Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
rejmik Puma Owner
Registrace: 8.7. 2010 Příspěvky: 47 Bydliště: Jičín
|
Zaslal: čt září 22, 2011 12:56 pm Předmět: snížení podvozku |
|
|
Zdravim Pumáci, chci se optat, nelíbí se mi jak je puma vysoko... Chtěl bych proto snížit podvozek, ale nevím co je k tomu všechno potřeba.... jestli musim kupovat nějaké nové pružiny, atd. poradíte mi prosím??
|
|
Návrat nahoru |
|
DarthVader Puma Driver
Registrace: 20.2. 2008 Příspěvky: 109
|
Zaslal: čt září 22, 2011 1:40 pm Předmět: |
|
|
Muzes specifikovat co od toho ocekavas? Proc snizovat? Na normalni jezdeni po meste i mimo mesto je to tak akorat.
Chces snizit komplet, nebo jen vepredu ci vzadu? Chces snizit, ale vubec nevis jak a co to obnasi. Tudiz proto ta otazka co od toho chces. Bud jen pruziny nebo komplet podvozek - tj. cca od 3000kc za kvalitni pruziny po treba 30 - 50000 za kvalitni stavitelny podvozek.
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt září 22, 2011 2:18 pm Předmět: |
|
|
A proc ne za 10k fungl novy weitec -40/40?
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 22, 2011 3:50 pm Předmět: |
|
|
jednoduše řečeno pokud chceš jen vzhled tak pružiny max -40/-40 na max 17''kola = cca 3000-6000Kč nebo celej podvozek pružiny+tlumiče a to nejépe cena/výkon- weitec a to už se plácneš přes kapsu to je ta zmiňovaná desítka
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: čt září 22, 2011 5:40 pm Předmět: |
|
|
DarthVader napsal: | Muzes specifikovat co od toho ocekavas? |
Přesně.
Když koupíš pouze pružiny, tak si připrav peníze ještě na novou sadu pneumatik minimálně každé 2roky. Můžeš koupit komplet set, co má opravdu smysl a dáš za to těch 30.000 a víc Kč.
Pokud to chceš jenom na koukání, tak tam navař 4trubky na místo tlumičů a pružin a máš klid!!!
Přidány nějaké schématické obrázky jak podvozek v Pumě vypadá.
Teď mě napadá, jaký jsou vůbec možnosti podvozků?
Otázka na snížení je tu celkem častá, tak bychom mohli udělat nějaký seznam.
Neví někdo jaký podvozek byl na CUPové Pumě?
Komentář: |
|
Velikost: |
138.15 kB |
Zobrazeno: |
15564 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
50.01 kB |
Zobrazeno: |
15564 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
20.32 kB |
Zobrazeno: |
15564 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
52.37 kB |
Zobrazeno: |
15564 krát |
|
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
rejmik Puma Owner
Registrace: 8.7. 2010 Příspěvky: 47 Bydliště: Jičín
|
Zaslal: čt září 22, 2011 6:59 pm Předmět: |
|
|
No chtěl bych snížit jen zadek.. aby nebyl tak nahoru...
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt září 22, 2011 7:10 pm Předmět: |
|
|
Moje rada zní: Originální Puma= nejlepší Puma .
Puma je za prvé o jízdních vlastnostech, tak si jich užívej a nevymýšlej hovadiny, tohle nemá rozumné řešení value for money, asi nechceš nacpat 30 000 Kč do podvozku na autě jen o málo dražším, že jo...
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt září 22, 2011 7:15 pm Předmět: |
|
|
nejideálnější bude, když koupíš tlumiče a pružiny, i na 15" kolech to se vzhledem udělá nehorázně moc. Nejlepší poměr cena/výkon bude ten weitec. A pozor! ještě záleží jaké máš vzadu uchycení tlumiče! jsou dva typy: oko a vidlice.
a pro ostatní: když napsal, že se mu nelíbí ,že je puma tak vysoko, tak co by od toho asi čekal? že stím bude jezdit závody do vrchu?
EDIT: nebo ještě můžeš prasácky stáhnout zadní pružiny takovým stahovákem na pružiny o jeden závit. Vypadá to (ono to asi i budou ) takové očka na hromosvod. Ale ve výsledku to je prý ještě tvrdší jak ten sportovní podvozek.
|
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt září 22, 2011 8:03 pm Předmět: |
|
|
skier: Tak mu, ale taky řekni, co to obnáší. Weitec je sice za fajn cenu, ale budeš naklepanej, vše na autě bude víc trpět a ještě to nejspíš zespod někde vorveš... Nehledě na to nejdůležitější, pochybuju, že Weitec funguje líp než originální Sachs...
Tohle jseš ochotnej podstoupit kvůli "lepšímu" vzhledu?
Já se prostě s tuzingem u Pumy nesmířim .
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt září 22, 2011 8:10 pm Předmět: |
|
|
no neřekl bych ,že to bude až nějak extrémně tvrdší, nehledě nato,že to bude mnohem lépe sedět apod. = lepší jízdí vlastnosti. A nemít Pumu po kroupech a lehce nahnilou,tak ano, šel bych do toho
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 22, 2011 11:24 pm Předmět: |
|
|
kdyz je posazena dole tak vyada super, ale jezdit bych s tim nechtel.. Dale vzhledem k stavu nasich silnic si dovolim tvrdit tvrdsi=nebezpecnejsi, obecne naladit dobre podvozek je velka veda a u nasich aut je zbytecny vymejslet co uz nekdo vymyslel. Kdyz uz tak bych vymenil jen pruziny...
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: pá září 23, 2011 2:06 pm Předmět: |
|
|
si myslis ,ze origo tlumice s cizima pruzinama budou fungovat lepe?
|
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: pá září 23, 2011 2:12 pm Předmět: |
|
|
pokud ty tlumice nejsou stolety, tak by to melo bez problemu fungovat, pokud tam das normalni snizeni max -30mm, skubal bych se u -40...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: pá září 23, 2011 6:06 pm Předmět: |
|
|
rejmik napsal: | No chtěl bych snížit jen zadek.. aby nebyl tak nahoru... |
Dej si 2 pytle cementu do kufru a na pružiny se vy*er. (Minimálně pak uvidíš, jak blbě bude vypadat jen snížený zadek).
faust54 napsal: | pokud ty tlumice nejsou stolety, tak by to melo bez problemu fungovat, pokud tam das normalni snizeni max -30mm, skubal bych se u -40... |
Pavle nakresli si schématický obrázek podvozku před, po úpravě a pak si odpověz znova. ANO, na funkci to nemá vliv. Tlumič bude stále tlumit. Pružina bude stále pružit. Kolo, ale nebude ve správné poloze při běžné jízdě, tzn. nebudeš mít správný kontakt mezi pneumatikou a vozovkou oč jde především. Jediného skutečného zlepšení, kterého prokazatelně dosáhneš, je snížení těžiště.
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
|