Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lotr Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: po listopad 26, 2012 5:47 pm Předmět: Ford Ka |
|
|
Přítelkyně si koupila Ford Ka 1.3 rv 2001, máte někdo tohle auto? Např. v rodině? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po listopad 26, 2012 7:55 pm Předmět: |
|
|
Pritelkyne ma...1,3 r.v. 98 _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út listopad 27, 2012 2:37 pm Předmět: |
|
|
Jj to samý stribrnej šíp 2001:-D _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: út listopad 27, 2012 5:50 pm Předmět: |
|
|
Lopez napsal: | Jj to samý stribrnej šíp 2001:-D |
máme to v modré metle, nějaký finty k autu? |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út listopad 27, 2012 7:40 pm Předmět: |
|
|
Ani ne ale pokud chceš mám manuál k autu a knížku jak na to obojí v elektronický podobě _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: út listopad 27, 2012 8:23 pm Předmět: |
|
|
svítí vám hodiny? |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út listopad 27, 2012 8:25 pm Předmět: |
|
|
Jj normalne sviti _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út listopad 27, 2012 11:23 pm Předmět: |
|
|
Jj normalne sviti _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: st listopad 28, 2012 6:55 pm Předmět: |
|
|
tak mi ne, budu je muset nějak vykuchat  |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: st listopad 28, 2012 7:46 pm Předmět: |
|
|
Postup je v tom manuálu teda myslím  _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: čt listopad 29, 2012 6:45 am Předmět: |
|
|
tak to te poprosim o manual. dik |
|
Návrat nahoru |
|
Lotr Puma Driver


Registrace: 3.10. 2010 Příspěvky: 306 Bydliště: Petřvald Karviná Ostrava
|
Zaslal: pá listopad 30, 2012 6:26 pm Předmět: |
|
|
hlasim prvni zavadu. zrejme tece topeni. v naklanu napr v jizde do zatacky zacne smrdet fridexem je to mozny? uz to nekdo menil na fordu? predpokladam ze to bude nekde pod radiem. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po prosinec 10, 2012 11:51 pm Předmět: |
|
|
Tak dnes jsem jel kackem a sviti jen ručičky a tečky v ciferníku. Takže ne celé sry _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út prosinec 11, 2012 1:03 pm Předmět: |
|
|
Tak dnes jsem jel kackem a sviti jen ruĂĆĂâĂâ ââŹâ˘ĂĆââŹĹĄĂâèiĂĆĂâĂâ ââŹâ˘ĂĆââŹĹĄĂâèky a teĂĆĂâĂâ ââŹâ˘ĂĆââŹĹĄĂâèky v cifernĂĆĂâĂâ ââŹâ˘ĂĆââŹĹĄĂâĂÂku. TakĂĆĂâĂ¢ââÂŹĂ
ÂĄĂĆââŹĹĄĂâĂže ne celĂĆĂâĂâ ââŹâ˘ĂĆââŹĹĄĂâĂŠ sry _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|