|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: st říjen 27, 2010 7:47 pm Předmět: |
|
|
Vtip je v tom, že jiný typ kotouče(nemyslím teď velikost) brzdný účinek o moc nezlepší!!!
Ty drážky u lepších kotoučů slouží k čištění desek, vrtané kotouče zas líp chladí, ale hlavně dobře odvádí plyny, který při brždění mezi kotoučem a deskou vznikaj, to pomáhá, ale kotouč by hlavně měl vydržet vysokou teplotu a nezkroutit se...
Brzdí hlavně obložení, nemyslím úplně závodní obložení, to je cenově úplně jinde, třeba sada od Bremba bude brzdit parádně, živostnost bude ok, jediná změna je hlučnost, sportovní brzdy jsou slyšet, to někomu může vadit... |
|
Návrat nahoru |
|
DarthVader Puma Driver
Registrace: 20.2. 2008 Příspěvky: 109
|
Zaslal: st říjen 27, 2010 9:51 pm Předmět: |
|
|
Vsak ja mam take origo velikost (tusim tech 239 mm), a mam Ferodo DS Performance jak kotouce (drazkovane) tak i desticky. Urcite je to lepsi nez predtim, ale mel jsem tu cest s autem s vetsimi kotouci a ty vetsi proste brzdi lepe. |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: st říjen 27, 2010 10:08 pm Předmět: |
|
|
ja mam zimmermann kotouce vrtany a polozavodni desticky s homologaci silnicni Ferodo DS Performance 2500, mel sem tyhle kouce i s normalnima destickama a oproti serii to nebrzdilo lip, jen malinko vyssi vydrz, brzdnej ucinek maji opravdu na starosti hlavne desticky!
vyhody techto desticek:
-lepsi pocit v pedalu, nemusi se na brzdu tolik tlacit nohou, hlavne ve meste fakt prijemny
-urcite lepsi brzdej ucinek ale az po prvnim malym zabrzdeni, aby se zahrali, ale staci fakt jednou z 50ti zabrzdit...na dalnici naopak kde vychladnou se v ty vysoky rychlosti zahrejou skoro okamzite, pri trochu duraznejsim pribrzdeni se aktivuje ABS hned...
-nespini tak rychle kola, coz je pro me velkou vyhodou
-dvakrat vyssi zivotnost nez normalni desticky
nevyhody :
-hluk, obcas piskaji pri pomalejsi brzdeni a dojezdu treba na semafory, je to
zavisly na teplote
-vyssi cena |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: st říjen 27, 2010 10:52 pm Předmět: |
|
|
Já nejsem nějak proti těm velkejm kotoučům, dělá se to i u jiných aut, něco na tom určitě je...
Musí to bejt nářez, jen mi s tím přijde spojených dost problémů, třeba právě dávkování nebo, když máte takovej hardcore vpředu a vzadu bubny, rozdělení brzdnýho účinku přední zadní náprava by chtělo srovnat, takže posílit i bubny, o přidání kil už sem mluvil...
Já mám na Pumě brzdy komplet nový ze série, je tam, ale kvalitní materiál, žádnej Starline a ze začátku jsem vůbec nechápal, proč se na brzdy u Pumy tak nadává, až jsem se začal projíždět svižně po klikatejch okreskách, brzdy se přehřejou opravdu rychle, ale mám slušnej cit v pedálu a přehřívání vyřeším právě obložením... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|