _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:34 pm Předmět: |
|
|
Tak to nějak budu muset zvládnout, ale díky. Jdu hledat ten set manžet, kde se to dá koupit |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st duben 24, 2013 10:49 pm Předmět: |
|
|
hele zázrak našel jsem ty fotky v picase )
Manžetu koupíš v kelly
Kód: | https://picasaweb.google.com/109775852174648741114/ManzetaHomokinetaku |
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: čt duben 25, 2013 8:53 am Předmět: |
|
|
Bomba díky moc |
|
Návrat nahoru |
|
|